Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mathias1989 skrev:Velkommen tilbage
Det var ikke længe du kunne klare dig uden os

mic skrev:rigtig fin form! ..men ehh.. hvad sker der for Zoolander-blikket på sidste billede?

Xiva skrev:God form =D> Især dine pacs ser fine ud- Hvad med ryggen , skal vi ikke se et billede af den også?

Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....

BodyBlom skrev:Skide go træning søren ;)

Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
Dejligt med et svar fra en af de store fyre.![]()
Mange tak, ja vi render jo ret ofte ind i hinanden... Altid inspirende at se..
Ja jeg kunne sgu ikke lade, være med at skrive ind.. Jeg synes det var lidt kedligt med alt den log føring på et tidpunkt men nu er jeg game igen.

Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
Ja jeg kunne sgu ikke lade, være med at skrive ind.. Jeg synes det var lidt kedligt med alt den log føring på et tidpunkt men nu er jeg game igen.
Jeg følger ihvertfald med på sidelinien. Du har jo en voldsom styrke, og en perfekt teknik. Right on !

Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
Jeg følger ihvertfald med på sidelinien. Du har jo en voldsom styrke, og en perfekt teknik. Right on !
jeg bukker og takker.
JEg er faktisk også selv lidt stolt... Og selvtilliden stiger jo når man får ros

Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
jeg bukker og takker.
JEg er faktisk også selv lidt stolt... Og selvtilliden stiger jo når man får ros
Det har du også grund til at være. Desuden kan jeg godt li jeg ikke er den eneste der brøler som en abe når jeg træner

Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
jeg bukker og takker.
Det har du også grund til at være. Desuden kan jeg godt li jeg ikke er den eneste der brøler som en abe når jeg træner
hahahahaha. Prøver ellers på at holde munden lidt lukket. Da jeg blev bedt om at larme lidt mindre af hende Britt tror jeg hun hedder.
Når jeg træner i Ry, så bliver der Brølet til den helt store guld medalje. Man skal jo ud med lortet..
Det giver sgu da også en federe stemning...
Vi må brøle lidt sammen næste gang

BodyBlom skrev:Søren1986 skrev:BodyBlom skrev:Skide go træning søren ;)
Thanks Mr. Bloom.. Synes aldrig man ser dig nede i HSMK mere??
Narj, jeg er flyttet tilbage til Vildbjerg igen og har cuttet bilen. Så har desværre ikk mulighed for og komme derind så meget mere. Men jeg regner med og komme ind og træne nogle gange. Savner sku stemningen derinde

Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Søren1986 skrev:Brutalis_81 skrev:Ser godt ud Søren, god front ! Jeg har jo glæden af at kunne følge din træning live. Men super du fører log igen....
Dejligt med et svar fra en af de store fyre. :wink:
jeg bukker og takker.
JEg er faktisk også selv lidt stolt... Og selvtilliden stiger jo når man får ros :mrgreen:
Det har du også grund til at være. Desuden kan jeg godt li jeg ikke er den eneste der brøler som en abe når jeg træner :mrgreen:
hahahahaha. Prøver ellers på at holde munden lidt lukket. Da jeg blev bedt om at larme lidt mindre af hende Britt tror jeg hun hedder.
Når jeg træner i Ry, så bliver der Brølet til den helt store guld medalje. Man skal jo ud med lortet..
Det giver sgu da også en federe stemning...
Vi må brøle lidt sammen næste gang :mrgreen:
Haha fuck Britt, det er vist laaang tid siden hun har hørt en mand brøle :wink:

BodyBlom skrev:Søren1986 skrev:BodyBlom skrev:Søren1986 skrev:BodyBlom skrev:Skide go træning søren ;)
Thanks Mr. Bloom.. Synes aldrig man ser dig nede i HSMK mere??
Narj, jeg er flyttet tilbage til Vildbjerg igen og har cuttet bilen. Så har desværre ikk mulighed for og komme derind så meget mere. Men jeg regner med og komme ind og træne nogle gange. Savner sku stemningen derinde
Ja jeg synes det er en super stemning.. Det lever ikke overhovedet ikke op til alle de fordomme der er om hsmk
Ja helt sikkert, sådan er det jo med den slags. Jeg synes ihvert fald det er et mega fedt center

Bay skrev:Virkelig gode pecs og abs Søren =D>

Backbone skrev:Godt at se du er tilbage, og i en rigtig fornuftig form.
Og er glad på dine vegne for at du igen kan træne ben.Stort stort.
Men de der piberenser arme, de skal blæses lidt op ikk?. God Pec masse/symmetri.
ja det er fandme stort med mine ben.. Men det er delme Jeg står satme også bredt i mine benbøjninger. og sætter mig helt tilbage.. Så spiller det.. Men vi må bare håbe det holder...

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster