tænkte på om det skader musklerne eller restitutionen ?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.

Lystfiskeren skrev:SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.
Det er vidst ikke derfor.

SørenDP skrev:Lystfiskeren skrev:SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.

SørenDP skrev:Lystfiskeren skrev:SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.

dStar skrev:SørenDP skrev:Lystfiskeren skrev:SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.
Haha, begyndte sq at grine ved den kommetar med billedet

SørenDP skrev:dStar skrev:SørenDP skrev:Lystfiskeren skrev:SørenDP skrev:Jeg sover oftest på min højre arm og skulder, og min højre arm og skulder er større end den venstre.
Haha, begyndte sq at grine ved den kommetar med billedet
Øv! Jeg havde håbet på at det var Lystfiskeren der ville blive grinet af, efter mit - tilsyneladende dårlige, forsøg på total latterliggørelse af denne "Lystfiskeren".

Recept skrev:Mindst hver anden nat/morgen vågner jeg med en følelsesløs arm - hvis ikke to. Jep, jeg sover fucked up. Jeg tror næppe, det betyder noget mærkværdigt for restitutionen. Føler i hvert fald ikke, at jeg oplever større behov for restitution ift. andre, men okay, har haft det "problem" længe, så ved selvfølgelig ikke, om min restitution er relativt ringere end andres.

Lyngbeck skrev:Recept skrev:Mindst hver anden nat/morgen vågner jeg med en følelsesløs arm - hvis ikke to. Jep, jeg sover fucked up. Jeg tror næppe, det betyder noget mærkværdigt for restitutionen. Føler i hvert fald ikke, at jeg oplever større behov for restitution ift. andre, men okay, har haft det "problem" længe, så ved selvfølgelig ikke, om min restitution er relativt ringere end andres.
+1
har du prøvet med begge arme? det noget af en challenges..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster