Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

fisken skrev:you people? talk too much, think too much, and read too much, when all you have to do is rip some fuckin weight off the floor and eat a steak...

Locke skrev:Et alternativ kunne være at du begyndte at spise flere grønsager. Hvis man får mange grønsager sover man bedre. Selv gider jeg ikke rigtig at spise mange, tager dem istedet igennem piller.
Gør det dog ikke længere da affekten efterhånden er ved at forsvinde. den første uge jeg tog pilverne sov jeg dog helt vildt godt, faldt nærmest i søvn lige da mit hoved rørte hovedpuden.

Birkkjaer skrev:Locke skrev:Et alternativ kunne være at du begyndte at spise flere grønsager. Hvis man får mange grønsager sover man bedre. Selv gider jeg ikke rigtig at spise mange, tager dem istedet igennem piller.
Gør det dog ikke længere da affekten efterhånden er ved at forsvinde. den første uge jeg tog pilverne sov jeg dog helt vildt godt, faldt nærmest i søvn lige da mit hoved rørte hovedpuden.
Hvad er det for piller du tager?
Lyder ret underligt at man kan få grøntsager på piller

cl1nt skrev:Birkkjaer skrev:Locke skrev:Et alternativ kunne være at du begyndte at spise flere grønsager. Hvis man får mange grønsager sover man bedre. Selv gider jeg ikke rigtig at spise mange, tager dem istedet igennem piller.
Det er sgu nok vitaminerne der fra, han får gennem piller.

flamingopikken skrev:cl1nt skrev:Birkkjaer skrev:Locke skrev:Et alternativ kunne være at du begyndte at spise flere grønsager. Hvis man får mange grønsager sover man bedre. Selv gider jeg ikke rigtig at spise mange, tager dem istedet igennem piller.
Det er sgu nok vitaminerne der fra, han får gennem piller.
Locke: Vitaminpiller (hvilket jeg går ud fra du hentyder til) kan aldrig erstatte grøntsager!

Martin88 skrev:ryger du hash? eller har du røget hash? Abstinenser i forbindelse med hashmisbrug viser sig ofte i søvnbesvær igennem en længere periode - går dog over igen, når abstinenserne er forsvundet.

Straws skrev:Martin88 skrev:ryger du hash? eller har du røget hash? Abstinenser i forbindelse med hashmisbrug viser sig ofte i søvnbesvær igennem en længere periode - går dog over igen, når abstinenserne er forsvundet.
Abstinenser?

Martin88 skrev:Straws skrev:Martin88 skrev:ryger du hash? eller har du røget hash? Abstinenser i forbindelse med hashmisbrug viser sig ofte i søvnbesvær igennem en længere periode - går dog over igen, når abstinenserne er forsvundet.
Abstinenser?
Jah, når THC niveauerne i kroppen igennem en periode ophober sig, vil man i en periode uden hash opleve abstinenser i form af mild nedtrykthed, svedture, lorte hukommelse, nedsat funktionsniveau og søvnbesvær.
Skønt det kun sker ved misbrug og længere tids brug. (F.x. flere gange om ugen i en periode på en måned eller to)
Så selvom det ikke giver decideret cravings for at ryge mere, oplever mange, at de efter en periode med misbrug faktisk får det værre for en kort stund for så først at føle sig tilpas igen, når THC'en er ved at være ude af kroppen - den har jo en meget lang halveringstid og vil ophobe sig ved misbrug.
Vi taler kun om misbrug her, og ikke af at ryge en joint en gang imellem.

Ali skrev:Altså jeg drikker matilde efter trænings dvs omkring kl 20:00 og jeg sover 22:00. Angående det at jeg tænker meget er faktisk ikke rigtigt for det er kun i træningsdage jeg ikke kan sove.
Kakaomælk
Mange børn, der ikke kan lide mælk er stadig tilhængere af kakaomælk. Kakaomælk er ikke noget godt alternativ til mælk, idet der er et højt sukkerindhold i kakaomælk dvs. 5. gram sukker pr 100 gram kakaomælk. Derfor hører kakaomælk kun til ved festlige lejligheder på lige fod med sodavand.

Ali skrev:er det bedre hvis jeg drikker skummet mælk så?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster