Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BOOBS skrev:kan ser der er mange som bruger spisedage under cut.
mit spørgsmål er: Er det bedre at havde en dag hver 3 uge hvor man propper sig med alt det usunde, eller er det bedre at bare tage et lille styk chokolade FX når man lige trænger til det?

Bay skrev:Motivation!
Når man er ved at gå død i diæten der omkring onsdag - så er det en stor motivations faktor at vide at om 3 dage kan du spise igennem =D>
Resten af dagen holdes diæten :wink2:

Magic-MJ-Music skrev:Hvorfor bare ikke prøve at undgå spisedage
du kan, så vidt muligt ?
Ellers er chancen for at du overspiser bare endnu større når dagen kommer.
Chokolade er ikke sundt, meget kakaomasse eller ej.
Det er ikke noget man kan spise så meget af som man vil som f.eks. Broccoli eller andet, så derfor er difinationen Sundt forkert.

Magic-MJ-Music skrev:Jeg har garanteret været på flere diæter end du kan drømme om CJ.
Garanteret også flere end de fleste herinde fra,
det er 110% sikkert.
Desuden siger jeg ikke at han ikke må have spisedage,
så længe at det hele er med måde.
Mange har bare en tendens til at overdrive når de høre ordet "spisedag".

Magic-MJ-Music skrev:Hvorfor bare ikke prøve at undgå spisedage
du kan, så vidt muligt ?
Det er ikke noget man kan spise så meget af som man vil som f.eks. Broccoli eller andet, så derfor er difinationen Sundt forkert.

cj8000 skrev:Magic-MJ-Music skrev:Jeg har garanteret været på flere diæter end du kan drømme om CJ.
det er 110% sikkert.
Lyder ikke sådan med dine kommentars. Op til dm2006 havde jeg spisedage hver 14 dag. Med et indtag på +10,000kcal ofte. Jeg siger ikke det er vejen frem, men siger at det intet ændrede på mit vøgttab. En enkelt dag gør absolut ingen forskel rent fysisk.
Spisedage er 100% psykiske. Og det er mindst ligså vigtigt under diæt som det fysiske aspekt!
PS: Med 1 år og 3 mdr´s erfaring er det vist ik såååå mange diæter du har været på og gennemført

Bay skrev:Magic-MJ-Music skrev:Hvorfor bare ikke prøve at undgå spisedage
du kan, så vidt muligt ?
Har du prøvet at køre en rigtig diæt før?
Hvad er det for en definition? Den holder ikke en meter. Diverse olier som Udo's, Oil of life, EPA-GLA+ er super sundt i de rigtige mængder og hvis du får alt for meget er det usundt. Det handler alt sammen om mængder - mørk chokolade med en kakaoprocent på 80%+ er også sund i de rigtig mængder.

Magic-MJ-Music skrev:cj8000 skrev:Magic-MJ-Music skrev:Jeg har garanteret været på flere diæter end du kan drømme om CJ.
det er 110% sikkert.
Lyder ikke sådan med dine kommentars. Op til dm2006 havde jeg spisedage hver 14 dag. Med et indtag på +10,000kcal ofte. Jeg siger ikke det er vejen frem, men siger at det intet ændrede på mit vøgttab. En enkelt dag gør absolut ingen forskel rent fysisk.
Spisedage er 100% psykiske. Og det er mindst ligså vigtigt under diæt som det fysiske aspekt!
PS: Med 1 år og 3 mdr´s erfaring er det vist ik såååå mange diæter du har været på og gennemført
1 år og 3 måneders træning!
Jeg har mange års erfaring med kost!
Og nu skriver du også selv hver 14 dag.
Men vi er begge enige om at fysik er meget vigtig,
især hvis man indtager 10.000+ kalorier.
Og det kommer meget an på hvordan ens kost er sammensat uden for spisedagen, samt ens fysik osv.

Magic-MJ-Music skrev:Jeg tror virkelig ikke du forstår hvor det er jeg vil, du har misforstået min post, så jeg lader den bare ligge.

essensen skrev:Magic-MJ-Music skrev:Jeg tror virkelig ikke du forstår hvor det er jeg vil, du har misforstået min post, så jeg lader den bare ligge.
Flere af de store coaches har også skrevet på T-nation at en spisedag faktisk er en dårlig ide da man så 'belønner' sig selv med junk og man derfor sætter en ubevidst forbindelse med junk og glæde. Det er selvfølgelig endnu mere relevant for overvægtige mennesker der forsøger at opnå et permanent vægttab.
Til gengæld når man er nået et godt stykke ned i fedtprocent synes jeg det er mere legitimt at hoppe på lidt flere cheatmeals end ellers - selvfølgelig stadig så længe man kan administrere det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster