Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

måske 

Xizzer skrev:Underskylder jeg spørg, men er det 2-3 gram kreatin, eller er det 2-3gram pulver? Håber ikke det er et alt for dårlig spørgsmål
Og jeg søgte lige på google, vil ikk nævne hjemmesiden af naturlige orsager (vil helst ungå og blive banned) Og der skriver de ca 20gram om dagen :S

Xizzer skrev:Hej alle. Jeg sad og læste på Bodylab(efter hva jeg har læst, er det lovligt og diskutere, og linke til den hjemmeside) og vil købe nogen Kreatin, og Syre.. Mit spørgesmål er nu, at her står:
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-krea ... -188p.html
2 gram om dagen. 2 gram om dagen, kan det virkelig hjælpe? Jeg har altid fået afvide man skulle tage 30-40gram om dagen i pulver form. Og så inholder den jo til 250 dage, kan den overhovedet holde så længe?
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-l-le ... -542p.html
Samme her, der står 1 gram om dagen.
Er det en fejl, eller kan det virkelig passe man skal tage så lille en dosis(eller hva det korekte ord er)
Og hvornår på dagen skal man tage det? (evt. kig i min kostplan hvis det skulle hjælpe)
Håber ikke i synes det her er et totalt latterlig spørgesmål, men hvis i synes det, vil i så ikke være søde og svare alligevel? ;)
På forhånd Tak!

SienZ skrev:Xizzer skrev:Hej alle. Jeg sad og læste på Bodylab(efter hva jeg har læst, er det lovligt og diskutere, og linke til den hjemmeside) og vil købe nogen Kreatin, og Syre.. Mit spørgesmål er nu, at her står:
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-krea ... -188p.html
2 gram om dagen. 2 gram om dagen, kan det virkelig hjælpe? Jeg har altid fået afvide man skulle tage 30-40gram om dagen i pulver form. Og så inholder den jo til 250 dage, kan den overhovedet holde så længe?
http://www.bodylab.dk/shop/bodylab-l-le ... -542p.html
Samme her, der står 1 gram om dagen.
Er det en fejl, eller kan det virkelig passe man skal tage så lille en dosis(eller hva det korekte ord er)
Og hvornår på dagen skal man tage det? (evt. kig i min kostplan hvis det skulle hjælpe)
Håber ikke i synes det her er et totalt latterlig spørgesmål, men hvis i synes det, vil i så ikke være søde og svare alligevel? ;)
På forhånd Tak!
Du har tydeligvis misforstået noget.
L-Leucin:
L-Leucin er ikke syre. Det er aminosyre ja. Men aminosyre = Protein. Såvidt jeg ved består L-Leucin ikke af en COOH-gruppe, og defineres derfor ikke som en syre. Personligt tager jeg 6g dagligt, i min shake efter træning.
Kreatin:
Personligt kører jeg loadingfase med 20 gram om dagen i 1 uge, herefter 5 gram om dagen i 7-9 uger, hvorefter jeg holder pause.
Men dine resultater udebliver uanset hvilke (lovlige) kosttilskud du tager, medmindre du har styr på din kost og søvn.

Xizzer skrev:Så hvad er forskellen på det jeg linked til, og så ''amenlig'' aminosyre? Hvis man kan sige det sån.
I må undskylde jeg spørg så meget, går bare så meget op i min træning, at jeg gerne vil gøre det så tæt på perfekt som muligt ;)

Illisher skrev:kreatin er kreatin. køb det billigste du kan finde. (så længe det er monohydrat)
lad være at kalde det syre. Det er noget helt andet.
Der er ingen grund til at indtage aminosyre hver for sig. Alle de nødvendige er i det du kender som wehy (valle) protein pulver.
vitaminer: du er ganske fint dækket ind.
Ved ikke lige hvad muscle milk er. Men det lyder dyrt og unødvendigt. Det indenholder sikkert ikke andet end noget proteinpulver, og måske kreatin.. Det kan købes meget billigere hver for sig, så du slipper for at betale for brandet også.

SienZ skrev:
Du har tydeligvis misforstået noget.
L-Leucin:
L-Leucin er ikke syre. Det er aminosyre ja. Men aminosyre = Protein. Såvidt jeg ved består L-Leucin ikke af en COOH-gruppe, og defineres derfor ikke som en syre. Personligt tager jeg 6g dagligt, i min shake efter træning.

Xizzer skrev:Illisher skrev:kreatin er kreatin. køb det billigste du kan finde. (så længe det er monohydrat)
lad være at kalde det syre. Det er noget helt andet.
Der er ingen grund til at indtage aminosyre hver for sig. Alle de nødvendige er i det du kender som wehy (valle) protein pulver.
vitaminer: du er ganske fint dækket ind.
Ved ikke lige hvad muscle milk er. Men det lyder dyrt og unødvendigt. Det indenholder sikkert ikke andet end noget proteinpulver, og måske kreatin.. Det kan købes meget billigere hver for sig, så du slipper for at betale for brandet også.
Muscle milk inholder:
Per 70 gram
32 16 12 300
Koster 349kr (på tilbud) per 2.24kilo.
Er det dyrt? Har altid købt det.. det gør os sån at man får bedre fedtforbrænding

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster