Nu har jeg trænet dette program en del måneder : http://(link slettet)/vis_artikel.php?id=31
Og mest bare for at få kørt øvelserne godt ind..
og syntes selv jeg har nogenlude styr på det.. men mit træningscenter er ikke så stort og der er nogle øvelser jeg ikk kan lave på grund af manglende udstyr desværre.. men har lige et et par spørgmål og når jeg har styr på det er min plan at forsætte det ½ - 1 år derefter vil jeg i et større center og finde et nyt program..
1. Jeg har ikke mulighed for at lave squat på grund af pladsmangel der er dog et smith-stativ jeg kan udføre det i.. har læst front squat er der eneste rigtige når vi snakker stativ men kan meget bedre lide back. skal jeg følge programmet med både back og front squat?, lave kun front eller back eller forsætte med kun back som jeg bedst kan lide?
2. Kan ikke lave incline bænkpres da jeg ikke kan justere på bæken skal jeg så bare lave alm bænkpres hver gang, eller måske lave Dumbbell incline bænkpres isteder for inclinebænkpres eller hva ville i gøre
3. laver Kneeling Crunch som mave øvelse alle dagene ville i vælge en anden eller måske nogle forskellige?
4. Kan ikk lave dips i mit center så laver Weighted Bench Dip istedet syntes bare det gør lidt ondt i skulderen at udføre den når jeg har kilo på maven/benene skal jeg forsætte med den eller er den en anden lige så god basic øvelse nu når jeg desværre ikk kan lave alm dips
Puhaa det man en del spørgmål og sikkert meget forvirende at side og læse men håber i gider hjælpe mig alligevel så jeg kan komme ordenligt vidre:)
/ordy