Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Mr. Lausten skrev:Hej BB
Har netop overstået det første træningspas i mit nye 2-split program. Dagens træning så sådan ud:
Squat
Deadlift
Yates Row
Chins
Hack squat
Leg curl
Bb curl
Hammer Curl
Mit spørgsmål er bare om, jeg ikke stresser lænnen for meget? Da jeg havde kørt squat og dødløft var min læn ret brændt af, og kunne simpelthen ikke overskue at køre hack squat.
Hvad gør jeg? dropper jeg øvelsen, eller finder jeg en erstatning for øvelsen?
René

Mr. Lausten skrev:Jeg kan bare mærke at min læn er smadret efter dødløft og squat? Tror bare ikke det er sundt og stresse den så voldsomt

Mr. Lausten skrev:bagskulder er tilføjet i form af bentover lat-raises. Men hvad gør jeg med min hack-squat?

Bnaz skrev:Mr. Lausten skrev:Jeg kan bare mærke at min læn er smadret efter dødløft og squat? Tror bare ikke det er sundt og stresse den så voldsomt
Træning skal ikke være behageligt IMO.
Sundt? Lænden er en muskel som alle andre, og tilpasser sig som alle andre.![]()
Min er også meget udmattet efter sådan en udgang, men er klar næste gang der er træning..

Mr. Lausten skrev:Bnaz skrev:Mr. Lausten skrev:Jeg kan bare mærke at min læn er smadret efter dødløft og squat? Tror bare ikke det er sundt og stresse den så voldsomt
Sundt? Lænden er en muskel som alle andre, og tilpasser sig som alle andre.![]()
Min er også meget udmattet efter sådan en udgang, men er klar næste gang der er træning..
En så voldsom udmatning og fortsat træning, vil i følge min overbevisning føre til skader. Tror virkelig ikke det er super sundt..

Mr. Lausten skrev:Bnaz skrev:Mr. Lausten skrev:Jeg kan bare mærke at min læn er smadret efter dødløft og squat? Tror bare ikke det er sundt og stresse den så voldsomt
En så voldsom udmatning og fortsat træning, vil i følge min overbevisning føre til skader. Tror virkelig ikke det er super sundt..

Mr. Lausten skrev:Jeg prøver mig lidt frem. Tak for råd og input:D

Mr. Lausten skrev:Hva ligger fordelen i at kære alt dødløft i singles?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 20 gæster