Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Equus skrev:Jeg vil umiddelbart gå udfra at det er en talemåde, da det er 2 af de mest basale massbuilders
edit: og så lyder det bedre end dødløft og kylling, eller chins og tun
poul hansen skrev:Det stamme ri høj grad fra bogen "super squats" det via bla intens squattræning og voldsomme mængder mælk bygger masse utroligt hurtigt. Køb bogen, så bliver du en del klogere.

Niels1 skrev:Biceps curls og breezers?

Niels1 skrev:Biceps curls og breezers?

Nick9000 skrev:Var det ikke Peary Rader der skrev "super squats" - og i så fald kaldte hans 20 rep brething squat routine for "squats and milk programmet"?

Nick9000 skrev:Var det ikke Peary Rader der skrev "super squats" - og i så fald kaldte hans 20 rep brething squat routine for "squats and milk programmet"?
HAV skrev:Equus skrev:
Lyder som en spændende bog - den vil jeg erhverve mig. Den findes desværre nok kun på engelsk ?
Har du selv bogen og har afprøvet nogle af programmerne den henviser til ?
Old school skrev:HAV skrev:Equus skrev:
Lyder som en spændende bog - den vil jeg erhverve mig. Den findes desværre nok kun på engelsk ?
Det er en fed bog, men kun ganske få programmer, men tilgengæld virker de, hvis og det er et kæmpe hvis, man har viljen til at følge programmerne.

HAV skrev:Old school skrev:HAV skrev:Equus skrev:
Det er en fed bog, men kun ganske få programmer, men tilgengæld virker de, hvis og det er et kæmpe hvis, man har viljen til at følge programmerne.
Nu er jeg ikke den skarpeste til at læse engelsk, så er den let læselig mv. eller findes den oversat til dansk ?
Hvor mange sider er bogen cirka på ?
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 50 gæster