Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1292
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1290

Følg bodybuilding.dk på

Squat stativ

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hejsa.

Jeg arbejder som frivillig instruktør i et DGI center med alle deres forbandede restriktioner, der bla. betyder håndvægte på max 26 kg., ingen salg af kosttilskud og ingen maskiner der animerer til bodybuilding (hvad end det er :afraid: ) osv.

Jeg har i flere måneder tigget og bedt bestyrelsen om at anskaffe et squatstativ så vi kan få noget mere effektiv træning, men gang på gang kommer den skide indavlede bestyrelse med det argument, at et stativ vil lokke steroidebrugere til centeret :-s teh fuck? :?

Hvad i alverden kan jeg sige for at overbevise dem om, at folk på aas ikke kommer til et DGI center fordi de netop investerer i et squat stativ? Vi har sgu allerede et smith-stativ der jo har samme funktion bortset fra det er lort at bænke, squatte osv. i ...

Har I nogle forslag til hvordan jeg kan få overbevist de her lokale, gamle, bange svage mennesker om, at et squat stativ ikke vil lokke sådanne typer til?? Jeg ved det godt, det er pinligt dumt at de ikke vil have sådan et, især nu vi allerede har et Smith ](*,) Flere af de instruktører der bare ved lidt om træning er også friske på idéen, men det er bestyrelsen der tager alle beslutningerne.

Please help!
Billede
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: München

Træner her: FIT-STAR

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (1)
Kostplan: Ingen kostplan