Jeg arbejder som frivillig instruktør i et DGI center med alle deres forbandede restriktioner, der bla. betyder håndvægte på max 26 kg., ingen salg af kosttilskud og ingen maskiner der animerer til bodybuilding (hvad end det er
) osv.Jeg har i flere måneder tigget og bedt bestyrelsen om at anskaffe et squatstativ så vi kan få noget mere effektiv træning, men gang på gang kommer den skide indavlede bestyrelse med det argument, at et stativ vil lokke steroidebrugere til centeret
teh fuck?
Hvad i alverden kan jeg sige for at overbevise dem om, at folk på aas ikke kommer til et DGI center fordi de netop investerer i et squat stativ? Vi har sgu allerede et smith-stativ der jo har samme funktion bortset fra det er lort at bænke, squatte osv. i ...
Har I nogle forslag til hvordan jeg kan få overbevist de her lokale, gamle, bange svage mennesker om, at et squat stativ ikke vil lokke sådanne typer til?? Jeg ved det godt, det er pinligt dumt at de ikke vil have sådan et, især nu vi allerede har et Smith
Flere af de instruktører der bare ved lidt om træning er også friske på idéen, men det er bestyrelsen der tager alle beslutningerne. Please help!

De kan lugte det på 100 kms afstand

100% modsigende. Jeg kan ikke overbevise dem om andet. Desuden er tendensen i vores center at jo mindre bestyrelsen skal lave jo bedre. Der holdes kun møde hver 3. måned!?! Og de reklamerer stolt med at være et "ikke-kommercielt"-center. Jeg har svært ved at se noget der indikerer at dette skulle være tilfældet.. De sørger for, at folk let kan gå til maskinerne og få en ordentlig portion lortetræning så de kan have det bedre med sig selv. Så kan "vi andre" der ønsker at få noget ud af træningen (heriblandt en par instruktører) fise af.
Og det skal siges at de faste kunder er dem der er engagerede i frivægtene.