Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.

Gosser skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Belaster det ikke knæene yderligere, at gå så langt ned? Det tror jeg i hvert fald ikke, at mine ville kunne holde til.

Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.

Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Jeg fik ellers at vide af en nede fra centret at jeg bare skulle gå ned i ca. 90 grader.

Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Jeg fik ellers at vide af en nede fra centret at jeg bare skulle gå ned i ca. 90 grader.
Ok, men det er ikke rigtig. Man skal under parallel, men selvfølgelig med god teknik.

Philmoreno skrev:@bay
Hvad ville du mene er den bedste variant for dit vertikale hop og din eksplosivitet. To the grass eller back squat 90grader ??

Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Ok, men det er ikke rigtig. Man skal under parallel, men selvfølgelig med god teknik.
Hvad er parallel? Jeg har ikke lige den store erfaring indenfor squat

Dingo skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Så dine lår er parallelle med gulvet

Bay skrev:Dingo skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Men hoften skal under det højeste sted af knæet.

Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Dingo skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Får man slet ikke noget ud af at squatte hvis man bare går ned i 90 grader og eksplodere på vej op?

Philmoreno skrev:@Bay
Ikke dårligt.!
Går halfsquats mere i forlårene end ATTG? Eller er det det samme?
Tænker det, da man udnytter glutes og hams mere i ATTG og kan være de "hjælper" forlårene lidt mht. belastningen.

Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Dingo skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Rasmus1992 skrev:Bay skrev:Du skal helt ned. Det er bedst for dine knæ. Det er med til at udvikle stabilitet omkring knæene og udvikle styrke i dine haser og glutes.
Får man slet ikke noget ud af at squatte hvis man bare går ned i 90 grader og eksplodere på vej op?
Jo, men mere ud af det andet og så er det sundere for knæene.

Philmoreno skrev:@Bay
Ja man føler os der er mere at rive op med ved ATTG.
Måske man skulle mixe Partial med ATTG..?

Jiyan skrev:Philmoreno skrev:@Bay
Nej.

Philmoreno skrev:Jiyan skrev:Philmoreno skrev:@Bay
Nej.
Uddyb, i stedet for bare at skrive Nej.

Philmoreno skrev:Why?

5teensig skrev:Philmoreno skrev:Jiyan skrev:Philmoreno skrev:@Bay
Nej.
Uddyb, i stedet for bare at skrive Nej.
Bare nøjes med ATG.

Philmoreno skrev:Ja at Partial mest går i Quads. Men hvis du laver glutes hams øvelser ved siden af vil det jo være fint og mixe partials med ATG for at styrke Quads yderligere.

Philmoreno skrev:Okay tak for det Troels.
Kan jeg høre hvorfor du vil foretrække Benpres frem for partials ?
mvh

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 64 gæster