Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Alex789 skrev:Jeg ved ikke helt om den her skal ligges under styrkeløft eller bodybuilding så ligger den bare i dette forum.
Nå jeg er i det problem at jeg er rimelig høj og har meget lange lår. Derfor synes jeg at jeg mister balancen i powerlifting squats eftersom jeg skal meget langt tilbage med min røv for at nå parallel. For ikke at miste balance går mine knæ lidt fremad for at kompencere, og det er ikke det bedste for powerlifting style?
Derimod synes jeg at det er svært at ligge stangen højt på ryggen, for synes kun den ligger solidt og ordenligt omkring mine rear delts. Og man kan slet ikke løfte så meget i olympic style squat.
Hvilken en bør jeg vælge? Og skal jeg vise min form på en slags mellem ting af disse to?

mikkel_baech skrev:Alex789 skrev:Jeg ved ikke helt om den her skal ligges under styrkeløft eller bodybuilding så ligger den bare i dette forum.
Nå jeg er i det problem at jeg er rimelig høj og har meget lange lår. Derfor synes jeg at jeg mister balancen i powerlifting squats eftersom jeg skal meget langt tilbage med min røv for at nå parallel. For ikke at miste balance går mine knæ lidt fremad for at kompencere, og det er ikke det bedste for powerlifting style?
Derimod synes jeg at det er svært at ligge stangen højt på ryggen, for synes kun den ligger solidt og ordenligt omkring mine rear delts. Og man kan slet ikke løfte så meget i olympic style squat.
Hvilken en bør jeg vælge? Og skal jeg vise min form på en slags mellem ting af disse to?
Jeg tror du skal få en til at vise dig det istedet for det er rigtigt svært at rådgive ang lige netop squat og med hvad du mener er en abnorm kropsbygning så bliver det ikke lettere. Jeg tror nu din ustabilitet og følelse af at det ikke virker bunder i manglende teknik og ikke i forkert eller ekstremt lange lår.

Alex789 skrev:Hvilken en bør jeg vælge? Og skal jeg vise min form på en slags mellem ting af disse to?
DobbeltbB skrev:Dog kan jeg anbefale, at du starter med lav vægt, indtil du kan squatte korrekt, og så lave masser af udstrækning, f.eks. :
http://www.youtube.com/watch?v=02dY7Ihq ... re=related

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 4 gæster