Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69649 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Duffman skrev:Hvorfor skulle producenterne putte dyre hormoner i det proteinpulver de sælger ??

Andars skrev:Duffman skrev:Hvorfor skulle producenterne putte dyre hormoner i det proteinpulver de sælger ??
Af dem simple grund af deres kunder i så fald ville opleve unaturlig fremgang, som hvis de gjorde brug af AAS, og derfor være bedre i stand til at sælge deres produkter.

Andersbr skrev:Andars skrev:Duffman skrev:Hvorfor skulle producenterne putte dyre hormoner i det proteinpulver de sælger ??
Af dem simple grund af deres kunder i så fald ville opleve unaturlig fremgang, som hvis de gjorde brug af AAS, og derfor være bedre i stand til at sælge deres produkter.
Derved ville produkterne selvfølgelig få helt urimelig høj pris. Og så snart det blev bare en smule kendt, ville produktet blive forbudt, om ikke andet - så i hvertfald herhjemme.
Sikke en verden hende Rikke må leve i. En verden af frygt. Gad vide om hun også mistænker alm. fødevare for at være pumpet fuld af diverse AAS...

Danté skrev:mmm, tror faktisk der er noget i mit weight gainer fra bodylab, slet ikk tosset..

mikkel_baech skrev:Danté skrev:mmm, tror faktisk der er noget i mit weight gainer fra bodylab, slet ikk tosset..
kan du da mærke hvordan du næsten vokser scoop for scoopja det protein pulver er noget farligt noget! man kan få blodpropper af det og tynd mave!

Danté skrev:mikkel_baech skrev:Danté skrev:mmm, tror faktisk der er noget i mit weight gainer fra bodylab, slet ikk tosset..
kan du da mærke hvordan du næsten vokser scoop for scoopja det protein pulver er noget farligt noget! man kan få blodpropper af det og tynd mave!
Ja ka jeg faktisk, tror oss der er noe med de fiskepiller der inde fra, for jeg ka holde mig i længere tid under vandet nu.

mikkel_baech skrev:Danté skrev:mikkel_baech skrev:Danté skrev:mmm, tror faktisk der er noget i mit weight gainer fra bodylab, slet ikk tosset..
Ja ka jeg faktisk, tror oss der er noe med de fiskepiller der inde fra, for jeg ka holde mig i længere tid under vandet nu.
har oss hørt at det er et UG lab der fremstiller deres fiskeolie så det er lavet på ren kloak ål og karry sild! de er syge i deres hoveder!![]()

nozox skrev:Umiddelbart kunne det lyde som om dine venner har hørt en lille smule forkert, samtide med at hende Rikke har udtalt sig forkert.
Når hun er indenfor Team Danmark så burde hun havde styr på det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 22 gæster