Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Kromann skrev:Hvis du gerne vil undgå skader i lænden vil jeg smide rumænsk dødløft på bordet
Hvis du har teknikken til det, kan du godt køre stiff legged, men det er de færreste, der har det.

Bavian skrev:Kromann skrev:Hvis du gerne vil undgå skader i lænden vil jeg smide rumænsk dødløft på bordet
Hvis du har teknikken til det, kan du godt køre stiff legged, men det er de færreste, der har det.
Efter hvad jeg gik og troede, så er Straight-Leg og Rumænsk dødløft da nøjagtig den samme øvelse og derfor samme teknik..?

Kromann skrev:Bavian skrev:Kromann skrev:Hvis du gerne vil undgå skader i lænden vil jeg smide rumænsk dødløft på bordet
Efter hvad jeg gik og troede, så er Straight-Leg og Rumænsk dødløft da nøjagtig den samme øvelse og derfor samme teknik..?
Det er ikke den samme øvelse

Bavian skrev:Kromann skrev:Bavian skrev:Kromann skrev:Hvis du gerne vil undgå skader i lænden vil jeg smide rumænsk dødløft på bordet
Det er ikke den samme øvelse
Du kunne vel ikke poste en video der viser Rumænsk dl med god form, og en der viser straight-legged?
Evt. forklare hvordan Rumænsk udføres?![]()
Der er jo tusind videoer på utube, men alle har forskellig teknik.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 40 gæster