Jeg hat tidliger spist for lidt og skal så stille og roligt øge mit intag. Den første uge øgede jeg måske lidt for hurtigt fra 2000 kcal til 2450 kcal men en lille vægt øgning på 300 gram den næste uge kom jeg op på 2700 kcal og øgede vægten med 800 gram fra mandag til fredag. Også har jeg en gainer dag om fredagen på ca 4000 kcal også intager jeg ca 2600 lørdag og søndag og på de 3 dage øgede jeg vægten med 2,2 kg på 3 dage altså 3 kg på 1 uge og det har sat sig lige på maven.
det er der som sådan ikke noget underligt i men mit spørsmål er om jeg skal være urolig ? der er ingen tvivl om det er væske, men sætter væske sig på maven lige som fedt gør ? for det ligner fedt men man kan da ikke blive fed over weekenden, det skal lige siges at jeg spiser mange flere kulhydrater i weekenden end jeg gør til hverdag og jeg kan ALTID se maven er bedst om fredagen og klart værst om søndagen Mandagen, kan det være fordi jeg spiser for meget i weekenden eller er det bare fordi jeg spiser for mange kulhydrater ? håber mit spørgsmål er til at forstå God mandag