Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

I langt de fleste kollegier har man eget bad. Mit kollegie er fra '66 og det har eget toilet og bad. Køkkenet og dagligstuen deler jeg med 13 andre, og det er jeg faktisk rigtig glad for.
Forreigner: har du nogensinde boet på kollegie? AUS er et fantastisk træningscenter. 950 kr om året og fasciliteterne kan man ikke klage over. Lugten er faktisk ikke engang så slem mere (men det er nok fordi det er blevet vinter). Det kan til tider være svært at trække vejret dernede, men det overlever man nok.

Foreigner skrev:Hvilket kollegium er det? På den vestlige side af Århus uni har man i hvert fald ikke privat bad eller wc.
Foreigner skrev:Ja, det er faktisk endnu billigere hvis du ikke skal have hele dagen - kan ikke lige huske tiderne
Min ven er i øvrigt også meget tilfreds, dog synes han, at der til tider kan være meget larm.

Foreigner skrev:Det er dog muligt, at han bare har valgt et dumt sted.![]()
Nej, jeg træner ikke i AUS - men regner med, at jeg engang gør. Jeg skal dog lige gå på universitetet først![]()
Det meste af det jeg ved om stedet er fra deres side, og fra andre.

Foreigner skrev:Varmen om sommeren.

p0ulsen skrev:hvorfor er stanken det værste ved at træne i AUS, og hvad skyldes denne stank?

Karl Æg skrev:p0ulsen skrev:hvorfor er stanken det værste ved at træne i AUS, og hvad skyldes denne stank?
Det er kombinationen af gammel sved og dårligt indeklima, som især er slem i sommermånederne. Resten af året er det dog til at leve med. Personligt synes jeg nok, at indeklimaet i sig selv er et større problem, da det kan være overordentligt svært at trække vejret dernede, når der er fyldt. Men AUS er nu et dejligt center, specielt prisen taget i betragtning.

ninjagrenen skrev:Karl æg: er der gode mulighedder for at få en omgang fjas på kollegium?

Karl Æg skrev:ninjagrenen skrev:Karl æg: er der gode mulighedder for at få en omgang fjas på kollegium?
Masser. Eller, der er lige så gode muligheder som alle mulige andre steder. Men det er nok smartest at lade være med at gøre det inden for 'egne rækker'. Det kan meget hurtigt blive rigtig akavet at leve sammen med folk man har knaldet.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 98 gæster