Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

G.I Joe skrev:vil gerne søge ind i frømandskorpset, men hvis det viser sig at jeg ikke har det der skal til(selvom jeg stærkt tror på at jeg kan klare det ;)) så havde jeg tænkt mig at ta et suppleringskursus og læse idræt

G.I Joe skrev:jeg startede på værkstedsskolen :b og det har vist sig at jeg ikke er specielt praktisk begavet mht værktøj :/

Jenslyn87 skrev:Det er jo kun dig selv, der ved, om du har givet det en ærlig chance! Jeg står selv i lidt samme situation nu med mit nye studium, men af andre årsager. Det er sgu svært, men jeg føler stadig ikke, jeg kan tage en 'informeret beslutning', så jeg har valgt at slå koldt vand i blodet.
Men ellers står det jo lige for... hvis du mener direkte at have fundet ud af, at faget ikke står godt til dig, så er der næsten ikke noget ved at jagte en fuser
Leibniz skrev:Jenslyn87 skrev:Det er jo kun dig selv, der ved, om du har givet det en ærlig chance! Jeg står selv i lidt samme situation nu med mit nye studium, men af andre årsager. Det er sgu svært, men jeg føler stadig ikke, jeg kan tage en 'informeret beslutning', så jeg har valgt at slå koldt vand i blodet.
Men ellers står det jo lige for... hvis du mener direkte at have fundet ud af, at faget ikke står godt til dig, så er der næsten ikke noget ved at jagte en fuser
Knaser det med filosofistudiet, eller? Du må sige til, hvis du har spørgsmål, så skal jeg svare efter bedste evne.(Jeg er kandidat i filosofi).

G.I Joe skrev:jeg skal lige blive lidt bedre til Løb, march og Orientering før jeg søger ind... tager lidt tid

Jenslyn87 skrev:Leibniz skrev:Jenslyn87 skrev:Det er jo kun dig selv, der ved, om du har givet det en ærlig chance! Jeg står selv i lidt samme situation nu med mit nye studium, men af andre årsager. Det er sgu svært, men jeg føler stadig ikke, jeg kan tage en 'informeret beslutning', så jeg har valgt at slå koldt vand i blodet.
Knaser det med filosofistudiet, eller? Du må sige til, hvis du har spørgsmål, så skal jeg svare efter bedste evne.(Jeg er kandidat i filosofi).
Jo tak! Det er sådan set ikke det faglige; det er kun gået godt. Der er til gengæld nogle problemer ved det forhold, at jeg kommer til at tage hele kandidaten uden SU, og at jeg på mange måder har svært ved lige at overskue tre år mere i brechen for at nå status quo (har allerede en bachelorgrad). Men jeg holder det lige in mente - vi må hellere fokusere Joes problem
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster