Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1517
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1514

Følg bodybuilding.dk på

Styrketræning efter "operation"

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey BB.dk!

Jeg er en ung fyr på 17, som er så "heldig" at skal have opereret begge visdomstænder ud engang i Januar. Pisse fedt, I know.
Mit eneste problem er så bare at jeg gerne vil til at starte på programmet "større arme på 12 uger". Det strækker sig jo logisk nok over 12 uger, men da jeg skal have de 2 små sataner ud, vil jeg gerne have en idé om, om jeg skal vente med at starte på programmet, til efter den operation. Jeg kunne forestille mig at jeg ikke må løfte mange kilo efter det, da sårene kan springe op igen.

Har i nogen idéer?
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 145.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Bare kom i gang med det samme. Ring til din tandlæge i morgen for at høre om der skulle være nogle problemer med at du træner tungt umiddelbart efter de er blevet hevet ud. Da jeg for 2½ år siden fik mine hevet ud fik jeg intet afvide om der skulle være problemer med tung træning i tiden lige efter. Jeg husker ej heller at der var nogen problemer med træningen (jeg har dog ikke log så langt tilbage, så ved ikke om det var lige på samme tid hvor jeg holdte en 2 måneders pause fra træning).

Men kom i gang nu, det værste der kan ske er at din tandlæge siger at du skal holde en uge væk fra træningen og at du så enten fortsætter hvor du slap eller starter cyklussen forfra igen :)
Vh Johannes
Ejer af Tor Equipment - Magnetiske Bænkpres Boards
Brugeravatar

Reputation point: 50

Geografisk sted: København

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 307.50
- Dødløft: 292.50

Johannes skrev:Bare kom i gang med det samme. Ring til din tandlæge i morgen for at høre om der skulle være nogle problemer med at du træner tungt umiddelbart efter de er blevet hevet ud. Da jeg for 2½ år siden fik mine hevet ud fik jeg intet afvide om der skulle være problemer med tung træning i tiden lige efter. Jeg husker ej heller at der var nogen problemer med træningen (jeg har dog ikke log så langt tilbage, så ved ikke om det var lige på samme tid hvor jeg holdte en 2 måneders pause fra træning).

Men kom i gang nu, det værste der kan ske er at din tandlæge siger at du skal holde en uge væk fra træningen og at du så enten fortsætter hvor du slap eller starter cyklussen forfra igen :)

Men det ville nu være træls at skulle starte programmet igen. Nu må vi se!
Mange tak for infoen!
Brugeravatar

Styrkeliste

Er det i under- eller overkæben?

Da jeg i sin tid fik hevet en ud i overkæben, hvilket var meget værre end underkæben, syntes jeg, fik jeg at vide, at jeg skulle holde mig fra træningen i hvert fald en lille uges tid.

Reputation point: 100

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 180.00

Jeg fik af vide jeg ikke lige skulle spinne dagen efter... så jeg gjorde det to dage efter og der skete ikke noget :) Det går alligevel lidt op når di spiser og børster tænder.

Reputation point: 10

Geografisk sted: Fredericia

Træner her: Fitness World Lyongade
Fitness World

Jussefar skrev:Er det i under- eller overkæben?

Da jeg i sin tid fik hevet en ud i overkæben, hvilket var meget værre end underkæben, syntes jeg, fik jeg at vide, at jeg skulle holde mig fra træningen i hvert fald en lille uges tid.

Det er begge i underkæben, men jeg ville tro at de ville foreslå at jeg skulle holde mig for styrketræning i en lille uges tid. Meeeeeeen lad os nu se om de får lov til at bestemme det :8

Cirkeline skrev:Jeg fik af vide jeg ikke lige skulle spinne dagen efter... så jeg gjorde det to dage efter og der skete ikke noget :) Det går alligevel lidt op når di spiser og børster tænder.

Godt, godt. Jamen jeg krydser fingre for at jeg får lov til at køre hårdt på hurtigt igen!
Brugeravatar

Styrkeliste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 78 gæster