Men! Jeg vil bare gerne kunne lave dødløft og opbygge min ryg, så jeg tænker:
Er der nogle styrketræningsklubber i københavn hvor man kan komme måske.. 3 gange om ugen og lære alle øvelser fuldkommen korrekt, blive motiveret og blive stærkere.
Og så en anden ting, som der ikke er rigtig nogen grund til at sige, men bare noget det irriterere mig. Hvis jeg havde spist mere siden jeg startede, kunne jeg have fået så meget mere ud af det
Har bare ikke kunne tage mig sammen til at bulke ordenligt endnu. Har prøvet i små perioder på en lille uge, men så har jeg opgivet det pga. at jeg gjorde det mere indviklet end det behøver.
Men hvertfald indtil da.
Jeg leder lige pt. efter hvordan jeg kan træne lidt op igen, da jeg har trænet meget uregelmæssigt de sidste 3 måneder pga. sommerferie og andre ting.
Min mave holder ikke til så meget for tiden, ved ikke hvorfor, så jeg brækker mig hvis jeg bliver ved for længe fullbody (og det er like kun en time).
Så bliver nød til at køre et split program.
Så nogle der har en idé til et kom-i-gang-igen split, uden brug af dødløft hvor jeg stadig kan få trænet lænd. (Min lænd er ret dårlig..) Og hele kroppen i det hele taget. Bare et simpelt et.
Jeg er lidt halv disko. Jeg er faktisk lidt ligeglad med store ben, da min overkrop ikke er vild stor og jeg vil hellere have min overkrop ser lidt stor ud forhold til mine ben, end omvendt. Men har efterhånden læst at det bedst kan betale sig at gøre det, så skal træne hele kroppen.
Og en tredje. Jeg har (ved ikke hvorfor) haft ondt i mit led ved højre albue siden også for omkring 3 måneder siden. Kunne fiskepiller være et svar? synes jeg har kunne læse mig til, men spørger bare lige alligevel

hahah