Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69647 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jboy20 skrev:Har nu fået bøtte med Super Charge Xtreme N.O.
Men må indrømme man bliver en smule nervøs når man læser på bagsiden af bøtten, mht hurtigere hjertebanken etc.
Er der nogen der har erfaringer med produktet ? :O

essensen skrev:De skal jo advare om den slags - men ja, det skyldes nok overvejende koffeinen i det.

:lol: =D>inzaneXs skrev:essensen skrev:De skal jo advare om den slags - men ja, det skyldes nok overvejende koffeinen i det.
Ja, men bøtterne er overplastret med alle mulige (og umulige?) advarsel. Kan ikke huske om det også er på Super Charge hvor der står at bøtten ikke må holdes åben i mere end 10 sekunder pga. nogle "atmosfæriske forstyrrelser" der sker :D
:mrgreen: :mrgreen:

Jboy20 skrev:Wooooooow. Efter at have prøvet produktet første gang, er jeg uden tvivl sikker på at det er det bedste kosttilskud jeg nogensinde har taget.. Jeg løftede som var jeg besat. Ku mærke den ekstra energi prompte, jeg slog rekorder i maxløft i flere forskellige øvelser
Glæder mig allerede til imorgen

inzaneXs skrev:essensen skrev:De skal jo advare om den slags - men ja, det skyldes nok overvejende koffeinen i det.
Ja, men bøtterne er overplastret med alle mulige (og umulige?) advarsel. Kan ikke huske om det også er på Super Charge hvor der står at bøtten ikke må holdes åben i mere end 10 sekunder pga. nogle "atmosfæriske forstyrrelser" der sker![]()
![]()
Muscletech er kongerne til at lave latterlig markedsføring.

Jboy20 skrev:Wooooooow. Efter at have prøvet produktet første gang, er jeg uden tvivl sikker på at det er det bedste kosttilskud jeg nogensinde har taget.. Jeg løftede som var jeg besat. Ku mærke den ekstra energi prompte, jeg slog rekorder i maxløft i flere forskellige øvelser

Spo skrev:Du skal på ingen måde tage dig af det![]()
Da jeg prøvede naNoVapor stod der de vildeste advarsler på bagsiden som de andre også nævner, såsom søvnbesvær og muskelkramper, men hey wtf det får suppet til at lyde ondt

essensen skrev:Spo skrev:Du skal på ingen måde tage dig af det![]()
Da jeg prøvede naNoVapor stod der de vildeste advarsler på bagsiden som de andre også nævner, såsom søvnbesvær og muskelkramper, men hey wtf det får suppet til at lyde ondt
Søvnbesvær er også reel nok pga. koffeinen.

RasmusThorup skrev:En anden - og ligeså plausibel - forklaring er JBoy20 har oprettet profilen og indlægget for at sælge et par overskydende bøtter via PM's. Det vil i så fald ikke være første gang i BB.dk's historie hvis det er tilfældet

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 38 gæster