Blackmoore skrev:der er ingen der har været i nærheden af at Ramme Millers "Dark Knight" endnu.. (bortset fra tegefilmsudgaven)
Personligt syntes jeg at Netflix MCU med "street level" helte virker godt , bortset fra Iron Fist, der blev alt for vævende. men Daredevil (der nu nærmer sig Millers rigtigt meget..og tak for det) , Jessica Jones og Cage fungerer rigtigt godt.. og Defenders er slet ikke ringe
Jon Bernthals Punisher er også første gang de har ramt tegneserien (især MAX serien).. og han er fantastisk!
Luke Cage, not so much. Jeg er til gengæld stor fan af Daredevil, og helt vild med The Punisher.
--
Nolans batman-trilogi var fin. Specielt 2eren og 3eren havde eminente villains, og jeg er en sucker for en god origin story, hvilket 1eren bestemt var. Jeg synes dog ikke fortolkningen af batman-karakteren var særlig spændende. Han var ikke noget nær neurotisk, forstyrret, eller mørk nok. Jeg har aldrig læst nogen af tegneserierne, men tegnefilmsudgaven af Millers The Dark Knight Returns er helt episk. Der kan man snakke om en fucked up batman.
katouler skrev:Herligt første indlæg ganske kort efter oprettelse af brugeren. Man skulle næste tro der var tale om en reklame.
Vi giver ham the benefit of doubt (;