Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1545
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1542

Følg bodybuilding.dk på

Superpump, holydrol og L-glutamin.

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hey there..

Mig og min kammerat har længe hørt om disse tre produkter, og mange har anbefalet dem. Derfor mener vi nu det er tid til, at prøve noget nyt og prøve på egen krop hvad der sker i følge af disse tre produkter.
Her er de tre produkter;
Superpump250
Halodrol
og L-glutamin, X-tend.

Vi er dog kun i tvivl om nogle få ting, som vi håber i kan give noget feedback på.

Nu når vi vil indtage X-tend, er det så nok med aminosyrer, eller er det nødvendigt at indtage andre former aminosyrer?
Udover det, så er min kammerat 17, så er lidt i tvivl om det vil bremse noget af hans udvikling, idet der er testbooster i superpump - hvad mener i?
Og til sidst, hvis i har noget erfaring med disse produkter i har lyst til at dele, vil vi også meget gerne høre det.

Updates will come. med målebånd, fedtprocent og muskelmasse vækst :)

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Tjék skrev:Hey there..

Mig og min kammerat har længe hørt om disse tre produkter, og mange har anbefalet dem. Derfor mener vi nu det er tid til, at prøve noget nyt og prøve på egen krop hvad der sker i følge af disse tre produkter.
Her er de tre produkter;
Superpump250
Halodrol
og L-glutamin, X-tend.

Vi er dog kun i tvivl om nogle få ting, som vi håber i kan give noget feedback på.

Nu når vi vil indtage X-tend, er det så nok med aminosyrer, eller er det nødvendigt at indtage andre former aminosyrer?
Udover det, så er min kammerat 17, så er lidt i tvivl om det vil bremse noget af hans udvikling, idet der er testbooster i superpump - hvad mener i?
Og til sidst, hvis i har noget erfaring med disse produkter i har lyst til at dele, vil vi også meget gerne høre det.

Updates will come. med målebånd, fedtprocent og muskelmasse vækst :)

Søg på baordet. Der er masser af tråde om det. Uden at kende jer lyder det til at I måske kunne have fordel i at gå mere op i træning og god basis kost end eksotiske kosttilskud.

artikler/kost-kosttilskud/traening-kosttilskud.html

Og nej, der er absolut intet i Superpump der kan 'bremse' ens udvikling.
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Vis galleri (3)

fair nok, havde regnet med det svar fra en overlegen karl som dig ;)
men jeg går meget op i kost, har diatister i min familie, så tro mig - jeg ved hvad jeg smider i munden.
Jeg ville bare gerne have svar på mine spørgsmål.

Tjék skrev:fair nok, havde regnet med det svar fra en overlegen karl som dig ;)
men jeg går meget op i kost, har diatister i min familie, så tro mig - jeg ved hvad jeg smider i munden.

Hvorfor spørger du så ikke diætisterne til råds omkring de kosttilskud du vil købe?
It's time to kick ass and chew bubblegum - but I'm all out of bubblegum!
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 90.00
- Dødløft: 135.00

Galleri: Vis galleri (3)

Jeg har hørt deres svar, men det er stadigvæk ikke det jeg er interesseret i.
Jeg vil høre jeres mening, eller kunne godt have undværet din, men ellers, så mener jeg at personlig erfaring vægter højere end, hvad en diatist siger - men det er selvfølgelig også kun min mening.

Det var da et flabet svar.
Hvis du ved så meget om det du smider i munden, hvorfor spørger du så om hjælp til det ?
Har diatisterne også anbefalet at kaste jeg ud i kosttilskud ?
Brugeravatar

Kostplan: Vis kostplan

Halodrol indeholder DHEA som er et prohormon
http://www.gasparinutrition.com/Portals ... pFacts.pdf

men Superpump og X-tend er der ikke noget ulovligt i dog
Brugeravatar

Geografisk sted: 2500

han spurgte til basis kost, og den har jeg på plads - det var det jeg mente. Han rækkede ned på mig, så gav ham tilbage, er det virkelig så forkert?
jeg er i tvivl om de her kosttilsskud idet det er første gang, og gerne lige ville have en second oppinion, for at høre hvad i siger til det her herinde.

Equus, tak for svar.
Det er ikke noget du har personlig erfaring med?

Diætister ;)

Angående dit spørgsmål;

Hold dig fra halodrol - det indeholder et prohormon som Equus påpeger (det er derfor ulovligt i DK). Jeg synes egentlig også du skal holde dig fra superpump når du ikke er ældre - vent med den slags ting til du er nået længere i træningen og måske har en presset hverdag hvor et godt energikick er nødvendigt.

X-tend synes jeg fint i kan benytte jer af. Det er et fornuftigt (og velsmagende) supp der betår af BCAA's, glutamine og citruline malate. Og nej - i behøves ikke supplere med andre aminosyrer hvis i indtager det.

Og siden x-tend allerede indeholder l-glutamine ville det være unødvendigt og spild af penge og supplere op med det ved siden af. Har i overhovedet læst på hvad de produkter indeholder - for det virker ikke sådan.
Sidst rettet af essensen 6. okt 2009, 10:34, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Tjék skrev:han spurgte til basis kost, og den har jeg på plads - det var det jeg mente. Han rækkede ned på mig, så gav ham tilbage, er det virkelig så forkert?
jeg er i tvivl om de her kosttilsskud idet det er første gang, og gerne lige ville have en second oppinion, for at høre hvad i siger til det her herinde.

Det var ubehøvlet, barnligt og dårlig stil. Du spørger om hjælp, han prøver at hjælpe. Selvom du synes han misforstår dig, er det alligevel temmelig langt ude at svine ham.

Iøvrigt er du en klovn hvis du køber de kosttilskud du skriver i din første post. Du er nok en klovn alligevel, men det bliver i hvert fald ikke bedre.

Det du har tænkt dig at købe er først og fremmest nogle vitaminer, nogle aminosyrer og en omega-6-fedtsyre. Det kan du altså få billigere, hvis du tænker dig om.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Equus skrev:Halodrol indeholder DHEA som er et prohormon

dvs DHEA er ulovligt i danmark? eller overalt siden de skriver "a false positive"?
Billede
Brugeravatar

alfross skrev:
Tjék skrev:han spurgte til basis kost, og den har jeg på plads - det var det jeg mente. Han rækkede ned på mig, så gav ham tilbage, er det virkelig så forkert?

Det var ubehøvlet, barnligt og dårlig stil. Du spørger om hjælp, han prøver at hjælpe. Selvom du synes han misforstår dig, er det alligevel temmelig langt ude at svine ham.

Iøvrigt er du en klovn hvis du køber de kosttilskud du skriver i din første post. Du er nok en klovn alligevel, men det bliver i hvert fald ikke bedre.

Det du har tænkt dig at købe er først og fremmest nogle vitaminer, nogle aminosyrer og en omega-6-fedtsyre. Det kan du altså få billigere, hvis du tænker dig om.

Og det der var ikke ubehøvlet og dårlig stil? spontan e-rage alligevel.
Billede
Brugeravatar

A.L.P.H.A skrev:
Equus skrev:Halodrol indeholder DHEA som er et prohormon

dvs DHEA er ulovligt i danmark? eller overalt siden de skriver "a false positive"?

Jeg skal ikke kunne sige hvor mange lande DHEA er ulovligt i, men det er tydeligvis heller ikke lovligt i nogen udstrækning i US

WARNING: The ingredients in Halodrol Liquigels™ may cause
a false positive test for substances that are banned by some
athletic or government associations (including military). DO
NOT USE THIS PRODUCT if you are subject to testing for banned
and/or performance enhancing drugs such as anabolic steroids
Brugeravatar

Halodrol er som flere har påpeget et prohormon på ligefod med Superdrol osv osv. Droler er ulovlige i Danmark, men lovlige i lande som f.eks. England - så det er tilsyneladende ikke noget der styres af EU. Jeg ved at man i USA har solgt ud af den slags produkter hen over sommeren, da fødevaremyndighederne er igang med at forbyde produktgruppen derovre.

Hvis du skal til at lege med halodrol skal du være klar over at der i så fald skal køres PCT bagefter, og selvom droler er milde i forhold til andre stoffer, så kan det gå hårdt ud over din krop og ikke mindst dit humør. Når man tager de gains i betragtning som du vil få ud af det, kontra den risiko du løber - særligt med hensyn til din krop, men så sandelig også juridisk - så synes jeg helt sikkert at du skal lade det være. Det er ikke dét værd. - Hermed opfordrer jeg ikke til at du skal tage stærkere produkter - bare at du helt lader de ulovlige være og gainer clean om man så må sige.
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Hahahaahaha det er så god humor når folk som dig kommer ind og skal spille så smarte og spørge til fancy produkter som du vil smide flere 1000'er af kr. efter. Du er vel også typen centrene tjener kassen på, dukker op den første måned og stopper igen, men pga. bindingen skal du alligevel betale for de sidste 5 måneder.

Hvis du vil have noget der virker så må du til at få nålen i armen eller i røven, eller æde nogle oxy'er.
alle de der fine bøtter med alverdens bling bling og lir og fancy navne, det er ikke andet end saftevand med en masse farvestof og smags stoffer i.

Men jeg håber da for dig du bliver en ligeså stor motherfucker som du er en tard. Cheers mate :drink:
The best activity for your health is pumping & humping - Arnold Schwarznegger
Brugeravatar

Geografisk sted: Kbh

Træner her: Dragør Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 220.00

Henriksen skrev:

Hahahaahaha det er så god humor når folk som dig kommer ind og skal spille så smarte og spørge til fancy produkter som du vil smide flere 1000'er af kr. efter. Du er vel også typen centrene tjener kassen på, dukker op den første måned og stopper igen, men pga. bindingen skal du alligevel betale for de sidste 5 måneder.

Hvis du vil have noget der virker så må du til at få nålen i armen eller i røven, eller æde nogle oxy'er.
alle de der fine bøtter med alverdens bling bling og lir og fancy navne, det er ikke andet end saftevand med en masse farvestof og smags stoffer i.

Men jeg håber da for dig du bliver en ligeså stor motherfucker som du er en tard. Cheers mate :drink:

bare fordi det er hans tone, behøver du ikke hoppe med på vognen. [-X
Billede
Brugeravatar

A.L.P.H.A skrev:
Henriksen skrev:

bare fordi det er hans tone, behøver du ikke hoppe med på vognen. [-X

Jeg kan ikke se hvor jeg "hopper med på vognen" jeg fortæller manden han er et fjols på en pæn måde. Det er ham der kommer og spørg til råds om en masse crappy produkter, og så får han pænt fortalt at han nok er bedre stillet med en ordentlig omgang kost, hvor efter han næsten udråber sig selv til ekspert i kost.
Brugeravatar

Styrkeliste

Hvorfor er det at alle produkter der ikke lige er ren kreatin, pr. automatik skal kaldes crap?
Der findes masser af produkter der virker som har eksotiske navne, og farver på mærkaterne, det alene gør dem ikke til crap, om pris og kvalitet hænger sammen er vel op til den enkelte at bedømme, men pr. default at sige at alt med en farvet mærkat er lort, er i min optik en dårlig vane.
Brugeravatar

Equus skrev:Hvorfor er det at alle produkter der ikke lige er ren kreatin, pr. automatik skal kaldes crap?
Der findes masser af produkter der virker som har eksotiske navne, og farver på mærkaterne, det alene gør dem ikke til crap, om pris og kvalitet hænger sammen er vel op til den enkelte at bedømme, men pr. default at sige at alt med en farvet mærkat er lort, er i min optik en dårlig vane.

Det har du da som udgangspunkt ret i. Men faktum er dog alligevel at utroligt mange af disse produkter holder ikke en brøkdel af hvad de lover. Og 99 % af de brugere der spørger vil have mere gavn af at bruge deres penge på nogle gode sunde og nærende basis fødevarer i stedet for. De fleste af dem der spørger er desuden dem der lige er startet med at træne og gerne vil skyde en hurtig genvej...

Jeg synes de skal starte med at læse den artikel Incognito har skrevet om emnet. Han ved IMO hvad han snakker om.
De opførte sig som vilde dyr. De hverken røg eller drak.
Brugeravatar

Træner her: Fitnessmaster Hadsund

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 170.00

Galleri: Vis galleri (10)

ISG skrev:
Equus skrev:Hvorfor er det at alle produkter der ikke lige er ren kreatin, pr. automatik skal kaldes crap?

Det har du da som udgangspunkt ret i. Men faktum er dog alligevel at utroligt mange af disse produkter holder ikke en brøkdel af hvad de lover. Og 99 % af de brugere der spørger vil have mere gavn af at bruge deres penge på nogle gode sunde og nærende basis fødevarer i stedet for. De fleste af dem der spørger er desuden dem der lige er startet med at træne og gerne vil skyde en hurtig genvej...

Jeg synes de skal starte med at læse den artikel Incognito har skrevet om emnet. Han ved IMO hvad han snakker om.

Naturligvis vil de have større gavn af at tilegne sig noget viden først, men det giver stadig ikke grund til pr. automatik at skyde div. produkter ned, og kalde dem alverdens ting.
Slet ikke når man ikke har sat sig ind i produkterne, og som udgangspunkt slynger ud at de ikke virker, mit bud er at 8 ud af 10 der sviner diverse produkter til ikke har gidet læse hvad der er i dem, lige som 8 ud af 10 der spørger til produkterne ikke aner hvad det er de spørger om, det ene er bare ikke bedre end det andet
Brugeravatar

Superpump giver mig ikke rigtig andet end instant diarrea.
- logze

SandyFrink skrev:Rallen, jeg vil gerne gøre det her 100% klart: Du er idiot.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 87.50
- Squat: 45.00
- Dødløft: 55.00

A.L.P.H.A skrev:Og det der var ikke ubehøvlet og dårlig stil? spontan e-rage alligevel.

Hold fast du er en good guy.

Jeg er uenig i at mit indlæg var ubehøvlet eller dårlig stil. Klovn er muligvis på grænsen og tonen i indlægget bærer nok generelt lidt præg af, at mit førstehåndsindtryk af trådstarter ikke var særlig godt, men primært er det et svar på spørgsmålet, "er det måske så forkert." Det syntes jeg det var og jeg svarede efter bedste evne.

Trådstarters attitude kan måske gå overfor hans forældre, men da ikke overfor fremmede mennesker, som helt tydeligt ikke har forsøgt at rakke ham ned, men blot gør ham opmærksom på at de tre kosttilskud kun kan bringe ham SÅ langt.
Ohh, it's the deep burn. Oh, it's so deep. Oh, I can barely lift my right arm 'cause I did so many. I don't know if you heard me counting. I did over a thousand.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 170.00
- Dødløft: 200.00

Equus skrev:
ISG skrev:

Naturligvis vil de have større gavn af at tilegne sig noget viden først, men det giver stadig ikke grund til pr. automatik at skyde div. produkter ned, og kalde dem alverdens ting.
Slet ikke når man ikke har sat sig ind i produkterne, og som udgangspunkt slynger ud at de ikke virker, mit bud er at 8 ud af 10 der sviner diverse produkter til ikke har gidet læse hvad der er i dem, lige som 8 ud af 10 der spørger til produkterne ikke aner hvad det er de spørger om, det ene er bare ikke bedre end det andet

De eneste former for produkter jeg enlig synes har virket er NO produkter. Hvor af jeg har prøvet, Xpand, Super Charge, Nano X9 og Horse power. Super pump giver bare split mave x 100. Så det rør jeg aldrig igen, det er sq ikke fedt at skide stråler ud hver gang du squatter.

Men det vil sige at du er i den bedste overbevisning om at produkter som disse giver dig kæmpe muskler fordi de ligger under kategorien "Muscle Building" :

Billede
Billede
Billede
Brugeravatar

Styrkeliste

rallen skrev:Superpump giver mig ikke rigtig andet end instant diarrea.

Lol :lol: :? :D
Brugeravatar
Månedens skribent: Juni 2007
EliteTeam

Geografisk sted: Frederikshavn

Træner her: FitnessFrederikshavn
Fitness World Frederikshavn

Galleri: Vis galleri (18)

HAHA, sry my bad .. :D

Brug dine penge på mad istedet.
Sidst rettet af NielsNN 6. okt 2009, 14:12, rettet i alt 2 gange.
Train insane! Or remain the same

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 180.00

kwarzon skrev:Lige til øjentering:
Halodrol-50 indeholder DHEA <-> Halodrol-liquigels indeholder ikke DHEA.

Brug dine penge på mad istedet.

AHA, lyder spændende kan du fortælle mere om det

Brugeravatar

Nu er det jo ofte lidt svært at vurdere hvad produkterne reelt indeholder da ingredienslisterne ofte er sløret ind i 'patent pending blends' mv. og produktbeskrivelserne er mudret ind i pseudovidenskabeligt vrøvl. Sæt nu hvis brugerne kunne gennemskue at det kick de fik af produkt XX i virkeligheden kom fra 500 mg koffein....

Tag et produkt som Super Pump

http://www.supplements101.com/info/gass ... _Label.htm

Hvorfor ikke kalde hovedingrediensen en spade for en spade og skrive maltodextrin i stedet for 'glucose polymer blend'. Svaret er simpelt: fordi næsten alle ved hvad maltodextrin er, men kun få kan lige gennemskue den lidt 'smarte' formulering. Næsten halvdelen af produktet er iøvrigt maltodextrin.
Brugeravatar

Styrkeliste

Equus skrev:
kwarzon skrev:Lige til øjentering:
Halodrol-50 indeholder DHEA <-> Halodrol-liquigels indeholder mindre DHEA.

Der var jeg nok lige lidt for hurtigt på aftrækkeren :D Havde læst det indeholdte DHEA, blot en meget lille mængde ;D
Sidst rettet af NielsNN 6. okt 2009, 14:21, rettet i alt 1 gang.
Train insane! Or remain the same

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Dødløft: 180.00

For lige at blive ved Super Pump (for at komme kritik i forkøbet så siger jeg ikke at produktet nødvendigvis slet ikke virker) så er det også lidt sjovt at man bryster sig med fantasinavnet 'Myogenic Transcription Factor/Agonist' som angiveligt indeholder en masse forskellige aminosyrer. Lidt spøjst er det dog, at proteinindholdet i næringsdeklarationen er sat til et stort rundt 0...men man skal naturligvis også runde ned til 0 hvis produktet indeholder under 0,5 gram af et makronæringsstof. Det er da at forgøgle folk at tro at de får et skud aminosyrer hvis der ikke engang er ET helt gram protein (aminosyrer) i. :^o

Hvordan fortalerne for disse produkter kan 'sætte sig ind' i hvorvidt produktet virker eller ej ud fra en ingrediensliste, hvor mængderne ikke fremgår, er mig endvidere en gåde...
Brugeravatar

Styrkeliste

Næste

Tilbage til Kost & kosttilskud