Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

mikkel_baech skrev:Jeg tror faktisk svaret giver sig selv når du har så specifikke mål mht pris og mærke samt udformning, tror nemlig kun at Samsung laver en enkelt eller to modeller i den prisklasse og størrelse. Hvis du kunne overtale til at prøve et andet mærke kan jeg anbefale harman kardon som både kvalitets og design mæssigt er rigtigt godt.
Nis skrev:Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg stort set ikke det betyder noget hvad du køber i den prisklasse. Du er ude efter noget billigt samleprodukt der er "out-of-the-box" og bare leverer noget lyd. Jeg ville kigge lidt hurtigt på nettet efter nogle "smarte" produkter, og derefter finde det billigste - kort og godt.

HAV skrev:Jeg vil gerne have Samsung, så det passer til mit fjernsyn, så kan nok ikke overtales til harman kardon
Nis skrev:Hvis jeg skal være ærlig, så tror jeg stort set ikke det betyder noget hvad du køber i den prisklasse. Du er ude efter noget billigt samleprodukt der er "out-of-the-box" og bare leverer noget lyd. Jeg ville kigge lidt hurtigt på nettet efter nogle "smarte" produkter, og derefter finde det billigste - kort og godt.
Hvad jeg har hørt, så kan det bestemt ikke være så ganske ligemeget hvad man køber - det er jo trods alt et produkt til mellem 4-5000 kr. Jeg er ikke ude efter noget der "bare" levere noget lyd - så havde jeg jo bare beholdt tv som primære lydkanal - men noget i en prisklasse til 4-5000 kr, som kan levere en udemærket lyd til husbehov til musik og tv-oplevelser.
Ved man kan få produkter til rigtig mange penge, men man burde da kunne få et ok sæt fra f.eks. Samunsg til de penge. Jeg er ikke villig til at skyde hele min løn i et par højtalere.

richardx10 skrev:Husk at købe 5 højtalere og ikke 4det er nemlig den 5 (center højtaleren) at alt talen kommer ud af, de 4 højtalere i hjørnerne er mest til effekter.

kofoed skrev:køb dine ting brugt på DBA, der er mange hifi entusiaster der sælger deres højtaler/forstærker ret billigt når de skal opgrader.
så kan du sagtens samle et sæt med gode mærker som NAD eller denon reciever og dali eller b&w højtalere til 5000 kr.
og husk at højtaler kablerne også skal være ordenlig kvalitet

DHL^ skrev:Man får altså masser af lyd for 4.5 k, selvom det er samsung.
Det er altså ikke alle der SKAL have det bedste af det bedste, jeg har set flere jbl sæt som klare jobbet ganske udemærket uden at koste en bondegård.
waste skrev:Kan heller ikke rigtig se ideen i at du spørger efter hjælp, når du har besluttet at det SKAL være Samsung.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster