er der noget kloge hoveder herinde som kan give nogle fif til hvordan jeg tager hurtigt på ?? plz hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre 

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag
er der noget kloge hoveder herinde som kan give nogle fif til hvordan jeg tager hurtigt på ?? plz hjælp ved ikke hvad jeg skal gøre 

andreas7074 skrev:Ved sgu ikke hvor meget viljen hjælper. Man kan have nok så meget vilje uden at spise noget, hvis det er tilfældet sker der ikke en skid.
Bare spis mere, OP, det er det der mangler! - Nødder, Smør, Olie, Sødmælk (Fløde hvis du lyster, det koster kun 5kr. for en halv liter hahaha) osv.

Dingo skrev:andreas7074 skrev:Ved sgu ikke hvor meget viljen hjælper. Man kan have nok så meget vilje uden at spise noget, hvis det er tilfældet sker der ikke en skid.
Bare spis mere, OP, det er det der mangler! - Nødder, Smør, Olie, Sødmælk (Fløde hvis du lyster, det koster kun 5kr. for en halv liter hahaha) osv.
Tanken hentyder nok til viljen til at spise mere![]()
Til topic starter: Jeg har ændret dit topics overskrift til noget der siger noget om hvad det handler om. Ellers bliver forummet for uoverskueligt hvis alle emner bare hedder "Hjælp"

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster