Desuden er der swole billeder af mig. Billederne er swole. Jeg er ikke. Find dem et sted på side 7 mener jeg.
Lige nogle hurtige stats:
Alder: 18 år
Vægt: 77kg kampvægt(11/12 2012)
Højde: 183cm
Fedt %: No idea!
Løft:
1RM Bænk: 80kg
Dødløft: 125kg
Lidt om loggens fører:
Jeg hedder Alexander og er 18 år gammel. Lige pt.(11/12 2012) kører jeg mit eget hjemmestrikkede 2-split, 6 dage om ugen. I kan se det på side 13.
Jeg er i sving med en gymnasieuddannelse på den samfundsfaglige linje.
Da jeg startede på gym for godt 1,5 år siden, havde jeg en kampvægt på 59-60kg. Takket være en åndsvagt buff fyr fra min nye klasse, kom jeg igang med at træne. Det startede med at det var lidt for sjov, 3 gange om ugen. Ikke noget struktureret overhovedet, bare for at komme igang. Jeg blev ret hurtigt vild med det, og det har været forholdsvist seriøst hele vejen derfra og så til nu.
Jeg er født med for lidt brusk omkring knæet, samt en knæskald der sidder for højt, så jeg har en del problemer med bentræningen desværre. Jeg forsøger dog at holde stængerne igang, selvom det til tider godt kan være ret svært. Takket være de medfødte deformiteter, kan jeg ikke køre forskellige ben øvelser, som squat. Jeg kan køre variationer af det, som lunges og bulgarian split squat.
Jeg har sat mig nogle mål inden et cut i slutningen af februar, starten af marts:
BB bænk: 3x5, 80kg - 5kg
1RM i BB bænk: 90kg - 10kg
Dødløft: 135kg - 10kg
38cm arme - 1cm
103cm om bryst - 3cm
Og vigtigst af alt: Få gang i hjulene igen!
Følg min vej til skader fra side 1 til 7-8 stykker. Kører nemlig "Større arme på 12 uger".
Pics på side 8, 13 og 14
I skal være mere end velkomne til at smide en kommentar på træningen, eller andet!

Bonus: Der er damer i min log fra side 10

LEV SUNDT, TRÆN HÅRDT, OG TRO PÅ DIG SELV
YEAH

: