Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

love-bb skrev:jeres mening om ham her;b?

GoingBiG skrev:Han er da så afgjort en stor fyr, men det er ikke meget man kan se ud fra billerne og hans højde er helt sikkert imod han. Han virker i hvert fald voldsom høj.

Smeden skrev:Han ser da meget flink ud og er tydeligvis fucker stor. Hvorfor?

Bay skrev:Hvad er ideen i denne tråd?

TheNextArnold skrev:steroide-svin :b
han er jo ikke sej.

Bay skrev:TheNextArnold skrev:steroide-svin :b
han er jo ikke sej.
Ja, han er på sterioder - men hvorfor er han et svin? Synes det er en meget dømmende og fordomsfuld kommentar.

love-bb skrev:Bay skrev:TheNextArnold skrev:steroide-svin :b
han er jo ikke sej.
Ja, han er på sterioder - men hvorfor er han et svin? Synes det er en meget dømmende og fordomsfuld kommentar.
hvor ved du fra han er på det?;b

Misterhamper skrev:love-bb skrev:Bay skrev:TheNextArnold skrev:steroide-svin :b
han er jo ikke sej.
Fordi man ikke bliver så stor uden.
Jeg synes ellers det er ret sejt at kunne blive så stor

love-bb skrev:Bay skrev:TheNextArnold skrev:steroide-svin :b
han er jo ikke sej.

i følge dit navn. Går jeg udfra dit idol er arnold. Og han var da ikke på steoider vel. Hvis det passer han er dit forbillede er det da nok den dummeste kommentar ever.

TheNextArnold skrev:Misterhamper & Bay: ja selvfølgelig er det fedt at blive stor, men man kan jo med første øjekast se at ham der ikke er clean. hvis han ikke havde benyttet sig af steroider, så havde det været imponerende at han er blevet så stor. men det tror jeg bare ikke er tilfældet, og så ryger min begejstring ligesom..

Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper & Bay: ja selvfølgelig er det fedt at blive stor, men man kan jo med første øjekast se at ham der ikke er clean. hvis han ikke havde benyttet sig af steroider, så havde det været imponerende at han er blevet så stor. men det tror jeg bare ikke er tilfældet, og så ryger min begejstring ligesom..
Hvor mange mennesker er der her i verden, der er 160 kg ripped? Sikkert omkring 3. Fordi man ikke kan blive så stor uanset hvad man end gør. Hvis du bruger flere millioner på steroider, i adskillige år kommer du sikkert aldrig over 115 kg ripped.

Jaxe skrev:TheNextArnold !!!
Du har ikke meget respekt for hami følge dit navn. Går jeg udfra dit idol er arnold. Og han var da ikke på steoider vel. Hvis det passer han er dit forbillede er det da nok den dummeste kommentar ever.
Undskyld mit sure opstød men mener det virkelig

love-bb skrev:Jaxe skrev:TheNextArnold !!!
Du har ikke meget respekt for hami følge dit navn. Går jeg udfra dit idol er arnold. Og han var da ikke på steoider vel. Hvis det passer han er dit forbillede er det da nok den dummeste kommentar ever.
nej han er ikk mit forbillede. men stadig væk kunne det være fedt at være så stor!

TheNextArnold skrev:Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper & Bay: ja selvfølgelig er det fedt at blive stor, men man kan jo med første øjekast se at ham der ikke er clean. hvis han ikke havde benyttet sig af steroider, så havde det været imponerende at han er blevet så stor. men det tror jeg bare ikke er tilfældet, og så ryger min begejstring ligesom..
Hvor mange mennesker er der her i verden, der er 160 kg ripped? Sikkert omkring 3. Fordi man ikke kan blive så stor uanset hvad man end gør. Hvis du bruger flere millioner på steroider, i adskillige år kommer du sikkert aldrig over 115 kg ripped.
nej heldigvis, jeg har da godt nok heller ikke tænkt mig at prøve

Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper & Bay: ja selvfølgelig er det fedt at blive stor, men man kan jo med første øjekast se at ham der ikke er clean. hvis han ikke havde benyttet sig af steroider, så havde det været imponerende at han er blevet så stor. men det tror jeg bare ikke er tilfældet, og så ryger min begejstring ligesom..
Jeg er da ligeglad med om du har tænkt dig at prøve... du misser jo pointen
Og du bliver heller aldrig så stor her uden ufattelig mange steroider
http://www.isteroids.com/images/arnold- ... muscle.jpg

Der er vel at høre vores mening om ham iflg. trådens titelBay skrev:Hvad er ideen i denne tråd?

TheNextArnold skrev:love-bb skrev:Jaxe skrev:TheNextArnold !!!
nej han er ikk mit forbillede. men stadig væk kunne det være fedt at være så stor!
selvfølgelig ved jeg godt at arnold var på steroider. men arnold var sgu ikke så stor, ham der er jo helt enorm
har du nogle mål på ham der?

Jaxe skrev:TheNextArnold skrev:love-bb skrev:Jaxe skrev:TheNextArnold !!!
selvfølgelig ved jeg godt at arnold var på steroider. men arnold var sgu ikke så stor, ham der er jo helt enorm
har du nogle mål på ham der?
Ved ikke lige hvem han er. Hva heder han ?
Jeg ville spå Arnold til at se endnu vildere ud hvis han havde de samme medikamenter som de har idag. Gennemsnits vægten til mr O er vel steget end 15-20kg eller sådan noget siden ´70erne og til idag og idag har de lavere fedt procent osv det for sygt hehe

TheNextArnold skrev:Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper skrev:TheNextArnold skrev:Misterhamper & Bay: ja selvfølgelig er det fedt at blive stor, men man kan jo med første øjekast se at ham der ikke er clean. hvis han ikke havde benyttet sig af steroider, så havde det været imponerende at han er blevet så stor. men det tror jeg bare ikke er tilfældet, og så ryger min begejstring ligesom..
Jeg er da ligeglad med om du har tænkt dig at prøve... du misser jo pointen
Og du bliver heller aldrig så stor her uden ufattelig mange steroider
http://www.isteroids.com/images/arnold- ... muscle.jpg
er din pointe at han er sej fordi han selvfølgelig ahr trænet meget, og hårdt for at opnå de der resultater, eller fordi han er født med enormt gode anlæg for muskelvækst? han er usædvanlig stor, og det er da på sin vis fedt nok. naturligvis er det ikke mange menensker i verden der kan opnå en sådan størrelse, det har du da ret i.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster