Hvilket greb vil i anbefale til at holde om stangen med hænderne og hvordan undgår i at stangen letter i hjørnet (modsatte ende end vægten). Har prøvet med vægtkolds/skive ovenpå, men det holder ikke rigtigt

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

smalt greb

sund skrev:Gør som colemansmalt greb
en måde at få stangen til at blive i hjørnet er at sætte den under en radiator og så et håndklæde imellem, det er radiatoren rigtigt glad for![]()
Ellers så hav en til at stå på den med foden.
Lyngbeck skrev:Meadow Rows..
Det er 1hand t-bar
Nders skrev:Jeg bruger vægte til at holde stangen nede. Fungerer fint.

HAV skrev:sund skrev:Gør som colemansmalt greb
en måde at få stangen til at blive i hjørnet er at sætte den under en radiator og så et håndklæde imellem, det er radiatoren rigtigt glad for![]()
Har kun verdens mindste el.radiator ude i mit skur og træner ofte alene - så det duer ikke rigtigt
Har overvejet at lave et beslag og skrue ind i hjørnet, så stangen ikke kan smutte eller lette.
Hvad er det for et "smalt greb" som Ronnie bruger ?Lyngbeck skrev:Meadow Rows..
Det er 1hand t-bar
Haha, ahhhhhTror hellere jeg vil holde mig til alm t-bar
Syntes skidtet sagtens kan smutte og så BANG! Det har den gjort flere gange, så ville lige forhøre mig hvad i andre gjorde. Tror ender med et hjemmelavet beslag..

Alien skrev:Hmm jeg plejer bare at smide en håndvægt over stangen i den anden ende.. har aldrig svigtet...
Enten holder du langt nede på stangen ellers løfter du meget vægt hvis det ikke skulle holde...

A Menace To Chicken skrev:Meadow's row fungerer fint, elsker den øvelse. Men med en almindelig barbell har man de samme problemer som ved t-bar. Et trick er at at loade stangen med en fandens masse mindre skiver (ala 5'ere) i den modsatte ende, som kontravægt.
Alien skrev:Hmm jeg plejer bare at smide en håndvægt over stangen i den anden ende.. har aldrig svigtet...
Enten holder du langt nede på stangen ellers løfter du meget vægt hvis det ikke skulle holde...
sund skrev:HAV skrev:sund skrev:Gør som colemansmalt greb
Har kun verdens mindste el.radiator ude i mit skur og træner ofte alene - så det duer ikke rigtigt
Har overvejet at lave et beslag og skrue ind i hjørnet, så stangen ikke kan smutte eller lette.
Hvad er det for et "smalt greb" som Ronnie bruger ?Lyngbeck skrev:Meadow Rows..
Det er 1hand t-bar
Haha, ahhhhhTror hellere jeg vil holde mig til alm t-bar
Syntes skidtet sagtens kan smutte og så BANG! Det har den gjort flere gange, så ville lige forhøre mig hvad i andre gjorde. Tror ender med et hjemmelavet beslag..
Så en doc. hvor han bruger samme som Cutler her:

sund skrev:Når for søren, jeg er sikker på at det håndtag kan skaffes på en billig måde, ellers brug noget reb.
Når jeg en sjælden gang laver den øvelse, holder jeg blot om stangen, det finder jeg udemærket
Bob Harris skrev:Enten kan du kontakte en smed der hurtigt kan lave et par håndtag til dig, det koster ingenting. Du kan også forkæle dig selv ved at købe et via fx EliteFTS.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 26 gæster