Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1723
Medlemmer: 1
Skjulte: 0
Gæster: 1722

Følg bodybuilding.dk på

Tab hurtige kilo..

Udskriv emne

Kosten og dens betydning for optimale resultater

Tilbage til Kost & kosttilskud

Hej BB'er!

Jeg er igang med at cutte. Jeg synes det går lidt for langsomt og måtte egentlig gerne gå meget hurtigere!

Jeg har overvejet at finde en kur, i ved...Tab dig 7 kilo ved at spise suppe f.eks.

Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde.
Fordele og ulemper.
Og måske nogle kurer i kan anbefale.

Reputation point: 0

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Jo mindre kalorier du spiser ifht. hvad du forbrænder, jo hurtigere taber du dig ;-)
Brugeravatar

Reputation point: 5

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Dejan-Mastilovic skrev:Hej BB'er!

Jeg er igang med at cutte. Jeg synes det går lidt for langsomt og måtte egentlig gerne gå meget hurtigere!

Jeg har overvejet at finde en kur, i ved...Tab dig 7 kilo ved at spise suppe f.eks.

Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde.
Fordele og ulemper.

Hvad søger du?- 'Cutter du' Altså taber du dig for at mindske din fedtprocent, men stadigvæk med bibeholdelse af muskelmasse i baghovedet, som et primært fokus. Eller fører du et vægttab, hvor dit eneste mål er at tabe dig i form af fedt, men også muskel pga. 'den hurtige løsning'.

Generelt har jeg den logik rent individuelt, at jeg ville være komplet ligeglad med mange relativt små sundhedsskadelige problemer, som man kan få under disse vægttab, så længe det går hurtigt. Det er dog intet jeg ville anbefale til andre mennesker.

Specificer spørgsmålet mht. cutting/vægttab.
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark

Styrkeliste
- Bænkpres: 122.50
- Dødløft: 185.00

Jeg vil gerne tabe mig men sammentid beholde min muskelmasse, og ja jeg er klar over at lidt af musklerne også vil ryge i et vægttab.

Det jeg gerne vil prøve er en kur hvor man taber sig meget og hurtigt, lige nu tæller jeg bare min kalorier men jeg kunne godt tænke mig at det gik lidt hurtigere med mit vægttab.

Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde (altså via en det jeg snakker om, en kur).
Fordele og ulemper.

Dejan-Mastilovic skrev:Jeg vil gerne tabe mig men sammentid beholde min muskelmasse, og ja jeg er klar over at lidt af musklerne også vil ryge i et vægttab.

Det jeg gerne vil prøve er en kur hvor man taber sig meget og hurtigt, lige nu tæller jeg bare min kalorier men jeg kunne godt tænke mig at det gik lidt hurtigere med mit vægttab.

Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde (altså via en det jeg snakker om, en kur).
Fordele og ulemper.

Altså dem jeg kender fra jægerkorpset siger at den bedste slankekur de har været på var på et tidspunkt i uddannelsen da de blev spærret inde på et område på 100 x 100 meter kun med en død kanin, en spand vand og lidt udstyr.. så måtte de bruge tiden på at bygge læ og sådan nogle ting og der var bare ikke mere med en den kanin og så kunne de være heldige hvis de kunne fange andre dyr.

Den lyder for mig bedre end den suppe kur du selv foreslog da du lærer at klare dig i vildmarken ?

men hvis vi skal være seriøse så tag et kig på v-diet den er altså bedre end nogen af alle de suppe/udrensningskure man ellers hører så meget om og den har et kæmpe community der står bag og klar til at hjælpe en !
Brugeravatar

Reputation point: 10

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

Blunt skrev:
Dejan-Mastilovic skrev:Jeg vil gerne tabe mig men sammentid beholde min muskelmasse, og ja jeg er klar over at lidt af musklerne også vil ryge i et vægttab.

Fordele og ulemper.

Altså dem jeg kender fra jægerkorpset siger at den bedste slankekur de har været på var på et tidspunkt i uddannelsen da de blev spærret inde på et område på 100 x 100 meter kun med en død kanin, en spand vand og lidt udstyr.. så måtte de bruge tiden på at bygge læ og sådan nogle ting og der var bare ikke mere med en den kanin og så kunne de være heldige hvis de kunne fange andre dyr.

Den lyder for mig bedre end den suppe kur du selv foreslog da du lærer at klare dig i vildmarken ?

men hvis vi skal være seriøse så tag et kig på v-diet den er altså bedre end nogen af alle de suppe/udrensningskure man ellers hører så meget om og den har et kæmpe community der står bag og klar til at hjælpe en !

Det lyder som en rigtig god måde, måske lidt for brutalt i forhold til mig liv lige nu :D
Hvad er v-diet? Har lige googlet men fik ikke andet end crap frem...

Jeg har snart tabt mig 7 kg siden vinter ved at spise det samme, men bare mindre og undgå alt slik og chips, og jeg har stortset beholdt det meste muskelmasse :)

(en del af de 7kg kom nok også af væsketab, da jeg er stoppet med at tage kreatin)
Brugeravatar

Reputation point: 15

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

Galleri: Vis galleri (9)

Du skal lære at væbne dig med tålmodighed.

Du vil gerne beholde din muskelmasse, men overvejer stadig en suppekur? Klinger det overhovedet ikke hult?
Brugeravatar

Reputation point: 85

Træner her: Ultimate Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 165.00

Jeg vil mene at en low carb er bedre..

Har selv gode erfarigner med det, uden at miste for meget muskel og falder heller ikke mht. styrke.

Her tænker jeg ligge på omkring 20-30 carbs om dagen, så skal det nok gå "stærkt".
De første dage forsvinder væsken i kroppen, og så vil det ellers begynde at tage et mere normalt tempo efter 3-4 dage.

](*,) :dance: :dance: :dance: :dance:

Crip'O skrev:Jeg har snart tabt mig 7 kg siden vinter ved at spise det samme, men bare mindre og undgå alt slik og chips, og jeg har stortset beholdt det meste muskelmasse :)

(en del af de 7kg kom nok også af væsketab, da jeg er stoppet med at tage kreatin)

Ja siden vinter men jeg vil gerne på noget der går hurtigt nu! :)

Hvad gør kreatin på et vægttab?

ChrisBrown skrev:Jeg vil mene at en low carb er bedre..

Har selv gode erfarigner med det, uden at miste for meget muskel og falder heller ikke mht. styrke.

Her tænker jeg ligge på omkring 20-30 carbs om dagen, så skal det nok gå "stærkt".
De første dage forsvinder væsken i kroppen, og så vil det ellers begynde at tage et mere normalt tempo efter 3-4 dage.

Hvordan kan jeg f.eks kører low carbs? Vælge fødevarer med low carbs og hvilke gøde varer er det og hver er h elt præcist low i forhold til hvor mange gram osv.

Dejan-Mastilovic skrev:
Crip'O skrev:Jeg har snart tabt mig 7 kg siden vinter ved at spise det samme, men bare mindre og undgå alt slik og chips, og jeg har stortset beholdt det meste muskelmasse :)

Ja siden vinter men jeg vil gerne på noget der går hurtigt nu! :)

Hvad gør kreatin på et vægttab?

Kreatin binder væsken i kroppen, så når du stopper på kreatin kan du godt tabe dig nogle kg, i væske ;)
Brugeravatar

Dejan-Mastilovic skrev:

Hvordan kan jeg f.eks kører low carbs? Vælge fødevarer med low carbs og hvilke gøde varer er det og hver er h elt præcist low i forhold til hvor mange gram osv.

Det kan godt være ret hårdt, den første uge..
Men ellers er der stort set ingen kulhydrater i æg, bacon, oksekød, kyllind, tun osv.. salat... Det er bare brød og de ting man holder sig fra.. Det vil fjerne energien, men jeg har det selv som om det er psykisk, at jeg hele tiden tænker at jeg er træt, men når jeg er i centeret glemmer jeg det..

Og så en dag om ugen hvor man bare køre indenbords hvad man har lyst til... I almindelig mad, hjemmelavet burger vil nok være bedre end MCD burgere ;D ..

V-diet .. Velocity diet .. Når jeg søger på
Google får jeg v 3.0 frem som er fuldt
Med udregnere der gør hele arbejdet for dig :) b
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 155.00

ChrisBrown skrev:
Dejan-Mastilovic skrev:

Det kan godt være ret hårdt, den første uge..
Men ellers er der stort set ingen kulhydrater i æg, bacon, oksekød, kyllind, tun osv.. salat... Det er bare brød og de ting man holder sig fra.. Det vil fjerne energien, men jeg har det selv som om det er psykisk, at jeg hele tiden tænker at jeg er træt, men når jeg er i centeret glemmer jeg det..

Og så en dag om ugen hvor man bare køre indenbords hvad man har lyst til... I almindelig mad, hjemmelavet burger vil nok være bedre end MCD burgere ;D ..

Istedet for at carbloade (som det hedder) en hel dag, så lad det være et måltid i stedet, hvor du får carbs. Det skal stadig være af kvalitet, ingen grund til at fylde sig med junk og lort.

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00

Hvor meget vil du gerne tabe dig, og over hvor lang en periode?
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus

Ja jeg vil godt og vel tabe mig mindst 7 kilo.
Og det skal være en kort periode.

paleo kuren.. så behøver du heller ikke gå sulten rundt.

masser af kød og grøntsager

Styrkeliste
- Bænkpres: 110.00
- Squat: 100.00
- Dødløft: 120.00

Hvis du tæller kalorier, så justerer du dem da bare så langt ned som du orker.
Kan du klare at leve for 6-800 kalorier om dagen (ikke at det er sundt), så gør da det, og så taber du dig hurtigt.

Alternativt, så tag et par uger på Nupo, eller mælk/proteinpulver som eneste indtag, i en periode.
Brugeravatar

Geografisk sted: Gistrup

Træner her: LKB Gistrup

Styrkeliste
- Bænkpres: 60.00
- Squat: 120.00
- Dødløft: 70.00

En mulighed og en ganske fornuftig af slagsen kunne være rapid fat loss af Lyle McDonald.

Modsat V- diet så spiser man her RIGTIG mad, modsat V-diet som er shakes.
SHUT UP AND SQUAT
Brugeravatar

anabolic diet det virker 100% KØD og cardio så køre bussen

Styrkeliste
- Bænkpres: 125.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 160.00

7 kg = 49000 kcal ca.
Dagligt kalorieforbrug = 3000 kcal.
Dvs uden mad tager det 16,3 dage at tabe de 7 kg. Med 1000 kcal underskud tager det 49 dage.

Det er selvfølgeligt meget forsimplet, men man kan ikke på magisk vis smide 7 kg (fedt) på en uge. Så man må væbne sig med tålmodighed desværre.

Tilbage til Kost & kosttilskud

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster