Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Dejan-Mastilovic skrev:Hej BB'er!
Jeg er igang med at cutte. Jeg synes det går lidt for langsomt og måtte egentlig gerne gå meget hurtigere!
Jeg har overvejet at finde en kur, i ved...Tab dig 7 kilo ved at spise suppe f.eks.
Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde.
Fordele og ulemper.
Og måske nogle kurer i kan anbefale.

Dejan-Mastilovic skrev:Jeg vil gerne tabe mig men sammentid beholde min muskelmasse, og ja jeg er klar over at lidt af musklerne også vil ryge i et vægttab.
Det jeg gerne vil prøve er en kur hvor man taber sig meget og hurtigt, lige nu tæller jeg bare min kalorier men jeg kunne godt tænke mig at det gik lidt hurtigere med mit vægttab.
Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde (altså via en det jeg snakker om, en kur).
Fordele og ulemper.

Blunt skrev:Dejan-Mastilovic skrev:Jeg vil gerne tabe mig men sammentid beholde min muskelmasse, og ja jeg er klar over at lidt af musklerne også vil ryge i et vægttab.
Det jeg gerne vil prøve er en kur hvor man taber sig meget og hurtigt, lige nu tæller jeg bare min kalorier men jeg kunne godt tænke mig at det gik lidt hurtigere med mit vægttab.
Jeg vil hører om i har erfaringer med det, at tabe sig på den måde (altså via en det jeg snakker om, en kur).
Fordele og ulemper.
Altså dem jeg kender fra jægerkorpset siger at den bedste slankekur de har været på var på et tidspunkt i uddannelsen da de blev spærret inde på et område på 100 x 100 meter kun med en død kanin, en spand vand og lidt udstyr.. så måtte de bruge tiden på at bygge læ og sådan nogle ting og der var bare ikke mere med en den kanin og så kunne de være heldige hvis de kunne fange andre dyr.
Den lyder for mig bedre end den suppe kur du selv foreslog da du lærer at klare dig i vildmarken ?
men hvis vi skal være seriøse så tag et kig på v-diet den er altså bedre end nogen af alle de suppe/udrensningskure man ellers hører så meget om og den har et kæmpe community der står bag og klar til at hjælpe en !

Crip'O skrev:Jeg har snart tabt mig 7 kg siden vinter ved at spise det samme, men bare mindre og undgå alt slik og chips, og jeg har stortset beholdt det meste muskelmasse
(en del af de 7kg kom nok også af væsketab, da jeg er stoppet med at tage kreatin)

ChrisBrown skrev:Jeg vil mene at en low carb er bedre..
Har selv gode erfarigner med det, uden at miste for meget muskel og falder heller ikke mht. styrke.
Her tænker jeg ligge på omkring 20-30 carbs om dagen, så skal det nok gå "stærkt".
De første dage forsvinder væsken i kroppen, og så vil det ellers begynde at tage et mere normalt tempo efter 3-4 dage.
![]()
![]()
![]()
![]()

Dejan-Mastilovic skrev:Crip'O skrev:Jeg har snart tabt mig 7 kg siden vinter ved at spise det samme, men bare mindre og undgå alt slik og chips, og jeg har stortset beholdt det meste muskelmasse
(en del af de 7kg kom nok også af væsketab, da jeg er stoppet med at tage kreatin)
Ja siden vinter men jeg vil gerne på noget der går hurtigt nu!
Hvad gør kreatin på et vægttab?

Dejan-Mastilovic skrev:ChrisBrown skrev:Jeg vil mene at en low carb er bedre..
Har selv gode erfarigner med det, uden at miste for meget muskel og falder heller ikke mht. styrke.
Her tænker jeg ligge på omkring 20-30 carbs om dagen, så skal det nok gå "stærkt".
De første dage forsvinder væsken i kroppen, og så vil det ellers begynde at tage et mere normalt tempo efter 3-4 dage.
![]()
![]()
![]()
![]()
Hvordan kan jeg f.eks kører low carbs? Vælge fødevarer med low carbs og hvilke gøde varer er det og hver er h elt præcist low i forhold til hvor mange gram osv.

ChrisBrown skrev:Dejan-Mastilovic skrev:ChrisBrown skrev:Jeg vil mene at en low carb er bedre..
![]()
![]()
![]()
![]()
Hvordan kan jeg f.eks kører low carbs? Vælge fødevarer med low carbs og hvilke gøde varer er det og hver er h elt præcist low i forhold til hvor mange gram osv.
Det kan godt være ret hårdt, den første uge..
Men ellers er der stort set ingen kulhydrater i æg, bacon, oksekød, kyllind, tun osv.. salat... Det er bare brød og de ting man holder sig fra.. Det vil fjerne energien, men jeg har det selv som om det er psykisk, at jeg hele tiden tænker at jeg er træt, men når jeg er i centeret glemmer jeg det..
Og så en dag om ugen hvor man bare køre indenbords hvad man har lyst til... I almindelig mad, hjemmelavet burger vil nok være bedre end MCD burgere ;D ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 42 gæster