Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Jeg skal have tabt mig en hel del.

Visible Ghost skrev:Hey.
Jeg skal have tabt mig en hel del. Men det svipser sgu tit for mig det der med at spise mindre end jeg behøver. Jeg kan sagtens føle mig mæt med mindre, det er ikke så stort et problem. Men det er når kedsomheden træder ind og jeg ikke ved hvad jeg skal lave, så tager jeg tit noget at spise. Og det er jo lidt noget lort. Hvad får i tiden til at gå med når i ikke træner? Vil gerne have et eller andet sjovt/spændende at lave som kan tage fokus væk fra mad. Der er altså ekstra meget tid at få til at gå når man er på fp.
Det er en forbandet fin fornemmelse. Tjek leangains ud 

TheCzech skrev:Jeg skal have tabt mig en hel del.
Seriøst?
Thegame skrev:Visible Ghost skrev:Hey.
Jeg skal have tabt mig en hel del. Men det svipser sgu tit for mig det der med at spise mindre end jeg behøver. Jeg kan sagtens føle mig mæt med mindre, det er ikke så stort et problem. Men det er når kedsomheden træder ind og jeg ikke ved hvad jeg skal lave, så tager jeg tit noget at spise. Og det er jo lidt noget lort. Hvad får i tiden til at gå med når i ikke træner? Vil gerne have et eller andet sjovt/spændende at lave som kan tage fokus væk fra mad. Der er altså ekstra meget tid at få til at gå når man er på fp.
Kender godt følelsen fra før jeg begyndte at læse om IF/Leangains, og bruge principperne i min egen kost.. Jeg var fuldstændig urokkelig, og blev nærmest hysterisk, hvis jeg ikke fik proteiner indenfor 3 timer. Samtidig overspiste jeg næsten hver dag, jeg havde en fin nok fedtprocent, og havde sixpack osv. osv., men kæmpede en hård kamp med 2 timers cardio om dagen osv. Meen, nu er jeg altid mæt, har ikke brug for at spise når jeg keder mig, har faktisk svært ved bare at komme op og ligge på maintenance uden at blive stopmætDet er en forbandet fin fornemmelse. Tjek leangains ud

Visible Ghost skrev:Hey.

Jenslyn87 skrev:lårl

Visible Ghost skrev:Jeg troller ikke. Men tro hvad i vil![]()
De sidste 5-6 mdr. har jeg har nogle problemer der bl.a. har gjort at jeg har taget på. Og ærgerligt nok er det hele fedt+væske.
Men jeg vil da i hvert fald prøve at starte med noget lean gains diet. Har førhen prøvet noget lignende der fungerede godt.
TheCzech skrev:Hvor meget har du taget på?
Er du sikker på, at vægttab er den sundeste løsning for dig?
Jeg vil meget gerne se billeder af din form nu.

Visible Ghost skrev:
Jeg lå i lang tid på en vægt på 62kg der ikke rørte på sig. Nu vejer jeg 62+14kg.
At være lean eller at have noget ekstra fedt kan vel begge dele være sundt, så længe man ellers føre et sundt liv med motion og god kost. For mig handler det mest om, at jeg har det skidt med at være blød over det hele. Synes på alle måder det er ubehageligt og flovt. Du får desværre ingen billeder at se, sorry.
Visible Ghost skrev:Jeg troller ikke. Men tro hvad i vil![]()
De sidste 5-6 mdr. har jeg har nogle problemer der bl.a. har gjort at jeg har taget på. Og ærgerligt nok er det hele fedt+væske.
Men jeg vil da i hvert fald prøve at starte med noget lean gains diet. Har førhen prøvet noget lignende der fungerede godt.

Lithium skrev:Du skal ikke ligge billeder op eller indgå i nogen former for obskure diætforløb, du skal have styr på din psyke. Få fat i nogen professionelle der kan hjælpe dig med det.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 8 gæster