Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 984
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 982

Følg bodybuilding.dk på

tabe 13-14kg KEEP FOCUSED

Udskriv emne

Har du ikke den store praktiske eller teoretiske erfaring, så kom indenfor. Her findes ingen 'dumme spørgsmål'

Tilbage til Begynder forum

Hey.

Jeg skal have tabt mig en hel del. Men det svipser sgu tit for mig det der med at spise mindre end jeg behøver. Jeg kan sagtens føle mig mæt med mindre, det er ikke så stort et problem. Men det er når kedsomheden træder ind og jeg ikke ved hvad jeg skal lave, så tager jeg tit noget at spise. Og det er jo lidt noget lort. Hvad får i tiden til at gå med når i ikke træner? Vil gerne have et eller andet sjovt/spændende at lave som kan tage fokus væk fra mad. Der er altså ekstra meget tid at få til at gå når man er på fp.

Reputation point: 0

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Jeg skal have tabt mig en hel del.

Seriøst?
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Visible Ghost skrev:Hey.

Jeg skal have tabt mig en hel del. Men det svipser sgu tit for mig det der med at spise mindre end jeg behøver. Jeg kan sagtens føle mig mæt med mindre, det er ikke så stort et problem. Men det er når kedsomheden træder ind og jeg ikke ved hvad jeg skal lave, så tager jeg tit noget at spise. Og det er jo lidt noget lort. Hvad får i tiden til at gå med når i ikke træner? Vil gerne have et eller andet sjovt/spændende at lave som kan tage fokus væk fra mad. Der er altså ekstra meget tid at få til at gå når man er på fp.

Kender godt følelsen fra før jeg begyndte at læse om IF/Leangains, og bruge principperne i min egen kost.. Jeg var fuldstændig urokkelig, og blev nærmest hysterisk, hvis jeg ikke fik proteiner indenfor 3 timer. Samtidig overspiste jeg næsten hver dag, jeg havde en fin nok fedtprocent, og havde sixpack osv. osv., men kæmpede en hård kamp med 2 timers cardio om dagen osv. Meen, nu er jeg altid mæt, har ikke brug for at spise når jeg keder mig, har faktisk svært ved bare at komme op og ligge på maintenance uden at blive stopmæt :D Det er en forbandet fin fornemmelse. Tjek leangains ud :D
"The only way to make your dreams come true, is to wake up"
Brugeravatar

Kostplan: Ingen kostplan

TheCzech skrev:
Jeg skal have tabt mig en hel del.

Seriøst?

Ja. I min verden er 13kg er hel del.

Thegame skrev:

Kender godt følelsen fra før jeg begyndte at læse om IF/Leangains, og bruge principperne i min egen kost.. Jeg var fuldstændig urokkelig, og blev nærmest hysterisk, hvis jeg ikke fik proteiner indenfor 3 timer. Samtidig overspiste jeg næsten hver dag, jeg havde en fin nok fedtprocent, og havde sixpack osv. osv., men kæmpede en hård kamp med 2 timers cardio om dagen osv. Meen, nu er jeg altid mæt, har ikke brug for at spise når jeg keder mig, har faktisk svært ved bare at komme op og ligge på maintenance uden at blive stopmæt :D Det er en forbandet fin fornemmelse. Tjek leangains ud :D

Takker. Vil kigge på det :)
Det er bare så ærgerligt og dumt at ødelægge sine egne resultater fordi man spiser af kedsomhed.

Jeg tror godt, de fleste af os kan kende problemet, Ghost... det er altid nemt at sidde og fråde et eller andet, hvis man alligevel bare sidder og stener. Lige pludselig vandrer tankerne over på mad :oops:

Jeg mener også, LeanGains kan være en komponent i at bekæmpe dette indirekte, fordi man slår sig fast på en daglig rytme, hvor man bare punktum ikke spiser i et stort tidsrum. Rent psykisk kan det betyde meget, at man har en plan, hvor man opstiller visse rammer for éns indtag... men det er naturligvis subjektivt.

Hvis ikke du allerede gør det, så kan du evt. købe light-sodavand og sukkerfri tyggegummi til de stunder, du ikke kan fylde op med noget videre underholdende eller konstruktivt. Det kan være rart at have et eller andet at sidde og gnave i, når trangen melder sig - det skal jeg da også gerne indrømme!
Brugeravatar

Du ser ekstremt tynd ud i dit galleri?

Tror altså ikke du skal bekymre dig om at tabe dig - jeg tjekkede lige dit galleri. Ser ikke helt sundt ud
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

Altså hvis det er dig på dine billeder og du stadigvæk ser sådan ud, så skal du da ikke tabe et eneste gram! Og da slet ikke 13-14kg. Du skulle nærmere ta 13-14kg på! :o)

GUys jeg føler han troller jer :b

good job Ghost :D
Brugeravatar

Reputation point: 10

Geografisk sted: Virum

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 200.00

lårl
Brugeravatar

Jenslyn87 skrev:lårl

+1...

Geografisk sted: Toftlund

Styrkeliste
- Bænkpres: 150.00
- Squat: 180.00
- Dødløft: 240.00

Galleri: Vis galleri (2)

Hvis det her ikke er en troll, mener jeg at kunne huske fra tidligere, at du er svært deprimeret. Hvis du virkelig føler, du skal tabe dig 13-14 kg nu, er det derfor endnu mere afgørende, du tager kontakt til din psykiater eller praktiserende læge og delagtiggør dem i de tanker, du har.

Anoreksi er en uhyre alvorlig sag og rammer også en hel del mænd.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Jeg troller ikke. Men tro hvad i vil :)

De sidste 5-6 mdr. har jeg har nogle problemer der bl.a. har gjort at jeg har taget på. Og ærgerligt nok er det hele fedt+væske.
Men jeg vil da i hvert fald prøve at starte med noget lean gains diet. Har førhen prøvet noget lignende der fungerede godt.

Hvor meget har du taget på?

Er du sikker på, at vægttab er den sundeste løsning for dig?

Jeg vil meget gerne se billeder af din form nu.
Brugeravatar
Månedens skribent: Maj 2010

Reputation point: 573

Visible Ghost skrev:Jeg troller ikke. Men tro hvad i vil :)

De sidste 5-6 mdr. har jeg har nogle problemer der bl.a. har gjort at jeg har taget på. Og ærgerligt nok er det hele fedt+væske.
Men jeg vil da i hvert fald prøve at starte med noget lean gains diet. Har førhen prøvet noget lignende der fungerede godt.

Enig med Czech. Hvor meget vejer du og hvor høj er du i øvrigt?
Brugeravatar

TheCzech skrev:Hvor meget har du taget på?

Er du sikker på, at vægttab er den sundeste løsning for dig?

Jeg vil meget gerne se billeder af din form nu.

Jeg lå i lang tid på en vægt på 62kg der ikke rørte på sig. Nu vejer jeg 62+14kg.
At være lean eller at have noget ekstra fedt kan vel begge dele være sundt, så længe man ellers føre et sundt liv med motion og god kost. For mig handler det mest om, at jeg har det skidt med at være blød over det hele. Synes på alle måder det er ubehageligt og flovt. Du får desværre ingen billeder at se, sorry.

Visible Ghost skrev:
Jeg lå i lang tid på en vægt på 62kg der ikke rørte på sig. Nu vejer jeg 62+14kg.
At være lean eller at have noget ekstra fedt kan vel begge dele være sundt, så længe man ellers føre et sundt liv med motion og god kost. For mig handler det mest om, at jeg har det skidt med at være blød over det hele. Synes på alle måder det er ubehageligt og flovt. Du får desværre ingen billeder at se, sorry.

Hvor høj er du?
Brugeravatar

Visible Ghost skrev:Jeg troller ikke. Men tro hvad i vil :)

Been there.. Vi har alle heftige nedture på et givent tidspunkt.
Men jeg synes du skal poste et billede, og se hvad folk synes.
Jeg tror mange vil have den mening at det mest er psykisk.
CLEAN AND ALWAYS WILL BE
Brugeravatar

Træner her: Hulen

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg er 175cm høj. Ved godt jeg ikke er overvægtigt.

Ja må siges virkelig at være en grum nedtur det her. Har næsten mistet troen på at jeg kan komme i form. Mener også det har gjort min depression værre at jeg har taget på og bliver ved med at tage på. Tror ikke jeg kan tage mig sammen til at ligge billeder op. Forstår alligevel ikke at jeg ikke har taget mere på end jeg har. For jeg har spist helt ufattelige mængder mad. Der er ingen der tror på mig når jeg har fortalt hvad jeg har spist på en dag.

tja, jeg vejer en del.. og dine 14 kg, er ikke noget i forhold til mine ekstra kg.. :oops: tror ærlig talt det er din psyke du skal have styr på.. jeg ved godt jeg ikke har den flotteste krop på stranden.. men tilgengæld smider jeg sku trøjen hvis vejret er til det.. for trods mine adskillige psykiske nederlag jeg har haft gennem tiden, har jeg lært at acceptere mig selv som jeg er.. bare tænk på at der altid er nogen som har en "værre krop" end dig selv.. mit problem er / var nemlig jeg sammenligner mig selv konstant med dem i fitness centret.. og jeg har trods alt kun trænet et år, så det er klart jeg ikke kan hamle op med dem som har trænet i 5 år eller mere.. så det kører mig ned på dagligt plan... men omvendt vil jeg stadig se bedre ud end mange som aldrig har sat sine ben i et center.. så i stedet for at fokusere på det dårlige, så fokuser på de punkter hvor du er bedre end andre, altså de positive sider.. ved ikke om det er til nogen hjælp, men det er det jeg har erfaret er den bedste måde at kommen oven på igen for mit vedkomne.. :)
Billede
Brugeravatar

Geografisk sted: Hobro, nordjylland

Træner her: Hobro Helse Sport
Fitness World Kolding

Styrkeliste
- Bænkpres: 105.00

Lithium skrev:Du skal ikke ligge billeder op eller indgå i nogen former for obskure diætforløb, du skal have styr på din psyke. Få fat i nogen professionelle der kan hjælpe dig med det.

Helt enig. Nævn hvor meget din krops udseende optager dig, og hvor meget tid du bruger på at tænke på mad og kalorier osv. for dine nuværende læger og så lad dem se, hvordan de bedst kan hjælpe dig med at få det bedre. Folk er mærkeligt tilbageholdende med den slags, fordi det er psykisk, men problemet er jo ikke mindre reelt og invaliderende for dig af den grund :)
Brugeravatar

Flyttet. Pics or it didn't happen.
This is your life and it's ending one minute at a time
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 710

Geografisk sted: Østerbro

Træner her: The Gym