Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69651 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

ØbroMorten skrev:Mener du det der seriøst?

Nfrandsen skrev:ved ikke om jeg har overset noget, men hvis du har tabt dig 7,2 kg, hvad vejer du så nu? det er da noget af et voldsomt tab...

Xandernp skrev:Vanvittigt nok. ku være man skulle overveje at prøve det.. Hvem vandt så væddemålet?

Hver gang jeg havde dyrket crossfit (en slags fitness, 3 gange om ugen) tog jeg derfor 250 maveøvelser uden for mange pauser.
husk også flies til det inderste af brystet i samme omgang så.

Ruddi skrev:Det ser da fint ud på billederne, klart du mister muskler med sådan en kur men da du ikke havde det helt store før og må da sige du har en fin 6 pack.
Desuden hvis man mister muskler ved slankekur kan du få dem hurtigt tilbage hvis man f.eks lean bulker.

Illisher skrev:Ruddi skrev:Det ser da fint ud på billederne, klart du mister muskler med sådan en kur men da du ikke havde det helt store før og må da sige du har en fin 6 pack.
Desuden hvis man mister muskler ved slankekur kan du få dem hurtigt tilbage hvis man f.eks lean bulker.
hurtigt? well, alt er relativt

Straws skrev: (....) De 3 måltider er der ikke meget næring i. Det er jo nærmest en sultekur på det der plan.
Hvorfor også droppe træningen?

Dingo skrev:Helt at undgå carbs, ja det er en rigtig god ide. For sÅ vil du nemlig slet ikke få forhøjet ketonstofkoncentration i blodet med ubehag og andre dårligdomme til følge. F.eks nedbrydning af muskelvævet. Jovist du taber noget fedt men du taber fandme også noger muskelmasse

Straws skrev:Dingo skrev:Helt at undgå carbs, ja det er en rigtig god ide. For sÅ vil du nemlig slet ikke få forhøjet ketonstofkoncentration i blodet med ubehag og andre dårligdomme til følge. F.eks nedbrydning af muskelvævet. Jovist du taber noget fedt men du taber fandme også noger muskelmasse
Har 2 gange brugt carb fri diæt.. og det er noget af det bedste.
Afbrød dem kun fordi jeg havndede steder hvor jeg ikke havde mulighed for at spise som foreksrevet.
Som sagt skal der jo holdes 1 ugentlig load dag.

madspg skrev:Hvad vil i anbefale, hvis man vil tabe nogle kilo fedt og helst undgå at tabe muskelmasse samtidigt?
- og gerne uden det er en kur, hvor der går adskillige uger mellem der ryger et kilo af.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 54 gæster