Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Rambo-Ringsted skrev:hvorfor må jeg ikke få det på handfladerne?? det er jo der man skal bruge det...

Rambo-Ringsted skrev:hvorfor må jeg ikke få det på handfladerne?? det er jo der man skal bruge det...

Nick187 skrev:babypuder og balletsko - de SL'ere er nogle perverse gutter![]()

vQlse skrev:Nick187 skrev:babypuder og balletsko - de SL'ere er nogle perverse gutter![]()
Ja, og som om det ikke var nok, så squatter de også i trusser![]()
Men på den anden side hvem gør ikke det

Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?

kaskelolhval skrev:Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?
Mener også man kan få magnesium blokke på apoteket faktisk..

Shinosi skrev:kaskelolhval skrev:Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?
Bonus spørgsmål: Sviner Magnesium lige så meget som baby pudder?for hvis det ikke gør kan man jo tage det med i centre hvor det ikke er tilladt.

charlie t skrev:Shinosi skrev:kaskelolhval skrev:Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?
Bonus spørgsmål: Sviner Magnesium lige så meget som baby pudder?for hvis det ikke gør kan man jo tage det med i centre hvor det ikke er tilladt.
Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Skulle man erstatte magnesiumen med babypuder? Eller huh?

Shinosi skrev:charlie t skrev:Shinosi skrev:kaskelolhval skrev:Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?
Jeg forstår ikke helt hvad du mener? Skulle man erstatte magnesiumen med babypuder? Eller huh?
Nej det er heller ikke det jeg mener, har fundet ud af de to ting skal to forskellige steder hen. men hvis man nu gerne vil bruge magnesium i sit center selvom det ikke er tilladt. Så ville jeg gerne vide om magnesium svineri lige så meget som talkum. altså er det ligeså synligt og sviner det lige så meget som talkum ? man kan jo godt bruge magnesium til sit greb, men ikke bruge talkum til sine lår.. når man bruger det ene.. SKAL man jo ikke bruge det andet..
Hjalp det ?:)

t.nielsen skrev:Shinosi skrev:charlie t skrev:Shinosi skrev:kaskelolhval skrev:Rambo-Ringsted skrev:nogle andre stder end den klatre butik man kan få magnesium?
Nej det er heller ikke det jeg mener, har fundet ud af de to ting skal to forskellige steder hen. men hvis man nu gerne vil bruge magnesium i sit center selvom det ikke er tilladt. Så ville jeg gerne vide om magnesium svineri lige så meget som talkum. altså er det ligeså synligt og sviner det lige så meget som talkum ? man kan jo godt bruge magnesium til sit greb, men ikke bruge talkum til sine lår.. når man bruger det ene.. SKAL man jo ikke bruge det andet..
Hjalp det ?:)
Magnesium sviner ikke nær så meget, da man bare kan have det i en pose hvor man stikker hænderne i.
Babypudder der i mod drysser man jo ud på lårene, da det ikke må komme på hænderne. Og der falder altid en masse ved siden af

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster