Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Starpen skrev:Hjemmefra? Mener du hjemme hos sig selv? I don't get it?

Starpen skrev:Hvorfor ikke blive tatoveret i shoppen? Same thing? Måske jeg misser noget her...

The King skrev:Starpen skrev:Hvorfor ikke blive tatoveret i shoppen? Same thing? Måske jeg misser noget her...
Prisen. Synes det er for dyrt. Så heller en der bare hygger med det derhjemme, og selvfølgelig har år og erfaringer med sig.

Starpen skrev:Det tror jeg sgu ikke du finder... I hvert fald ikke en, der er dygtig. Du kan godt overtale dem i nogle af shopperne til, at gøre det sort, hvis du er presset med prisen.
Miss Rie skrev:Start ud med Henna, hvis du vil have det lavet hjemme, det er også billigt.
Kan ikke se hvorfor det skulle blive billigere af at gøre det hjemme hos en dygtig tatovør, end at han laver det på klinikken.

moller 27 skrev:hvad er det da for noget vrøvl at fyre af det bliver da på ingen måder dårligere af det er en hjemme tattoovør!!! det er sku da tattoovørens evner der gør om det bliver godt eller ej ikke om han har en fancy butik eller er hjemme hos sig selv!! og med hensyn til hygiejne har jeg i min tid set en del tattooshops hvor der har været manglende rengøring og personelig hygiejne!
jeg er det sidste stykke tid selv blevet tattooveret af en hjemme tattoovør og det er mindst ligeså prof og hygiejnisk som de shops jeg har set og dem jeg tidligere er blevet tattooveret hos( og det skulle efter sigende være blandt danmarks bedste).og har sparet mange penge da han jo ikke har en sky høj husleje at tænke på som han så giver regningen videre til sine kunder.
så i min verden taler alt for hjemme tattoovør blot han er uddannet....og jo der er selvfølgelig brodne kar imellem men det er der sku også ved folk der har fine shops!!

mlh skrev:Ærgeligt du ikke bor på Sjælland, kender en herovre nemlig.. Som både er dygtig og billig

BBFTW skrev:OMG - Er jeg den eneste som opfatter han blot vil have lavet det SORT og dermed opnå en lavere pris ? Han kan da være ligeglad med hvor arbejdspladsen er placeret.
TT: Kender desværre ikke nogen ;D Men ved langt de fleste tattovøre laver de fleste af deres penge sort om aftenen eller i weekenden til nogle lidt mere fornuftige priser.

Martin88 skrev:jah, der kan være gode hjemmetattovører, men be warned, dem jeg kender der laver den slags er ikke lige gode altid.. Har godt nok set nogle tatoveringer med pænt skæve outlines.. Vær kræsen og så skal det nok gåBrug dit sociale netværk eller få nogle rocker- eller fængselsvenner

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster