Baggrund;
Jeg har altid været SUPER tynd og haft et ønske om at blive et KÆMPE brød, og efter et 8 års fodboldtræning, begyndte jeg til boksning/kickboksning, uden at gaine så meget som et halv kg. Men med tiden blev jeg klogere, især efter at have læst en masse ting herinde på bb.dk og andre steder på nettet. Og det var så der, jeg begyndte til styrketræning :--) Eftersom omkring 8 personer fra samme venneomkreds, trænede i samme center som mig, var det let at finde motivation - altid rart at have nogen at træne med. Med tiden blev det mere og mere seriøst og nu kan jeg ikke uden træning.
GET BIG OR DIE TRYING!
Facts om mig selv;
- 20 år ( 25. aug 92)
- 170
- 66 kg ( morgenvægt efter cut)
- overarme 37 cm
- underarm 34
- lår 54 cm
- bryst ?
- rundt omkring skuldrene 121cm
- fedtprocent 10 % ca
Øvelser ( mit max);
Bænkpress; 115 kg
squat; aner det ikke, er også først begyndt at træne ben her efter sommers
dødløft: aner det ikke, har aldrig trænet dødløft sådan seriøst, men det er jeg liiiige begyndt på.
Startede med at veje 53 kg og nu er jeg 16 kg tungere. Jeg træner et 3-splitprogram og min planer er at blive så tung som overhovedet muligt til næste sommer, uden at fedtprocenten skal stige hen i vejret. Dvs at jeg har tænkt mig at køre ''mini bulk'' eller noget i den retning.

Jeg kører desuden squat helt ned så røven rammer gulvet! Det kan mærkes

Næste gang prøver jeg at træne med håndvægte, for at se om det hjælper på det ;)
Hvor lang tid har du sådan ca. trænet?
!