Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1303
Medlemmer: 3
Skjulte: 0
Gæster: 1300

Følg bodybuilding.dk på

Thegym.dk

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

Hey,

Faldt over en annonce i urban avisen for thegym.dk - er der nogen som træner der eller? Umiddelbart ligner det et fint sted, men prisen afholder mig - der er ingen studierabat fx :(

Er jernhulerne ved at forsvinde eller hvad?

Jeg har tænkt mig at tilmelde mig fitnessdk på lørdag :wink:

Mvh
Malik
Nyt koldt billede 07. marts 2011: > KLIK HER <
Brugeravatar

Reputation point: 0

Geografisk sted: KBH SV

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

Noget de helt sikkert kan gå hen og blive trætte er, at de har lagt dropfloor måtter ovenpå trægulv #-o Det kan sgu ikke holde i længden.

EDIT: Så lige prisen, IMO er det alt for dyrt i forhold til hvad det koster andre steder, som har mere udstyr (set udfra billederne) og bedre faciliteter. Men nu kommer jeg heller ikke fra KBH. (Heldigvis :lol:) så kender ikke mulighederne derovre.

Detorian skrev:Men nu kommer jeg heller ikke fra KBH. (Heldigvis :lol:) så kender ikke mulighederne derovre.

Nej præcis, jeg er lige kommet hertil og leder efter et godt sted at træne - man skulle tro at mulighederne var uendelige i det store KBH :D måske det bare fordi jeg er ny og ikke kan finde rundt :lol:
Brugeravatar

Malke skrev:Er jernhulerne ved at forsvinde eller hvad?

Mvh
Malik

Ja jernhulerne er ved at forsvinde, i hvert fald sådan offentligt set. Men hvis det er fitnessdk Nørrebro så er det altså respektabelt, bare du holder fingrene væk fra dip bæltet :wink: .

p.s. Ka være vi ses lørdag hvis det er på nørrebro :)
“It takes 43 muscles to frown, but only 17 muscles to smile.
That makes it 2.5 times easier to smile”
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 130.00
- Dødløft: 155.00

Logbog: Ingen logbog
Kostplan: Ingen kostplan

Neut skrev:
Malke skrev:Er jernhulerne ved at forsvinde eller hvad?

Mvh
Malik

Ja jernhulerne er ved at forsvinde, i hvert fald sådan offentligt set. Men hvis det er fitnessdk Nørrebro så er det altså respektabelt, bare du holder fingrene væk fra dip bæltet :wink: .

p.s. Ka være vi ses lørdag hvis det er på nørrebro :)

Jeg er at finde i FDK lørdag :gay:
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

Reputation point: 75

Geografisk sted: Copenhagen

Træner her: The Gym

Bor du i Malmø, og vil gerne træne i DK? For så er TSK da oplagt da du kan tage toget direkte til Tårnby st. :wink:
Brugeravatar
Månedens skribent: September 2007

Geografisk sted: København

Træner her: Tårnby Styrkeløfter Klub
Fitness World Lyongade

Styrkeliste
- Bænkpres: 120.00
- Squat: 140.00
- Dødløft: 220.00

Galleri: Vis galleri (5)

Jeg har ikke lige fået ændret byen jeg bor i. Jeg bor i KBH SV nu - så regner med at træne lørdag i FDK i KBH SV. Men vil klart tage forbi FDK på Nørrebro og tjekke det ud :wink:
Brugeravatar

Malke skrev:Hey,

Faldt over en annonce i urban avisen for thegym.dk - er der nogen som træner der eller? Umiddelbart ligner det et fint sted, men prisen afholder mig - der er ingen studierabat fx :(

Er jernhulerne ved at forsvinde eller hvad?

Mvh
Malik

Så vidt jeg ved skulle the gym havde virkeligt godt udstyr. bl.a. er-equipment racks, Eleiko/leoko stænger, håndvægte og til 80 kg og dødløft platform..

Geografisk sted: København

Træner her: Odense Styrkeløfter Klub
The Gym

BOYKOT FITNESS.DK!! KONSEKVENT!
Danmarks Stærkeste Mand 2014 og 2015

Vil du være stærkere, så skriv en PM til mig, tilbyder personlig hjælp og træning :)

Facebook: Mikkel Leicht
IG: mikkelleicht
Brugeravatar
StrongMan

Reputation point: 45

Geografisk sted: Thisted

Styrkeliste
- Bænkpres: 260.00
- Squat: 330.00
- Dødløft: 400.00

Mikkel leicht skrev:BOYKOT FITNESS.DK!! KONSEKVENT!
Why..?!?!?
Brugeravatar

Geografisk sted: Ballerup

js_h skrev:Så vidt jeg ved skulle the gym havde virkeligt godt udstyr. bl.a. er-equipment racks, Eleiko/leoko stænger, håndvægte og til 80 kg og dødløft platform..

Ja, det ligner et rigtig godt sted! Dog synes jeg at 400kr/md er for meget som studerende :?
Brugeravatar

Malke skrev:
js_h skrev:Så vidt jeg ved skulle the gym havde virkeligt godt udstyr. bl.a. er-equipment racks, Eleiko/leoko stænger, håndvægte og til 80 kg og dødløft platform..

Ja, det ligner et rigtig godt sted! Dog synes jeg at 400kr/md er for meget som studerende :?

Ak ja, vi er nogen der nyder små 175kr/md samtidig med at man kan have lidt indflydelse på udstyret osv. :mrgreen:
Men udover det koster 400kr i The Gym skulle det dog være et fedt center, og så kan man også få lov at se Dværgen aka Anton Kraft lave db curls, måske squat og dødløft. :8
One time I squatted so deep, I picked up a smartie with my ass.

logbog anno 2015
Brugeravatar

Reputation point: 15

Geografisk sted: Maribo

Træner her: Rødby Motionscenter

Styrkeliste
- Bænkpres: 170.00
- Squat: 185.00
- Dødløft: 240.00

hallo. fitdk koster hvad, 300kr om måneden? så er 100kr ekstra sgu da godt givet ud for et sted som thegym. jeg melder mig da nok ind der fra februar, skal bare lige have en enkelt prøvetræning der!
"Society is an insane asylum run by the inmates" - Erving Goffman

Geografisk sted: All around....

Træner her: Fitness World Husum

Niklas! skrev:hallo. fitdk koster hvad, 300kr om måneden? så er 100kr ekstra sgu da godt givet ud for et sted som thegym. jeg melder mig da nok ind der fra februar, skal bare lige have en enkelt prøvetræning der!

Jeg synes nu det er en forskel i pris der er til at føle - 300 som jeg giver om måneden nu synes jeg allerede er for meget så vil sgu nødig op på 400! Men det ligner et fedt gym.
Brugeravatar
Månedens skribent: Januar 2008 Månedens skribent: Februar 2009 Månedens skribent: September 2009
Admin

essensen skrev:
Niklas! skrev:hallo. fitdk koster hvad, 300kr om måneden? så er 100kr ekstra sgu da godt givet ud for et sted som thegym. jeg melder mig da nok ind der fra februar, skal bare lige have en enkelt prøvetræning der!

Jeg synes nu det er en forskel i pris der er til at føle - 300 som jeg giver om måneden nu synes jeg allerede er for meget så vil sgu nødig op på 400! Men det ligner et fedt gym.

Præcis!
Valget af fitnessDK er måske også at der ligger et 800m fra hvor jeg bor, KBH SV, og en nogle af mine venner + familie træner i nogle af de andre fitnessDK'er - så man kunne evt træne sammen med den nogle gange :)

Jeg er netop kommet hjem fra fitnessDK fra KBH SV - jeg ved ikke rigtig, det er vel ok :wink:
Brugeravatar

Ja man skulle nødigt give hele 100 kr ekstra om måneden for stort set det bedste udstyr man kan finde, kvalificeret personlig supervision (ikke træning men blot supervision), god varieret atmosfære (både hardcore og "wellness") og af hensyn til seriøs trænings overlevelse.

Tænk, hele 100 kr. Hvordan skal man undvære de 2 pizzaer eller fadøl i løbet af en måned, eller arbejde hele 1½ time mere.

The Gym Rønnegade 8 på Østerbro er et KANON initiativ der bør støttes. Det er hul i hovedet at give ~300 kr når man kan give 395 for træning i The Gym - vel og mærke uden binding - når man kommer hen til de mest åbne, rare og velmenende mennesker. The Gym går ikke på kompromis med udstyr men køber det bedste og det dyreste - Kvalitet og kvantitet. Hvilket andet sted i København eller for den sags skyld hele Københavnsområrdet finder du håndvægte op til næsten 80 kg, professionelt lavet GH raise, Reverse hyper, 2 powerracks, Eleiko bænke og eleiko stænger, squat racks, eleiko skiver, Eleiko maskiner, vibrationsmaskine, etc, det bedste og nyeste udstyr over hele linjen. Svaret er, ingen steder. Svaret er: The Gym, Rønnegade 8.

Til de der træner i FitnessDK håber jeg vitterligt de fjerner alt der hedder frie vægte og alle gode og tunge maskiner - det giver et wake-up call omkring nødvendigheden i at støtte de små foretagender der plejer ikke bare 90% af befolkningens ønsker men 100% - dvs. de 10% der ellers ikke er økonomisk rentable at støtte. Den dag den "hardcore" trænende del af befolkningen pludselig ikke serviceres af markedskræfterne vil man få en forståelse for hvor lidt det er at give 100 kr ekstra om måneden og få forholdsmæssigt kvalitativt og kvantitativt meget mere for pengene.

Der er ingen i dag der ikke kan undvære 100 kr ekstra om måneden, og i særdeleshed ikke hvis de prioriterer styrketræning på et bare semiseriøst niveau.

Jeg har, BTW, ingen økonomisk interesse i The Gym (der også er en styrkeløft klub) men jeg vil til enhver tid tale deres sag, for de fortjener vitterligt en bred kundekreds. Folkene der står bag er nogen af de mest åbne, velmenende og sympatiske man kan opdrive, og sålænge man ikke doper den eller er chikanerende vil de aldrig kigge skævt på en

Der er plads til alle i The Gym.

Hvis man prioriterer sin træning højt og seriøst er det endnu en grund til at træne i The Gym. Hvis FDK Nørrebro er geografisk bekvemt, så er The Gym det også.

Der er INGEN steder der har bedre udstyr. Ligeså godt, måske (usandsynligt), men ikke bedre. Du kan ikke få bedre.

400 kr er ingenting for det man får, og i særdeleshed ikke sammenlignet med samlebånds-FitnessWorld og FitnessDK (

Det økonomiske argument er i hvert fald ikke et argument. Vi kan reducere al træning til shit og melde os ind i ShitnessWorld.

Kig på det større perspektiv, og tænk mere end 6 måneder frem.
Brugeravatar

Reputation point: 2384

Geografisk sted: Island of Simonia

Styrkeliste
- Bænkpres: 82.50

Jeg kender ikke noget til thegym, men er det så godt som det lyder, så ville jeg ikke være i tvivl, og 100kr kan man altid give ekstra.

Der er altid så mange som taler op om at de store centre burde have ditten og datten og man klart ville skifte center og røven går. Men når de så endeligt har muligheden så bliver man alligevel i de centre. Så for manges vedkommende er det jo bare varm luft, hvoraf man da også ser at de store kæder kører videre, mens de mindre gyms må lukke ned.

Edit: Nu er det ikke rettet som et angreb mod trådstarter, men bare generelt.

SandyFrink skrev:Ja man skulle nødigt give hele 100 kr ekstra om måneden for stort set det bedste udstyr man kan finde, kvalificeret personlig supervision (ikke træning men blot supervision), god varieret atmosfære (både hardcore og "wellness") og af hensyn til seriøs trænings overlevelse.

Tænk, hele 100 kr. Hvordan skal man undvære de 2 pizzaer eller fadøl i løbet af en måned, eller arbejde hele 1½ time mere.

The Gym Rønnegade 8 på Østerbro er et KANON initiativ der bør støttes. Det er hul i hovedet at give ~300 kr når man kan give 395 for træning i The Gym - vel og mærke uden binding - når man kommer hen til de mest åbne, rare og velmenende mennesker. The Gym går ikke på kompromis med udstyr men køber det bedste og det dyreste - Kvalitet og kvantitet. Hvilket andet sted i København eller for den sags skyld hele Københavnsområrdet finder du håndvægte op til næsten 80 kg, professionelt lavet GH raise, Reverse hyper, 2 powerracks, Eleiko bænke og eleiko stænger, squat racks, eleiko skiver, Eleiko maskiner, vibrationsmaskine, etc, det bedste og nyeste udstyr over hele linjen. Svaret er, ingen steder. Svaret er: The Gym, Rønnegade 8.

Til de der træner i FitnessDK håber jeg vitterligt de fjerner alt der hedder frie vægte og alle gode og tunge maskiner - det giver et wake-up call omkring nødvendigheden i at støtte de små foretagender der plejer ikke bare 90% af befolkningens ønsker men 100% - dvs. de 10% der ellers ikke er økonomisk rentable at støtte. Den dag den "hardcore" trænende del af befolkningen pludselig ikke serviceres af markedskræfterne vil man få en forståelse for hvor lidt det er at give 100 kr ekstra om måneden og få forholdsmæssigt kvalitativt og kvantitativt meget mere for pengene.

Der er ingen i dag der ikke kan undvære 100 kr ekstra om måneden, og i særdeleshed ikke hvis de prioriterer styrketræning på et bare semiseriøst niveau.

Jeg har, BTW, ingen økonomisk interesse i The Gym (der også er en styrkeløft klub) men jeg vil til enhver tid tale deres sag, for de fortjener vitterligt en bred kundekreds. Folkene der står bag er nogen af de mest åbne, velmenende og sympatiske man kan opdrive, og sålænge man ikke doper den eller er chikanerende vil de aldrig kigge skævt på en

Der er plads til alle i The Gym.

Hvis man prioriterer sin træning højt og seriøst er det endnu en grund til at træne i The Gym. Hvis FDK Nørrebro er geografisk bekvemt, så er The Gym det også.

Der er INGEN steder der har bedre udstyr. Ligeså godt, måske (usandsynligt), men ikke bedre. Du kan ikke få bedre.

400 kr er ingenting for det man får, og i særdeleshed ikke sammenlignet med samlebånds-FitnessWorld og FitnessDK (

Det økonomiske argument er i hvert fald ikke et argument. Vi kan reducere al træning til shit og melde os ind i ShitnessWorld.

Kig på det større perspektiv, og tænk mere end 6 måneder frem.

well said! at de også har reverse hypers og gh-raise gør kun det hele bedre for mig... syntes også jeg kan se på billederne fra siden at de har 2!!! powerracks?? glæder mig for vildt til at starte der... :dope:

Jeg har, BTW, ingen økonomisk interesse i The Gym (der også er en styrkeløft klub) men jeg vil til enhver tid tale deres sag, for de fortjener vitterligt en bred kundekreds.

Give me a fuckin' break! Det er da himmelråbende tydeligt du har en økonomisk interesse i det - fuldkommen nyoprettet bruger med 1 indlæg der ikke er andet end en lang reklame for Thegym. Du kan da i det mindste bare indrømme det - så kan det være jeg kan tage dig lidt mere seriøst.

Jeg ville ikke have noget imod at træne et andet sted end FDK, men sagen er den FDK nørrebro faktisk er ganske udmærket udstyret, det ligger 5 min fra min bopæl og er 100kr billigere end Thegym - og så skal der altså bedre argumenter på bordet end
'alle i dag kan undvære 100kr). Jeg synes 300kr er røvdyrt og jeg betaler det udelukkende fordi det er så belejeligt at bo 5 min fra et træningscenter. 400kr er imo pissedyrt - uanset faciliteter. Jeg kan nævnte mindst 3-4 andre gyms der er langt billigere end thegym og også er fedt udstyret.

Btw - FDK kører ikke med binding mere.
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:
Jeg har, BTW, ingen økonomisk interesse i The Gym (der også er en styrkeløft klub) men jeg vil til enhver tid tale deres sag, for de fortjener vitterligt en bred kundekreds.

Give me a fuckin' break! Det er da himmelråbende tydeligt du har en økonomisk interesse i det - fuldkommen nyoprettet bruger med 1 indlæg der ikke er andet end en lang reklame for Thegym. Du kan da i det mindste bare indrømme det - så kan det være jeg kan tage dig lidt mere seriøst.

Jeg ville ikke have noget imod at træne et andet sted end FDK, men sagen er den FDK nørrebro faktisk er ganske udmærket udstyret, det ligger 5 min fra min bopæl og er 100kr billigere end Thegym - og så skal der altså bedre argumenter på bordet end
'alle i dag kan undvære 100kr). Jeg synes 300kr er røvdyrt og jeg betaler det udelukkende fordi det er så belejeligt at bo 5 min fra et træningscenter. 400kr er imo pissedyrt - uanset faciliteter. Jeg kan nævnte mindst 3-4 andre gyms der er langt billigere end thegym og også er fedt udstyret.

Hvilke 3-4 andre centre er det?

essensen skrev:Jeg ville ikke have noget imod at træne et andet sted end FDK, men sagen er den FDK nørrebro faktisk er ganske udmærket udstyret, det ligger 5 min fra min bopæl og er 100kr billigere end Thegym - og så skal der altså bedre argumenter på bordet end

Der er 100% sikkert, hvilket jeg har forklaret dig i en PM, at jeg ikke har økonomisk interesse i The Gym. Er du i tvivl vil jeg glædeligt ringe til dig så vi kan snakke, men eftersom du ved hvem jeg er er det næppe nødvendigt.

300 kr for FDK er overhovedet ikke dyrt. 400 kr for the Gym er ikke dyrt. Folk har et forskelligt forhold til penge. Du er åbenbart ret tilbageholdende med at bruge penge på træning, det er jeg ikke, og jeg handler altid i Netto. Til din orientering kan jeg fortælle at fitnesscentrenes priskrig har tvunget priserne så langt ned, og de er nærmest "kunstigt lave" - og ender med crap som fitnessworld.

Du må gerne fortælle mig hvor i KBH omegn man finder 2 power racks, 2 squat racks, 2 eleiko IPF godkendte bench presses, håndvægte op til 80 kg (!!!), en rigtig GH raise, en reverse hyper, Eleiko vægttræningsmaskiner, dip stativ, chin up bars, vibrationsmaskine,t-bar base og i øvrigt en masse cardio udstyr og kvalificeret og kompetent personale i en intim træningsatmosfære hvor der ikke bliver kigget skævt på nogen.

Jeg har, BTW, trænet i FDK nørrebro, og kvalitetsmæssigt er The Gym væsentligt bedre. Det eneste gode ved FDK er piger i stramt tøj.
Sidst rettet af SandyFrink 10. jan 2009, 18:05, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Niklas! skrev:
essensen skrev:

Hvilke 3-4 andre centre er det?

Ik99, KSK, LA fit, TSK for at nævne 4 (: Og nej - de er muligvis ikke lige så godt udstyret som Thegym - men bemærk at jeg heller ikke påstod det; jeg skrev var billigere, men også fedt udstyret (bare for at komme folk i forekøbet med udstyrsdiskussionen).
Brugeravatar
Admin

essensen skrev:Give me a fuckin' break! Det er da himmelråbende tydeligt du har en økonomisk interesse i det - fuldkommen nyoprettet bruger med 1 indlæg der ikke er andet end en lang reklame for Thegym. Du kan da i det mindste bare indrømme det - så kan det være jeg kan tage dig lidt mere seriøst.

FitnessDK kører med binding, jo. Løbende måned + 1. De kalder det bare ikke binding. Men faktum er, at PBS sagtens kan stoppe/undlade næste transaktion, såfremt opsigelsen finder sted inden d. 15./16. i en måned. Det har FitDK så bare valgt at ignorere.

Desuden kan jeg kun være enig i SandyFrink's udlægning af The Gym og af FitDK - hvis Nørrebro-afdeling heller ikke imponerer mig, forresten. Desuden ved jeg 110%, at SandyFrink ikke har økonomisk interesse i The Gym, men blot er oprigtig begejstret over, at der findes et "center" som dette.

Så måske du skulle pakke din skråsikkerhed væk, når nu den er aldeles ubegrundet.
Brugeravatar
Banned

Geografisk sted: Kbh. N

Logbog: Ingen logbog

Der er 100% sikkert, hvilket jeg har forklaret dig i en PM, at jeg ikke har økonomisk interesse i The Gym. Er du i tvivl vil jeg glædeligt ringe til dig så vi kan snakke, men eftersom du ved hvem jeg er er det næppe nødvendigt.

Nej, det er det ikke. Jeg er dog skuffet over du bad mig slette mit indlæg med din vanlige opposition mod censur in mente :wink:

300 kr for FDK er overhovedet ikke dyrt. 400 kr for the Gym er ikke dyrt. Folk har et forskelligt forhold til penge. Du er åbenbart ret tilbageholdende med at bruge penge på træning, det er jeg ikke, og jeg handler altid i Netto. Til din orientering kan jeg fortælle at fitnesscentrenes priskrig har tvunget priserne så langt ned, og de er nærmest "kunstigt lave" - og ender med crap som fitnessworld.

Jeg synes det er dyrt - men nu ved jeg tilfældigvis også hvilken familie du kommer ud af og der kan jo være en sammenhæng mellem det og så du ikke synes 400kr om måneden for træning er meget for en studerende. Jeg er ikke tilbageholdende på at bruge penge på min træning - hvor har du det fra? Jeg træner et sted der giver mig alle de faciliteter og muligheder jeg behøver og bor 5 min derfra, men ønsker ikke at bruge 100kr ekstra på at skulle bruge længere tid på transport og have de samme muligheder (måske marginalt bedre i Thegym)?

Du må gerne fortælle mig hvor i KBH omegn man finder 2 power racks, 2 squat racks, 2 eleiko IPF godkendte bench presses, håndvægte op til 80 kg (!!!), en rigtig GH raise, en reverse hyper, Eleiko vægttræningsmaskiner, dip stativ, chin up bars, vibrationsmaskine,t-bar base og i øvrigt en masse cardio udstyr og kvalificeret og kompetent personale i en intim træningsatmosfære hvor der ikke bliver kigget skævt på nogen.

Kig på hvad jeg skrev. Jeg skrev: Billigere gyms der også er fedt ustyret. Jeg skrev ikke: "lige så godt udstyret" :wink: Og jeg påpeger lige igen at jeg synes thegym er fedt udstyret - det ser virkelig fedt ud og jeg ville skide gerne træne sådan et sted. Men jeg synes 400kr er for meget og det ligger for langt fra mig. I øvrigt er FDK nørrebro ret godt udstyret (har du overhovdet været der?)
Brugeravatar
Admin

FitnessDK kører med binding, jo. Løbende måned + 1. De kalder det bare ikke binding. Men faktum er, at PBS sagtens kan stoppe/undlade næste transaktion, såfremt opsigelsen finder sted inden d. 15./16. i en måned. Det har FitDK så bare valgt at ignorere.

Deres opsigelsesaftale er ganske rigtigt noget shady - helt klart. Jeg tænkte på det gamle hvor man var bundet for 12 måneder eller lignende.

Desuden kan jeg kun være enig i SandyFrink's udlægning af The Gym og af FitDK - hvis Nørrebro-afdeling heller ikke imponerer mig, forresten. Desuden ved jeg 110%, at SandyFrink ikke har økonomisk interesse i The Gym, men blot er oprigtig begejstret over, at der findes et "center" som dette.

Jeg siger heller intet sted jeg er imponeret over Nørrebros afdeling? Jeg siger det er fint udstyret og ligger belejligt for mit vedkommende.

Og skal jeg lige nævne igen igen at jeg synes The gym ser fedt ud og jeg gerne ville træne sådan et sted - MEN - FDK ligger 5 min fra mig og er 100kr billigere. Derfor mit valg. Da powerstudio eksisterede trænede jeg der da jeg synes det var et federe gym med en langt mere motiverende atmosfære.. så ja, jeg støttede også et mindre gym, men det lukkede jo så desværre.

Så måske du skulle pakke din skråsikkerhed væk, når nu den er aldeles ubegrundet.

Kig på hans indlæg - umiddelbart skriger det jo af en person der har økonomisk interesse i det, det er jo kun fordi du vidste hvem der skrev indlægget på forhånd du ikke synes det - og så er det jo nemt at være bagklog. Men ja - jeg tog så fejl.
Brugeravatar
Admin

Jeg skrev at det burde slettes idet de gode og velmenende folk der tager et KANON initiativ som at lave et sted som The Gym ikke gør det for økonomi men for træning! Det er virkelig deres drøm, og det synes jeg er utroligt prisværdigt.
Uagtet min personlige situation synes jeg ikke at 300-400 kr for at træne et sted som FDK eller The Gym er meget for almindelige mennesker. Det er så individuelt, men husk at for blot få år siden kostede det en bondegård at træne i fx SATS, hvor der var binding for et helt år. Og lad os ikke glemme hvor håbløst elendigt deres makværk de kalder udstyr er.
Ja, jeg har trænet i FDK Nørrebro, det var ikke en særligt positiv oplevelse. Det er en maskinpark. Ganske givet med ok maskiner, slet ikke noget der, og af FDK-gyms er FDK Nørrero utvivlsomt det bedste jeg kender til. Bevares, man kan da få en ok træning der. Men kvalitativt når det slet ikke op på højde som et sted som The Gym. Og nu snakker vi alene kvalitet, ikke hvor mange dusin kopier der er af samme maskine eller høns i tights.

Wal-Mart er også størst og billigst, men det er ikke stedet man tager hen for at være seriøs, og der findes andre butikker der sælger bedre produkter for kun lidt flere penge.

Jeg kan kun opfordre folk til, såfremt det er geografisk acceptabelt, at træne i The Gym. Hvis de er seriøse om deres træning er det helt sikkert også stedet for dem. Jeg taler godt for The Gym fordi det er godt. Jeg taler ikke om FitnessWorld da det er ELENDIGT.
Brugeravatar

Styrkeliste

SandyFrink skrev:Jeg skrev at det burde slettes idet de gode og velmenende folk der tager et KANON initiativ som at lave et sted som The Gym ikke gør det for økonomi men for træning! Det er virkelig deres drøm, og det synes jeg er utroligt prisværdigt.
Uagtet min personlige situation synes jeg ikke at 300-400 kr for at træne et sted som FDK eller The Gym er meget for almindelige mennesker. Det er så individuelt, men husk at for blot få år siden kostede det en bondegård at træne i fx SATS, hvor der var binding for et helt år. Og lad os ikke glemme hvor håbløst elendigt deres makværk de kalder udstyr er.
Ja, jeg har trænet i FDK Nørrebro, det var ikke en særligt positiv oplevelse. Det er en maskinpark. Ganske givet med ok maskiner, slet ikke noget der, og af FDK-gyms er FDK Nørrero utvivlsomt det bedste jeg kender til. Bevares, man kan da få en ok træning der. Men kvalitativt når det slet ikke op på højde som et sted som The Gym. Og nu snakker vi alene kvalitet, ikke hvor mange dusin kopier der er af samme maskine eller høns i tights.

Wal-Mart er også størst og billigst, men det er ikke stedet man tager hen for at være seriøs, og der findes andre butikker der sælger bedre produkter for kun lidt flere penge.

Jeg kan kun opfordre folk til, såfremt det er geografisk acceptabelt, at træne i The Gym. Hvis de er seriøse om deres træning er det helt sikkert også stedet for dem. Jeg taler godt for The Gym fordi det er godt. Jeg taler ikke om FitnessWorld da det er ELENDIGT.

Vi har på intet tidspunkt været uenige om hvorvidt Thegym udstyrsmæssigt ligger i toppen og at stedet virker skide fedt. Jeg synes bare det er dyrt - that's all. Det synes du så ikke - men som du nævner er den slags vel individuelt. Den geografiske placering betyder også noget - jeg skal da hellerikke afvise at hvis stedet lå 5 min fra hvor jeg boede ville jeg nok befinde mig der og ikke i FDK.
Brugeravatar
Admin

Jeg synes det virker en smule underligt du snakker om geografi, dit bosted i betragtning. Hvor lang væk er The Gym fra FDK Nørrebro på cykel? det er legitimt at nævne pris, naturligvis, omend vi er uenige om hvad der er dyrt og hvad der er billigt.
Brugeravatar

Styrkeliste

:lol:

Imorgen skal jeg træne hos FDK på Nørrebro, men jeg er åbenbart ikke seriøs så jeg overvejer bare at blive hjemme.
Brugeravatar

SandyFrink skrev:Jeg synes det virker en smule underligt du snakker om geografi, dit bosted i betragtning. Hvor lang væk er The Gym fra FDK Nørrebro på cykel? det er legitimt at nævne pris, naturligvis, omend vi er uenige om hvad der er dyrt og hvad der er billigt.

Jeg krak'ede det lige - jeg er en idiot til geografi - og fandt ud af det faktisk er en hel del tættere på end jeg troede (: Måske man skulle smutte forbi og tjekke stedet ud. Men ja - der er to ting der umiddelbart holder mig fra at melde mig ind: pris og åbningstider (fik jeg lige set på hjemmesiden).
Brugeravatar
Admin

Næste

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 60 gæster