essensen skrev:Jeg ville ikke have noget imod at træne et andet sted end FDK, men sagen er den FDK nørrebro faktisk er ganske udmærket udstyret, det ligger 5 min fra min bopæl og er 100kr billigere end Thegym - og så skal der altså bedre argumenter på bordet end
'alle i dag kan undvære 100kr). Jeg synes 300kr er røvdyrt og jeg betaler det udelukkende fordi det er så belejeligt at bo 5 min fra et træningscenter. 400kr er imo pissedyrt - uanset faciliteter. Jeg kan nævnte mindst 3-4 andre gyms der er langt billigere end thegym og også er fedt udstyret.
Btw - FDK kører ikke med binding mere.
Der er 100% sikkert, hvilket jeg har forklaret dig i en PM, at jeg ikke har økonomisk interesse i The Gym. Er du i tvivl vil jeg glædeligt ringe til dig så vi kan snakke, men eftersom du ved hvem jeg er er det næppe nødvendigt.
300 kr for FDK er overhovedet ikke dyrt. 400 kr for the Gym er ikke dyrt. Folk har et forskelligt forhold til penge. Du er åbenbart ret tilbageholdende med at bruge penge på træning, det er jeg ikke, og jeg handler altid i Netto. Til din orientering kan jeg fortælle at fitnesscentrenes priskrig har tvunget priserne så langt ned, og de er nærmest "kunstigt lave" - og ender med crap som fitnessworld.
Du må gerne fortælle mig hvor i KBH omegn man finder 2 power racks, 2 squat racks, 2 eleiko IPF godkendte bench presses, håndvægte op til 80 kg (!!!), en rigtig GH raise, en reverse hyper, Eleiko vægttræningsmaskiner, dip stativ, chin up bars, vibrationsmaskine,t-bar base og i øvrigt en masse cardio udstyr og kvalificeret og kompetent personale i en intim træningsatmosfære hvor der ikke bliver kigget skævt på nogen.
Jeg har, BTW, trænet i FDK nørrebro, og kvalitetsmæssigt er The Gym væsentligt bedre. Det eneste gode ved FDK er piger i stramt tøj.