Jeg er ret ny inden for bodybuilding da dårlige undskyldninger har holdt mig fra at starte i ret lang tid, men nu kom jeg endelig i gang. Jeg har kørt lidt let opstart de første 3 måneder for at sikre at led og sener er med på legen.
Fysiske stats
Listen er lige lidt mangelfuld i starten da jeg lige skal have købt mig et målebånd før resten kan komme på. Jeg tilføjer resten i en opdatering så snart jeg får et købt - men som i nok kan se er jeg MEGA tynd
Vægt: 67 kg (2/2-2010)
Højde: 1,99
Kostplan
Som man måske kan se ovenfor er jeg mega tynd. Planen hedder derfor bulk bulk bulk - eller rettere et forsøg på samme, da det virker meget uoverskueligt at skulle æde så meget. Jeg kan ikke lige på stående fod regne den præcise energimængde ud da jeg ikke ejer en køkkenvægt.
Morgenmad: 2 dl grov müsli med mælk + en skive groft rugbrød (hjemmebagt!) med ost. Hertil 2 kapsler fiskeolie og vitaminpille.
Mellemmåltid: En håndfuld ristede peanuts (~ 1 dl)
Frokost: Variabel.
- 3-4 skiver groft rugbrød med pålæg. Hvis jeg spiser hjemme inkluderer dette makrel, ellers ikke (snask at have med som madpakke
Eller en omgang pastasalat (grov pasta, créme fraiche dressing, majs og skinke / kylling / bacon / tun)
In case of træning: En shake med 48g protein (60g Danlab pulver) i vand + et glas kakaomælk ell juice.
Aftensmad: Indtages ca. ½-1 time efter træning. Typisk kød / grøntsags snask af en art + grovpasta / brune ris / kartofler.
Aftensmellemmåltid: En omgang hytteost med peberfrugt el. lign.
Sådan ser den ud. Jeg forsøger at smide et par stykker frugt ind hist og her - helst ½ time før træning sammen med mellemmåltid nr. 2. Kommentarer er velkomne
Træningsplan
Så vidt motivationen holder, hedder planen 3 ganges træning om ugen, 3-sæt split. Ideelt set hedder det mandag / onsdag / fredag eller tirsdag / torsdag / lørdag. Eksterne faktorer der gør at jeg misser en træningsdag betyder at jeg enten inkluderer søndag til at indhente denne, eller også bare kører forskudt, dvs jeg springer aldrig en muskelgruppe-dag over.
Dag 1: Skuldre, triceps og mave
Dag 2: Hvile / cardio
Dag 3: Ryg og biceps
Dag 4: Hvile / cardio
Dag 5: Skuldre og ben
Dag 6: Hvile
Dag 7: Hvile / cardio
Cardio vil her sige løbetræning. Pt. får jeg ikke løbet så meget, for der er mega meget sne udenfor og det er pisse glat