Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Xander93 skrev:Jeg tror dog godt du kan komme op på mere end 1x100, hvis du ikke udmatter dig selv alt for meget inden

Xander93 skrev:Hvis du er alene kan du lave curls med en håndvægt, en arm af gangen, og når du så ikke kan løfte vægten mere, bruger du den anden arm til at løfte vægten, og bruger så 6sek på at få den ned, i 2reps ca.

dh4nsen skrev:Xander93 skrev:Hvis du er alene kan du lave curls med en håndvægt, en arm af gangen, og når du så ikke kan løfte vægten mere, bruger du den anden arm til at løfte vægten, og bruger så 6sek på at få den ned, i 2reps ca.
Og hvis du bruger denne, så synes jeg at den bedst udføres hvis du har armen hen over noget. Du kan evt sætte en bænk op 2. sidste position fra lodret, stille dig bagved den, og så smække armen over ryglænet. Bare et tip jeg plejer at benytte mig af.
EDIT : Et andet alternativ er at bruge denne bænk

Xander93 skrev:Hvis du nu starter med opvarmning også 2x5 @ 70kg og så giver den et skud på de 110 tror jeg godt det kan lade sig gøre
Jeg har kun haft gode erfaringer med excentrisk træning af biceps. Nu siger du at du træner med din bror, du du evt gøre det som følgende:
Lad os sige at din 8-10RM max i BB curls er 20kg, så tager du en stang på 22,5-25kg, og læner ryggen op af en væg, sådan at du ikke kan bruge resten af kroppen som cheat. Du får da din bror til at løfte stangen op, det skal du ikke selv bruge kræfter på, derimod skal du bruge 6sek på at langsomt sænke stangen igen, i en ca. 8reps.
Dog vil jeg ikke anbefale at bruge den form for træning hver gang, da den er ret hård.
Hvis du er alene kan du lave curls med en håndvægt, en arm af gangen, og når du så ikke kan løfte vægten mere, bruger du den anden arm til at løfte vægten, og bruger så 6sek på at få den ned, i 2reps ca.

ØbroMorten skrev:Du har ikke overvejet sammentræffet mellem dit brugernavn og hende her?
Kind of gay, men ret komisk

Så han skal løfte stangen helt op, som om jeg lige havde taget en repetation? og så skal jeg bare tage den ned på 6 sekunder? og så løfter han den helt op igen, sådan så jeg slet ikke bruger noget energi på det?

Xander93 skrev:Så han skal løfte stangen helt op, som om jeg lige havde taget en repetation? og så skal jeg bare tage den ned på 6 sekunder? og så løfter han den helt op igen, sådan så jeg slet ikke bruger noget energi på det?
Lige præcisVægten skal så være lidt højere end normalt

ToniB skrev:Xander93 skrev:Så han skal løfte stangen helt op, som om jeg lige havde taget en repetation? og så skal jeg bare tage den ned på 6 sekunder? og så løfter han den helt op igen, sådan så jeg slet ikke bruger noget energi på det?
og hvad med sættene, 4x8 som normalt eller?

Xander93 skrev:ToniB skrev:Xander93 skrev:Så han skal løfte stangen helt op, som om jeg lige havde taget en repetation? og så skal jeg bare tage den ned på 6 sekunder? og så løfter han den helt op igen, sådan så jeg slet ikke bruger noget energi på det?
og hvad med sættene, 4x8 som normalt eller?
Sidst tror jeg jeg kørte det som 3x8, hvor de 6 første var med 6sek og de sidste 2 var med 8sek, og det var imo ret hårdt. Tror du skal prøve at starte der, og så ikke lave det til hvert træningspas, men engang i mellem

livebig55 skrev:Velkommen til.
hvor langt køre du ned i bænk?
magnus28765 skrev:følger med her da vi er samme alderhvornår er du født?

ToniB skrev:Næsten helt nede, 2-3 cm fra brystet når den er lavest max.
Jeg ligger ikke helt flad på bænken når jeg bænker, jeg bøjer lidt i knæene og sætter hele overkroppen samt benene i spæn ved at sveje i ryggen som jeg føler virker rigtig godt

magnus28765 skrev:følger med her da vi er samme alderhvornår er du født?

det var over alle forventninger og hold kæft hvor er jeg glad 

RippedInFourWeeks skrev:Utrolig styrke i bænkpres trods alder og vægt!!

Xander93 skrev:Ved Franskpres køres stangen bag hovedet
Ved skullcrushers køres den til panden, som du beskriver
(Kæft jeg kan bare de navne der!)
Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 72 gæster