Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69545 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Daule skrev:Spis mindre... det er den eneste vej til at tabe sig hurtigt og effektivt
..
Du skal ikke bekymre dig om at tage piller og lignende, hvis du vejer 121kg spiser du højst sansynligt temmeligt meget.
Træn alt det du kan og spis 1/3 mindre.. dvs, hver gang du har lyst til 3 bøffer spiser du kun 2 ;)

Ruddi skrev:Du kan med fordel spise mange grønsager da de ikke feder men fylder godt i maven, grønsager er ikke kedelige hvis du laver en god sovs og man kan godt lave god sovs der har få kcal.
F.eks sovs til 1 person:
Ca. mål da jeg laver det uden at måle.
10gr plante margarinen m. 60% fedt
80ml skummet mælk
5gr knor aroma eller lignene
15gr mel
I skive ost, eller krydderier som karry og paprika eller en smule smag fra smags terninger eventuelt blendet løg.
Smelt plante margarinen og tilsæt mel og rør rund til det er jævnt fordelt, det gør ikke noget at det klumper.
Tilsæt mælken og skru op for varmen og rør rundt til sovsen bliver tyk og jævn.
Tilsæt resterende og rør rundt, lad det stå på lavt blus til klar.
Spis noget kød til, f.eks et par bøffer, koteletter eller andet godt, leg i køkkenet og nyd maden

Crozzo skrev:Hej Studerende
Jeg vil i hvert fald starte med at rose dig for at tage dig sammen ;) Det er trods alt det sværeste i forløbet.
Men er det hver dag du løber? Og hver dag du styrketræner?
I så fald kan du jo køre død i det, hvis du ikke sørger for også at få nogle slap-af dage, hvor du kan sove lidt længere etc.
For det andet: Lad være med at tage diverse piller. Udover at være spild af penge er der jo også eksempler på direkte farlige præparater.
En god idé til motivationen i deprimerende tider kunne evt. være at kigge dig selv i spejlet og tænke: "Det her er sgu ikke godt nok."
Men fortsat held og lykke
- Crozzo

Ham der fyren skrev:Crozzo skrev:Hej Studerende
Jeg vil i hvert fald starte med at rose dig for at tage dig sammen ;) Det er trods alt det sværeste i forløbet.
Men er det hver dag du løber? Og hver dag du styrketræner?
I så fald kan du jo køre død i det, hvis du ikke sørger for også at få nogle slap-af dage, hvor du kan sove lidt længere etc.
For det andet: Lad være med at tage diverse piller. Udover at være spild af penge er der jo også eksempler på direkte farlige præparater.
En god idé til motivationen i deprimerende tider kunne evt. være at kigge dig selv i spejlet og tænke: "Det her er sgu ikke godt nok."
Men fortsat held og lykke
- Crozzo
Hej Crozzo
Enig enig, kan ikke rigtigt være andet
Grundlaget arbejde og netop flyttet hjemmefra har jeg hverken trænet meget eller løbet de sidste 2 måneder. Styrke træner for det meste pga. dårlig ryg, men er utroligt bidt af det når jeg endelig har tid til det. M.h. til løbning regner jeg med at løbe mellem 1-3 km hver morgen mandag -torsdag og selvfølgelig også træning der. Fredag - søndag holder jeg "fri" så vidt mulig og tilbringer tiden med kæreste og familiebesøg.
Men som du selv siger - det her er bare ikke godt nok.. Det indså jeg da jeg smed de første 12kg over sommeren, det var herligt at se forskellen
Præparater. Det var også grunden til at jeg smed dem væk. Mit problem under løbning er at jeg bliver hurtigt forpustet og udkørt allerede efter ganske kort tid, men det er vel i grund og bund et spørgsmål om at træne, så kommer fysikken og udholdenheden vel med oveni.
Fyren

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 44 gæster