Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1262
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1260

Følg bodybuilding.dk på

...

Udskriv emne

Debat om løst & fast

Tilbage til Off topic

psykose
Sidst rettet af SlagterDavid 28. jul 2012, 02:01, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 90.00
- Squat: 95.00
- Dødløft: 85.00

Logbog: Vis logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Vis kostplan

1. Du skal tage et solidt greb om dine boller, og beslutte hvad du vil. Er grebet fast nok, er du ikke i tvivl.

2. Du skal bede hende om at beslutte sig, tvivl er uacceptabelt og spild af tid.
Det eneste jeg ved, er, at jeg intet ved.
Brugeravatar

Styrkeliste
- Bænkpres: 1.00
- Squat: 2.00
- Dødløft: 3.00

Kun DU kan tage det valg.

Hvis du føler hun er PIGEN, så giv det en chance til.. Går det ikke, så er det selvfølgelig trist.. Men tror det er mere trist at vågne op en morgen om nogle år og tænke "bare jeg havde givet det en chance, for jeg savner hende sq"..
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

Kostplan: Ingen kostplan

Jeg har selv lige været der, havde en kæreste i 2 år, vi slog op, vi begyndte at date igen, men pludselig var hun i tvivl og efter en uge hvor hun ikke kunne finde ud af hvad hun ville blev jeg nød til at ringe og få afklaret og hun ønskede at date videre eller om hun ville videre. Jeg sagde det ikke var iorden at jeg sådan stod i standby og skulle sidde og vente, hun kom så frem til hun hellere ville videre. Så well, av, men i det mindste er jeg kommet af med tvivlen.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Som de andre drenge siger, så er det kun dig der ved hvad der er det rigtige i denne situation.

Jeg synes at en af de dejlige mods skulle tage og oprette en tråd som hed noget i retningen af "Essensen/Tjekken og monopolet" hvor de efterhånden mange spørgsmål angående livet generelt kunne postes. Man kunne så udvælge et lille panel og dele en liter sødmælk ud til ugens bedste spørgsmål.
"For me life is continuously being hungry. The meaning of life is not simply to exist, to survive, but to move ahead, to go up, to achieve, to conquer" - Arnie.
Brugeravatar

Reputation point: 5

Geografisk sted: København Ø

Træner her: The Gym

Styrkeliste
- Dødløft: 210.00

Hun skal rejse et år i 2013?

Det er alt andet lige en potentiel killer. Det vil nok være meget fornuftigt, hvis hun allerede nu er i tvivl, at du trækker dig. Så kan det det være i kan være gode venner på den anden side :)
"At hjælpe er at forstå" - Søren Kierkegaard

Træningstøj Proteinpulver
Brugeravatar
Moderator

Reputation point: 80

Geografisk sted: Aalborg

Træner her: Unifitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 190.00

Det med hun skal ud og rejes osv. op i røven med det angående din beslutning! Hvis i stadig er sammen til den tid, bliver det bare en test om det virkelig skal være jer 2 og det er da kun sundt!

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke sætte mig ned og tage en decideret beslutning nu og her, for det lyder til du er for meget i tvivl om hvad du skal vælge. Bare nyd at du ikke længere konstant er sammen med hende og tag tingene stille og roligt. I skal nok finde sammen hvis i begge føler for det og ellers fortsætter du bare med lidt frihed ;)

Føler du en kæmpe trang til at se hende her om et par dage og hun gør det modsatte, så lav en aftale med hende og derefter analyser situationen og se om det gøre dig mere klar i dine tanker.

Men skal du videre har jeg lige et par råd.

1. Vær sammen med vennerne så meget som muligt
2. knep så mange damer som muligt
3. Ikke tjek hendes fb profil og sikre dig du ikke får påmindelser når hun slår noget op

Geografisk sted: Århus

Styrkeliste
- Bænkpres: 80.00

HerreBred skrev:Men skal du videre har jeg lige et par råd.

1. Vær sammen med vennerne så meget som muligt
3. Ikke tjek hendes fb profil og sikre dig du ikke får påmindelser når hun slår noget op

Min ex-kæreste gik også fra mig for nart 8-9 måneder siden, og jeg kan kun understrege at HerreBreds råd er gode - omend det ikke er blevet til så meget fjas som jeg ønsker :)

Som de andre siger, er det ikke fair at du skal stå standby. Det er enten eller. Hvad i så finder ud af kan kun i afgøre :)

branket helt af
Sidst rettet af SlagterDavid 28. jul 2012, 02:02, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

SlagterDavid skrev:Tak for alle jeres råd - kan forstå der er stor enighed om at jeg skal tage en beslutning nu og her og så bare prøve at holde mig til den, så jeg har besluttet mig for følgende:
Har lavet en aftale med hende iaften, da hun gerne ville ses og snakke (100% sige hvor meget i tvivl hun er og ligge bolden på min halvdel). Har tænkt mig at høre hvad hun har at sige og mærke efter i mig selv om jeg virkelig føler for at gå helt ind i det igen, ellers tror jeg at jeg skal give det lidt tid fra hinanden og så højst sandsynlig komme videre eller måske indse vi ikke kan undvære hinanden (hvis det ikke er for sent der - klassisk...)

-I sidstnævnte tilfælde har de fleste nok god erfaring med HerreBred's råd, selvom der i den grad er faldgruber ved dem.

HerreBred skrev:1. Vær sammen med vennerne så meget som muligt

Klassisk gyldent drengerøvs råd (tak for at bekræfte dem endnu engang) og det er helt sikkert vejen til at komme videre, er bare nervøs for typiske fare momenter ved dem (lol):
1. No prob, mine gutter er der altid og ser mig gerne gi den gas igen...
2. Hørt og vejen frem - faren er bare hvis ekskæresten opdager dette foreløbigt bryder helvedes løs og hun er en first class bitch så hun vil 100% gøre alt for at ramme mig, gøre mig jaloux, hævne sig osv. - you know the drill. (samtidig skal en eks (hvis hun bliver det) sgu heller ikke holde en tilbage!)
3. Hidtil bedste råd, men hvordan helved i satan stopper man sig selv fra at blive ved med at tjekke hvad hun laver??

2. Fuck hende, du er videre og knepper med andre, samme gør hun!
3. Det faktisk meget simpelt! Sig til dig selv du er ligeglad med hvad hun laver, konsentrer dig om dig selv og alle dine venner/damer istedet. Vend tankerne om at stalke hende til noget andet. Lav selv gerne et par FB opdateringer om ugen hvor du fremhæver noget godt. Så kan hun sidde og stalke dig istedet ;)

Styrkeliste

Forstår ikke hvorfor man skal køre på det klassiske "Had-din-ekskæreste-syndrom" og spille det der lorte spil med "Hvem-er-mest-ovre-hvem" Prøv at opfør dig som et voksent menneske i stedet for en sur indebrændt teenager der whiner over sine dummer ekskærester.
Uddannet Sportsmassør - Fra Frederiksberg.
250DKK/1 time fysiurgisk massage.
Skriv en PM hvis det har interesse.
Brugeravatar

Reputation point: 235

Geografisk sted: Frederiksberg

Træner her: TarGet Fitness

Styrkeliste
- Bænkpres: 1337.00
- Squat: 1337.00
- Dødløft: 1337.00

Bone-14 skrev:Forstår ikke hvorfor man skal køre på det klassiske "Had-din-ekskæreste-syndrom" og spille det der lorte spil med "Hvem-er-mest-ovre-hvem" Prøv at opfør dig som et voksent menneske i stedet for en sur indebrændt teenager der whiner over sine dummer ekskærester.

+1
Du så sej. Interweb GANGSTA!
Brugeravatar

Træner her: Skanderborg Fitness

[smadret i skalle
Sidst rettet af SlagterDavid 28. jul 2012, 02:03, rettet i alt 1 gang.
Brugeravatar

Styrkeliste

Bone-14 skrev:Forstår ikke hvorfor man skal køre på det klassiske "Had-din-ekskæreste-syndrom" og spille det der lorte spil med "Hvem-er-mest-ovre-hvem" Prøv at opfør dig som et voksent menneske i stedet for en sur indebrændt teenager der whiner over sine dummer ekskærester.

Kan ikke være mere enig, men syntes heller ikke det skal holde en tilbage.

Derudover syntes jeg det er mangel på respekt at hun først smider dig væk, for derefter at sige hun er i tvivl. Hun kan ikke tillade sig at "lege rutschebane" med dine følelser på den måde, for derefter at spille bolden over til dig.

Hvis du vælger at lade bolden ligge, og vælger singlelivet, bør du nok som før anbefalet af-abonnere på hendes opdateringer. Derudover skal du også gøre det klart for dig selv at du ikke vil stalke hende, og hver gang der er en trang til at du "lige vil tjekke hendes profil", så husk tilbage at du havde lovet dig selv ikke at gøre det. Det er rigtig svært, og de første par gange vil du sikkert falde i!

Personligt har jeg set mange gode venner smide drømme, langsigtede mål og en masse hårdt arbejde væk pga. der pludselig kom en pige og nogle varme følelser ind i deres liv. En god barndomsven gik rundt i et år og sparede sammen til at tage ud og rejse og se verden(hvor fedt lyder det ikke), så pludselig en måned før han skulle afsted fik han officelt kærste på og BAM! rejsen blev cuttet ned fra 6 måneder til 2 uger og de resterende penge blev brugt på kæreste-stuff.

Og det er selvfølgelig også fint nok, hvis det er det man altså vil. Sagen er bare at når du er så ung, når du selv har nogle tanker i hovedet omkring at være single, når hver jeres fremtid ser så forskellig ud og når hun egentlig selv har slået op med dig. Er der så egentlig så meget at tænke over? vil I ikke bare stå i præcis samme situation som nu, få måneder frem i tiden, hvis I vælger at finde sammen igen?

Du kun 22 år, stadig en MASSE ungdom endnu der skal krudtes af og en masse oplevelser i vente ;)

- my 2 cents
Brugeravatar

Logbog: Ingen logbog

SlagterDavid skrev:

- Enig, kunne også være rart hvis man for engangs skyld kunne slutte det som venner og komme godt videre uden at hade hinanden. Jeg har desværre bare dårlig erfaring med tidligere kærester - pludselig føler de sig trådt på fordi de ser en i byen med en pige de måske ikke bryder sig om og så starter de det klassiske spil du snakker om. Og det rammer mig altså desværre, hvis der er noget jeg kan blive ramt af så det på jalousi og hævn. Så vil for alt i verden undgå, men nogengange synes jeg bare ikke det er op til en selv :/

Klart foretræk et venne forhold hvis i kan det (men er man jaloux kan det ikke lade sig gøre), men det er jo ikke måde man kommer over folk på, men måden man ændre et forhold på. Min bedste veninde er min eks kæreste som jeg har været sammen med i 3 år ;) Og det har helt klart været den bedste løsning, men igen kan du holde til hun knepper med andre og ikke med dig og stadig se hende ofte? Det spørgsmål skal du lige stille dig selv først.

Styrkeliste

Det "klassiske had-din-ekskæreste-syndrom" kan være et godt redskab til at komme videre. Ved at gøre pigen og forholdet dårligere end det egentlig var, kan det være lettere at give slip, og ikke dvæle i fortiden.

Træner her: OBBC

mads1723 skrev:

Det "klassiske had-din-ekskæreste-syndrom" kan være et godt redskab til at komme videre. Ved at gøre pigen og forholdet dårligere end det egentlig var, kan det være lettere at give slip, og ikke dvæle i fortiden.

Den eneste rigtige måde at komme over det er at acceptere at man bare ikke er sammen mere - en neutral holdning til tingene. På kortsigt vil det klart være lettest at skylde skylden på hende og fremprovokere noget had. Men lige så snart du støder ind i hende eller når minder om hende bliver vækket af fælles bekendte så vil det også påvirke en selv og man vil gå og bære den af i lang tid mens hun faktisk er ude og leve livet.

Accepter 100 % at man ikke er sammen længere, at det er cool og at der nok skal komme en anden med tiden.
Brugeravatar

Tilbage til Off topic

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 46 gæster