Jeg har læst det andet topic med næsten samme problem, men der var ingen svar jeg kunne bruge til noget, der skrev folk bare lav fedt% og ja selvfølgelig virker det, men selvom jeg er længere nede i fedt% får mine lår ikke så mange markeringer

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

peter n skrev:Du holder sandsynligvis en del væske i dine ben. Drik mere vand, spis mindre salt - det kan godt gøre en synlig forskel.

Larsjensen skrev:peter n skrev:Du holder sandsynligvis en del væske i dine ben. Drik mere vand, spis mindre salt - det kan godt gøre en synlig forskel.
COOL! tak for svaret. Drik mere vand undre jeg mig lidt over, hvordan hænger det sammen? Drikker da i hvert fald 4l om dagen og spiser egenlig ikke meget salt, men vil prøve og skrue lidt ned på det:)

peter n skrev:Larsjensen skrev:peter n skrev:Du holder sandsynligvis en del væske i dine ben. Drik mere vand, spis mindre salt - det kan godt gøre en synlig forskel.
COOL! tak for svaret. Drik mere vand undre jeg mig lidt over, hvordan hænger det sammen? Drikker da i hvert fald 4l om dagen og spiser egenlig ikke meget salt, men vil prøve og skrue lidt ned på det:)
Nogen holder også mere væske hvis de indtager store mængder mejeri-, og kornprodukter. Mig selv inkluderet.

IronAsbjørn skrev:Fortsæt dit bulk og få endnu mere kød på dem, så bliver det helt sikkert bedre næste gang du cutter ned

andreas7074 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at have for store lår..

Larsjensen skrev:IronAsbjørn skrev:Fortsæt dit bulk og få endnu mere kød på dem, så bliver det helt sikkert bedre næste gang du cutter ned
haha de er ved, at tage overhånd i forhold til resten af kroppen, så vil prøve og fokusere lidt på markeringer uden, at cutte
Larsjensen skrev:andreas7074 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at have for store lår..
Har jeg sagt det?

andreas7074 skrev:Larsjensen skrev:IronAsbjørn skrev:Fortsæt dit bulk og få endnu mere kød på dem, så bliver det helt sikkert bedre næste gang du cutter ned
haha de er ved, at tage overhånd i forhold til resten af kroppen, så vil prøve og fokusere lidt på markeringer uden, at cutteLarsjensen skrev:andreas7074 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at have for store lår..
Har jeg sagt det?

Larsjensen skrev:andreas7074 skrev:Larsjensen skrev:IronAsbjørn skrev:Fortsæt dit bulk og få endnu mere kød på dem, så bliver det helt sikkert bedre næste gang du cutter ned
haha de er ved, at tage overhånd i forhold til resten af kroppen, så vil prøve og fokusere lidt på markeringer uden, at cutteLarsjensen skrev:andreas7074 skrev:Det kan ikke lade sig gøre at have for store lår..
Har jeg sagt det?
Bemærk de 6 næste ord efter det flotte markeret ord

Larsjensen skrev:Hej BB: Jeg har det problem jeg synes ikke mine lår er markeret. og når jeg står afslappet ser de heller ikke rigtig trænet ud, men når jeg spænder kom det lidt, men ikke i den grad jeg vil have det. De vokser meget nemt er over 60cm. Hvad kan hjælpe til, at de bliver markeret ud over en lav fedt% selvfølgelig. Min fedt% ligger på ca. 13 og jeg bulker. Jeg har hørt noget om ved, at skifte mellem fodstillinger, men virker det og hvordan?
Jeg har læst det andet topic med næsten samme problem, men der var ingen svar jeg kunne bruge til noget, der skrev folk bare lav fedt% og ja selvfølgelig virker det, men selvom jeg er længere nede i fedt% får mine lår ikke så mange markeringer

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster