Derfor lige nogle informationer om mig.
STATS:
Alder: 17
Træningserfaring: ca. 3 år
Højde: 182 cm
Vægt: 86 kg
Fedt-%: 11,3 %
LØFT:
Bænk: 107,5 kg (for nylig)
Dødløft: 130 kg (gammel)
Sqaut: 135 kg (gammel)
Det er længe siden jeg har sidst har prøvet max i dødløft og sqaut - jeg regner dog med at komme i gang med disse øvelser igen til januar 2010. Herefter skulle jeg gerne få lavet nogle nye målinger.
Jeg regner også med at lave en ny måling af bænkpres her i mellem jul og nytår 2009, da jeg om en uge er færdig med HST program.
MÅL:
Da jeg startede med at træne for nogle år siden var det med henblik på, at tabe mig lidt og få en større muskelmasse. Det er med tiden blevet til, at jeg gerne bare vil være større og stærkere - altså med andre ord virkelig opbygge noget muskelmasse. Jeg synes det går fremad, og jeg kan tydeligt se fremskridt i forbindelse med sammenligning af gamle målinger og nutidige målinger.
Derudover har jeg lidt som mål, at træne til konkurrence her i 2010 - regner selvfølgelig slet ikke med at vinde, men tror det kunne være rigtig sjovt at prøve at være med.
Derudover elsker jeg bare at træne, så det agter jeg bestemt at blive ved med.
STYRKER/SVAGHEDER:
Jeg synes selv jeg er god til, at holde mig fra usunde og overflødige madvarer o. lign. Derudover er jeg også god til, at være kontant i forbindelse med min træning - dvs. at jeg er god til at finde tid til min træning. Det er meget sjældent jeg skipper en træning! Jeg får nærmest dårlig samvittighed hvis det skulle ske at sprang en træning over. Så hvis det hænder at jeg ikke får trænet på den bestemte dag, så er jeg god til at finde tid til det fx dagen efter, eller lave et aktivt alternativ.
Jeg har selvfølgelig også svagheder, men jeg kan ikke lige komme på nogen lige pt.

KOSTPLAN
Ja, her ville jeg ønske jeg kunne poste en kostplan, men jeg har desværre ikke lavet nogen. Jeg må tilstå jeg ikke har gået så meget op i kosten, at det er målt og vejet. Men, jeg holder mig fra kager, slik, sodavand og andre "luksus" overflødige, usunde fødevarer. Jeg prøver så vidt muligt at spise så sundt og varieret som muligt. Jeg har dog en tendens til at spise en hel del når der så er mad på bordet, hvilket jo af og til kan være praktisk nok, men også til tider negativt.
Jeg håber jeg en dag får lavet en kostplan.
MOTION
Jeg dyrker desværre ikke rigtig nogen form for motion. Jeg spiller golf og går til cheerleading, men det er der ikke så meget konditionstræning i. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at løbe, og har da også prøvet at starte, men det endte med at jeg stoppede igen, da jeg følte mig kronisk træt. Jeg håber lidt på, at når vejret vender igen og det bliver forår osv., så vil jeg prøve igen - dog bare i weekenden.
Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at få min fedt-% ned under de 10 stykker - det kunne være rart.
Men ja, formålet er at jeg vil poste lidt billeder, videoer, programmer og andre ting og sager i denne logbog i gennem tiden.
Well, peace out herfra.