Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

livebig55 skrev:http://lmgtfy.com/?q=brad+pitt+troy+weight

ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
Mit umiddelbare bud ud fra de sparsomme informationer vil nok være at han vægtmæssigt er omkring de 80-85kg med en fedtprocent på 10-12%.

ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
Mit umiddelbare bud ud fra de sparsomme informationer vil nok være at han vægtmæssigt er omkring de 80-85kg med en fedtprocent på 10-12%.

Kasperjv skrev:ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
mere en vægt omkring 70-72

Kasperjv skrev:ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.

Astono skrev:ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
Ikke lavere en 10-12?

ThomasNielsen skrev:Astono skrev:ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
Ikke lavere en 10-12?
Nej det tror jeg bestemt ikke. Hvis du tager højre for pump og lyssætning, så bør han stå bedre med en fedtprocent på under 10.Kasperjv skrev:ThomasNielsen skrev:Brad Pitt er så vidt jeg kan læse mig til 183cm høj, og her er et par billeder af ham fra Troy.
Jeg ved godt at kameraet får en til at se større ud, men jeg tror næppe at han var så langt nede. Måske 75-78kg. Det forbliver dog kun gisninger, så det ene bud er vel nogenlunde lige så godt som det andet, med mindre du har en glimrende argumentation for hvorfor han skulle være helt dernede med en højde på 183cm :-)
Anyways Astono, jeg antager at det er fordi du synes hans look er flot og gerne vil opnå noget lignende. Det burde du kunne gøre indenfor en rimelig tid, hvis man går ud fra at du har et gennemsnitligt udgangspunkt.

Astono skrev:Ja, det er gerne det jeg vil ligne, da jeg ikke vil være over pumped, og samtidig synes hans masse er passende til mig. Og ja, jeg er tæt på. Altså jeg er 181 cm og vejer 78 kg med en fedtprocent lige omkring 15-16, så det er vel overkommeligt indenfor en rimelig tid.

ThomasNielsen skrev:Astono skrev:Ja, det er gerne det jeg vil ligne, da jeg ikke vil være over pumped, og samtidig synes hans masse er passende til mig. Og ja, jeg er tæt på. Altså jeg er 181 cm og vejer 78 kg med en fedtprocent lige omkring 15-16, så det er vel overkommeligt indenfor en rimelig tid.
Jeg vil skyde på at det kan gøres inden for et år, uden at du skal være alt for dedikeret i din tilgang. Husk dog at tage forbehold for at dit spejlbillede på badeværelset om morgenen er et dårligt referencepunkt ift. en Brad Pitt som lige har pumpet en smule før optagelse af scener med hud, og som har lyssætning samt evt. en lettere efterredigering på hans side. Kig lidt på dig selv i spejlet efter træning, det vil sandsynligvis være mere jævnbyrdigt, eller forbered dig på at pakke lidt ekstra muskel på kroppen, hvis du ønsker det look uden pump.

Kasperjv skrev:jeg har en del pænere form end han har og har samme højde men vejer omkring 73-74.. så med mindre han render rundt med at par seriøse stænger så vil det være min argumentation.
Astono skrev:Med mine stats, vil du så sige jeg bør bulke før jeg cutter ned til en fedtprocent, lad os sige på omkring de 10-12 %, eller ville du gøre det omvendt?

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 80 gæster