Synes dog ikke du har nok til det indre bryst - smid nogle cable crossovers ind!
Ps. pas på med at gå dybt i squat - det er dårligt for din ryg og knæ

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69646 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Nick187 skrev:Ser rigtig godt ud med dit program Lithium - rigtig smart du har så mange forskellige øvelser med, så rammer du nemlig musklerne fra mange forskellige vinkler, så de både bliver lange og store !
Synes dog ikke du har nok til det indre bryst - smid nogle cable crossovers ind!![]()

Lithium skrev:Har også hørt meget godt om 6-splits programmer (prøvede et 6-split i sidste uge)- det må jeg nok erklære mig tilhænger af (kan sagtens anbefales til ALLE) - det føles meget bedre i musklerne at man får ramt dem bedre på en måde når man kan mærke isolationsøvelserne går direkte ind og får især armene vokse- de er totalt ømme hver gang (1 gang om ugen) - det er jo også overtræning af træne ben mere end 1 gang om ugen så jeg tror jeg hopper på et 6-split meget snart igen - kan virkelig mærke det virker - giver også rigtig godt pumpz så man kan se at man tydeligt vokser. Faktisk hver gang vokser jeg.

Mit var i hvert fald værre - så nogenlunde sådan her ud:

den bliver tit opdateret med nye billeder, og nye træninger næsten hver dag (: http://www.bodybuilding.dk/viewtopic.ph ... highlight=

)

Dingo skrev:Jeg hørte 2 medarbejder i føtex på 15-16 år den anden dag, snakke om træning.. den ene kom med guldkorn som:
"Når du starter med at træne, uanset hvad, skal du træne for markering de første 3 måneder - det skal man!!"
og "Jeg har trænet 2 måneder nu, jeg kan allerede se jeg er blevet ret stor, så jeg tager det stille og roligt nu"
=D> =D> =D>

Dingo skrev:Jeg hørte 2 medarbejder i føtex på 15-16 år den anden dag, snakke om træning.. den ene kom med guldkorn som:
"Når du starter med at træne, uanset hvad, skal du træne for markering de første 3 måneder - det skal man!!"
og "Jeg har trænet 2 måneder nu, jeg kan allerede se jeg er blevet ret stor, så jeg tager det stille og roligt nu"
=D> =D> =D>

Moqensen skrev:Dingo skrev:Jeg hørte 2 medarbejder i føtex på 15-16 år den anden dag, snakke om træning.. den ene kom med guldkorn som:
=D> =D> =D>

Lithium skrev:Nick187 skrev:Ser rigtig godt ud med dit program Lithium - rigtig smart du har så mange forskellige øvelser med, så rammer du nemlig musklerne fra mange forskellige vinkler, så de både bliver lange og store !
Synes dog ikke du har nok til det indre bryst - smid nogle cable crossovers ind!![]()
ja bør nok fjerne squat helt - tror også jeg skal have nogle flies ind til indre bryst. Desuden synes jeg ikke mine biceps får nok tæsk - hvad vil du anbefale hvis jeg gerne vil køre biceps hver gang ? vil gerne have mindst 3 flere isolations-øvelser ind til biceps.
Ved du foresten om man kan købe en tykkere pude til når man squatter i smith ? synes det gør ondt på ryggen der hvor stangen ligger selvom jeg bruger den pude de har dernede - det er nok fordi jeg squatter for tungt squatter næsten mere end jeg bænker

Nick187 skrev: Ses vi forresten til en gang breezers?

Lithium skrev:Dag 1
Ben:
Benpres 5x5
Calf raises 4x8
Squat Smith 3x6
Dumbell squat 4x8

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 52 gæster