storefyr14 skrev:Twisted skrev:først vil jeg gerne sige, din vægt og højde taget i betragtning så virker det som om du er ret spinkel.
Hvad er dit mål med træningen?
Hvis du træner for at blive større så bliv endelig ved med det og lad være med at tænke på minimale fedtdepoter.
Hvis du absolut vil af med dit fedt så skal du cutte(tabe dig).
Det gør du ved at finde dit ligevægtsindtag og spise ca 500 kcal mindre hver dag.
(hvis du ikke forstår ovenstående sætning så læs videre)
Ud fra det du skriver så virker det ikke som du har forstand krop,kost og træning, så i første omgang vil jeg anbefale dig at læse den guide:
http://www.bodybuilding.dk/newbies-helpfile-edit-2-t39845.htmlI denne guide er der flere henvisning omkring fedtreduktioner som jeg også synes du skal læse.
Når du har sat dig ind i ovenstående så skriv endelig hvis du har noget du gerne vil have uddybet, jeg er sikker på at folk gerne vil hjælpe dig her på BB.dk inklusiv undertegnet.
Hvis du gerne vil have resultater og sikre dig at du ikke spilder din tid, så er du virkelig nødt til at sætte dig ind i kost og træning.
Kan sagtens se resultater er ikke spinkel, ved ikke om højden er rigtig heller, i mit pass står der 177 og vægt skifter mellem 59-62 - og passet er halvt år gammel og vokser rimeligt meget

- Kan dog os se resultater i mine arme, mave, alt. Men brystet det ændrer sig ikke rigtigt, og nederste del af maven er bare halvt umulig at få væk

Nu har jeg set dit billede fra en tidligere post du har lavet.....det fedt du beskriver er jo stort set ikke eksisterende!
Koncentrere dig hellere om at gain noget masse, og hvad dit bryst angår så er det jo ikke sådan at du står med et kæmpe massivt bryst efter 6 måneders træning.
Nu er du jo kun 15 år og langt fra færdigt udviklet, så du vil højst sandsynligt oplev en naturlig vækst over de næste mange år endnu som vil give noget mere masse. Hvis du vedligeholder din træning kombineret med god kost, så vil du om et par år stå med et rigtigt flot resultat.
Men andre ord, giv det tid!! mirakler opstår ikke over-night.
Spis godt (sæt dig ind i kost), træn hårdt og sov. Reducere dit alkohol forbrug.
Hvis du alligevel insistere på at cutte, så er du nødt til at sætte dig ind i kost og reducere som jeg også skrev til dig tidligere.
Det lyder lidt som om du forventer at vi skal komme med en mirakel-løsning til hvordan du smider fedtet, findes desværre ikke.
Du kan hellere ikke bare punkt slanke dig, dvs du kan ikke bare lave en bestem øvelse og derved smide fedtet præcis der hvor du ønsker, feks. nederst på maven. Det er genetisk bestem hvor på kroppen vi ophober fedt og er meget individuelt, dog har vi mænd en tendens til at ophobe fedt omkring maven. Typisk så er det første sted vi tager på også det sidste sted vi taber os.
Så med andre ord, du bliver nødt til at slanke dig overall. Og her kommer du ikke uden om fokus på kosten, det er ikke nok bare at overlade maden til mor. Det bliver også svære jo længere du kommer ned i fedt %.
Men mit råd til dig er at du skal gain masse, og lad være med at sabotere dig selv ved overdrevet fokus på en ultra minimal "delle" eller hudfold.