30 år, 1,96 cm - BB 7 år.
Jeg har kørt en lang cut sæson fra marts til start august. Jeg gik fra 115 kg (BF 20%) til 92 kg (BF 8%).
Nu er jeg så starten en BULK af en anden verden op. Jeg står op kl. 1100 til stor morgenmad, træning 1230-1400, siddestillende arbejde og en masse mad 1500-2300, træning 2315-0000, endnu mere mad, i seng 0200 og 9 timers søvn. - Repeat - Repeat - Etc.
Jeg har gainet 6,9 kg på 5 uger!
Jeg træner tungt og de store muskelgrupper om formiddagen; Ben, ryg og bryst.
Jeg træner let om aften: Skulder, triceps, biceps, mave, læg
Jeg sørger naturligvis for, at variere min træning så hver muskelgruppe får 36-48 timers restitution. Det er naturligvis ikke muligt med feks mine skuldere (hvilket jeg i øvrigt er meget opmærksom på), jeg træner en del rotator cuff og propper mig med fiskeolie for, at undgå overraching og overbelastning netop i skulderen.
Ellers så lytter jeg meget til min krop, og sørger for ca. 2 dage om ugen, at begrænse mig til en lang træning - især hvis jeg skulle føle træthedstegn. Men det gør jeg bare ikke!! Jeg har trykket den af i 5 uger nu med 0 dages pause. Jeg gainer på alle fronter, jeg føler mig stærk og jeg kører naturligvis et dagligt indtag på 5000-6000 Kcal.
Så mit spørgsmål er: Er der noget jeg skal være nervøs for, ekstra opmærksom eller ændre på?
Mvh CPHGunner
PS. Nej jeg krudter den ikke. Det er pure clean gains - det andet må vente