hvad er den "bedste" øvelse til træning af vinger?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

anders078 skrev:Chin ups, hvis du kan udføre dem. Ville jeg sige.

W skrev:anders078 skrev:Chin ups, hvis du kan udføre dem. Ville jeg sige.
Mener du ikke pullups ?

zwiix skrev:Undskyld forstår ikke ordet på øverelserne. er den bedste ikke hvor der er en stang over en. så skal man tage lang ud på stangen og hive den ned bag ryggen ?

c_hristian skrev:zwiix skrev:Undskyld forstår ikke ordet på øverelserne. er den bedste ikke hvor der er en stang over en. så skal man tage lang ud på stangen og hive den ned bag ryggen ?
Tvivler på det er den bedste, synes personligt den er for hård ved skulderene.
Er selv utrolig glad for reverse grip pulldown..

schulz skrev:c_hristian skrev:zwiix skrev:Undskyld forstår ikke ordet på øverelserne. er den bedste ikke hvor der er en stang over en. så skal man tage lang ud på stangen og hive den ned bag ryggen ?
Tvivler på det er den bedste, synes personligt den er for hård ved skulderene.
Er selv utrolig glad for reverse grip pulldown..
Der er vi to så lige omvendt, synes den er rigtig mild, elsker den øvelsePersonligt bruger jeg ikke chinups da min skulder ikke kan lide dem. Med bruger Yates, Pullover, Rear Pulldown, Front Pulldown, og Close Grip Pulldown

Nogle studier viser at det er ligeså godt, og omend ikke bedre, at køre med lidt bredere end skuldergreb. Der er næsten ingen forskel på om du kører meget bredt eller lidt bredere end skulderbredde. Jo bredere du holder, jo mere nakker du også din rotator cuffJacob skrev:Hvis jeg skulle optimere min træning til vingerne, ville jeg kombinere noget Yates row og Wide-grip pull-ups.

zwiix skrev:den jeg snakker om er rigtig god. blev øm i vingerne de 3 første dage jeg trænede
Dingo skrev:Nogle studier viser at det er ligeså godt, og omend ikke bedre, at køre med lidt bredere end skuldergreb. Der er næsten ingen forskel på om du kører meget bredt eller lidt bredere end skulderbredde. Jo bredere du holder, jo mere nakker du også din rotator cuffJacob skrev:Hvis jeg skulle optimere min træning til vingerne, ville jeg kombinere noget Yates row og Wide-grip pull-ups.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 2 gæster