Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

kuglen skrev:den metode er der mange folk på aas der benyter sig af idet deres proteinsyntese er enormt meget forhøjet i længere tid end folk der træner clean.

Jyden86 skrev:Jeg har bare snakket med to af mine venner og det har virket helt perfekt på dem.
Så jeg havde tænkt på at prøve det da det er lidt nemmere at ligge sit træningsprogram på den måde??

Jyden86 skrev:Jeg har bare snakket med to af mine venner og det har virket helt perfekt på dem.
Så jeg havde tænkt på at prøve det da det er lidt nemmere at ligge sit træningsprogram på den måde??

incognito skrev:æhm... hvor kommer det fra, for det har jeg godt nok aldrig hørt før....
Folk der er på krudt har forhøjet proteinsyntese hele tiden, men jeg har aldrig hørt om at der skulle være en egentlig interaktion med træning.....

kuglen skrev:imo kan man ikke sige at fordi tricebs bliver aktiveret under feks bryst træning behøver man ikke at træne tricebs direkte mere end 1 gang om ugen (bare et eksempel på det du skriver), ligesom man helller ikke kan tage dips som en bryst øvelse selvom brystet bliver aktiveret i denne øvelse.
musklerne skal stimuleres før de vokser, og ved en indirekte aktivering vil de ikke blive stimuleret i nær den grad som de bliver ved at der kører øvelser der fokusre på dem selv. derfor synes jeg ikke man kan sige som du gør.
men der er sikkert mange der får gode resultater ud af et 5- split, men er det det optimale? det tvivler jeg på.

kuglen skrev:incognito skrev:æhm... hvor kommer det fra, for det har jeg godt nok aldrig hørt før....
Folk der er på krudt har forhøjet proteinsyntese hele tiden, men jeg har aldrig hørt om at der skulle være en egentlig interaktion med træning.....
bamm, boxe, pride, spawn er nogen af dem der benytter sig af et 5 split... det er bla fra dem jeg har fået den forståelse at denne split form er bedst egnet til folk der ikke er clean. er det da ikke rigtigt?

kuglen skrev:når man træner clean har man forhøjet protein syntese i ca 48 timer efter man har trænet, dvs at efter 48 timer "stopper" dine muskler med at vokse.

Jyden86 skrev:Det er svært at sige hvad der er rigtigt og forkert, men jeg vil på en måde give Taurus lidt ret i at træner man intensivt triceps dag 1 og træner bryst dag 3 få man på en måde trænet triceps 2 gange om ugen.
Dem jeg har snakket med om det træner som sagt en muskel gruppe om dagen og køre med 6 -7 øvelser så muskel bliver kørt til failur det fleste gange.

Jyden86 skrev:
Dem jeg har snakket med om det træner som sagt en muskel gruppe om dagen og køre med 6 -7 øvelser så muskel bliver kørt til failur det fleste gange.

Andersbr skrev:Jeg synes du skulle give det en chance, har aldrig selv prøvet at køre det med kun en muskelgruppe pr. trænings, men har nok prøvet kun at træne hele kroppen igennem 1 gang om ugen. Det fungerede okay, vil ikke påstå at det gav nogen sindsyg fremgang, men det gav heller ikke synligt mindre fremgang.

Sniper skrev:Andersbr skrev:Jeg synes du skulle give det en chance, har aldrig selv prøvet at køre det med kun en muskelgruppe pr. trænings, men har nok prøvet kun at træne hele kroppen igennem 1 gang om ugen. Det fungerede okay, vil ikke påstå at det gav nogen sindsyg fremgang, men det gav heller ikke synligt mindre fremgang.
Så du satser altså på at træne efter kun lidt fremgang i det normale kan jeg forstå..![]()

Andersbr skrev:Sniper skrev:Andersbr skrev:Jeg synes du skulle give det en chance, har aldrig selv prøvet at køre det med kun en muskelgruppe pr. trænings, men har nok prøvet kun at træne hele kroppen igennem 1 gang om ugen. Det fungerede okay, vil ikke påstå at det gav nogen sindsyg fremgang, men det gav heller ikke synligt mindre fremgang.
Så du satser altså på at træne efter kun lidt fremgang i det normale kan jeg forstå..![]()
Tolk det som du vil, det jeg mener er at det ikke gav noget ekstra fremgang, udover det jeg fx. ville have opnået ved 2-3 split ..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 12 gæster