Bruger login

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!

Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!

Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!

Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!

Statistik

Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync

Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner

0 nye indlæg i dag

I alt: 1080
Medlemmer: 2
Skjulte: 0
Gæster: 1078

Følg bodybuilding.dk på

Træning med en forkølelse/influenza?

Udskriv emne

Træning for større muskler og/eller en mere veltrænet krop

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Hej.
Jeg er for anden gang ramt af forkølelse, og er kun lige sluppet løs af den sidste forkølelse/influenza, og jeg orker ikke at holde pause på 1-2 uger igen. Hvad gør i når i bliver ramt af den slags? Træner videre som om intet var hendt? Jeg er så træt af disse forkølelser som ødelægger det hele for en. Hvad vil i råde til at man gør? Jer er også opmærksom på at man måske bliver nødt til at slappe af da kroppen skal bruge masser af energi på at komme sig igen. ØV ØV ØV

Reputation point: 0

Styrkeliste
- Bænkpres: 115.00
- Squat: 160.00
- Dødløft: 130.00

Logbog: Ingen logbog
Galleri: Intet galleri
Kostplan: Ingen kostplan

Hvis du er en rigtig good guy, bliver du hjemme, så du ikke smitter hele centret med din modbydelige inficering.

Derudover er du også syg længere, hvis du bruger kroppens vigtige resurser på at træne.

Styrkeliste
- Bænkpres: 100.00
- Squat: 110.00
- Dødløft: 150.00

Logbog: Vis logbog
Kostplan: Vis kostplan

Det lyder dælme surt :( Især hvis du har holdt dig fra træning fuldstændig sidst du var syg...

Jeg ville helt klart også sige: BLIV HJEMME! Bliv ordentligt rask... Som du selv nævner med at kroppen har brug for energien, især hvis det er influenza du ligger med, så kan immunforsvaret ikke bare sådan lige bekæmpe det som var det bakterier :/

Hvis du har lidt vægte der hjemme kunne det jo evt. være en idé at bruge dem lidt, bare for at man får rørt sig en smule, selv er jeg i alt fald ulidelig at være i nærheden af (syg som ikke syg), hvis jeg ikke har fået lavet en form for træning i mere end 2 dage.

Go' bedring :)

Hvis der kom en op i mit center med snotnæse var jeg fandeme blevet sur, og sikkert skredet igen - Du vil med 100% sikkerhed smitte nogle af de andre i dit center :-)

Bliv hjemme, drik te, te, te og spis sunde ting. Eller pizza
Brugeravatar

Reputation point: 152

Styrkeliste
- Bænkpres: 95.00
- Squat: 117.50
- Dødløft: 157.50

Spis sundt, få tilstrækkeligt med søvn, klæd dig ordentlig på når du går ud, og hav god hygiejne. Det er opskriften på ikke at blive syg.

Reputation point: 20

Styrkeliste
- Bænkpres: 130.00
- Squat: 150.00
- Dødløft: 200.00

Mads801 skrev:Spis sundt, få tilstrækkeligt med søvn, klæd dig ordentlig på når du går ud, og hav god hygiejne. Det er opskriften på ikke at blive syg.

+1

Kan lige tilføje til listen: Hold dig væk fra idioter der tager ned i centeret når de er syge.
Pind - Since light travels faster than sound, some people may appear bright until you hear them speak.

Opnå dine resultater:
Facebook:Isaksen Fitness - Personlig Træning, Coaching & Kostvejledning
Hjemmeside: www.isaksen-fitness.dk
Brugeravatar

Reputation point: 502

Geografisk sted: Svendborg

Træner her: Performance Gym

Styrkeliste
- Bænkpres: 140.00
- Squat: 255.00
- Dødløft: 230.00

Når uheldet endelig er sket, træner jeg ikke. Jeg slapper af, klæder mig godt på, drikker store mængder vand (og mælk, yummy), spiser store mængder appelsiner og generelt rigtig meget sund mad. Så er jeg klar til at træne igen i løbet af få dage.
"Det er fandeme fedt at være massiv når man knepper, man kan bare smadre piger fuldstændig"
- Mapsen 2017, 123 kg

Billede
Brugeravatar

Reputation point: 1330

Geografisk sted: Mother Russia

Heyy
Inden i overfalder mig helt, skal jeg lige hilse og sige at jeg ingenlunde opholder mig i centret med en voldsomt løbende næse og røde øjne og ondt i halsen. Er blevet hjemme siden det ramte mig igen. Ville heller ikke selv finde mig i at en eller anden idiot kom forbi mit center og smittede mig og dermed ødelagde 2-3 ugers kommende træning. Tak for svarene så langt, og tak til dem der ønsker mig god bedring. Den ide med at have et par håndvægte liggende hjemme til den slags formål er måske ikke helt dum :pumping:

Styrkeliste

Har også lige gået ud af en uge med influenza, jeg føler det er et fængsel!

Men man skal altid skippe træningen hvis man er syg, for det første kan man ikke yde sit maks, og det andet dræner man sig selv for alt energi.

Også sidst men ikke mindst er fitness et symbol på sundhed, så det vil være ret paradoksalt at gå derned, når man er syg. :D
Græsseret er ikke grønnere på den anden side, men du skal alligevel huske at vedligeholde det på din egen plæne..
Brugeravatar

Helt enig. Jeg så forleden dag (før jeg blev syg igen) en meget hostende dame sætte sig op på en af træningscyklerne. #-o Jeg sad selvfølgelig næsten lige ved siden af hende, desværre. Man må nogen gange tage sig til hovedet.

Styrkeliste

Tilbage til Fitness & bodybuilding

Brugere online

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster