Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69648 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

caps-iii skrev:Hej BB
Efter at have læst en masse artikler og debat indlæg her på sitet og alle mulige andre steder, må min konklusion omkring indtagelse af kreatin, når man styrketræner være; det virker! Men nu kommer jeg helt i tvivl.
Er det overhovedet muligt at få større muskelmasse UDEN kreatin? Jeg vil gerne ta' det, men må desværre ikke for mine forældre, da de forbinder det med steoider osv.

caps-iii skrev:Hej BB
Efter at have læst en masse artikler og debat indlæg her på sitet og alle mulige andre steder, må min konklusion omkring indtagelse af kreatin, når man styrketræner være; det virker! Men nu kommer jeg helt i tvivl.
Er det overhovedet muligt at få større muskelmasse UDEN kreatin? Jeg vil gerne ta' det, men må desværre ikke for mine forældre, da de forbinder det med steoider osv.

Spiderman skrev:caps-iii skrev:Hej BB
Hej Caps-iii
Du kan sagtens vokse uden kreatin, hvem ved, det er ikke sikkert at du overhovedet responderer på kreatin, det er der nogen som ikke gør;-)
Kreatin er ufarligt og har været anvendt i mange år på topidrætsplan. Kreatin har ikke mere med doping at gøre end cigarretter har med "joints" (narkotika) at gøre
/Spider

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 34 gæster