Altså et slags træningsår? Som en slags efterskole bare hvor styrketræningen er sat højest
Eller bare noget i den stil?

Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

BBfreak skrev:du kan betale det halvde a min husleje, så kan du bo hos mig, så skal jeg nok sætte dig i sving![]()
hehe

Rofleren skrev:Jeg tænkte. Findes der egentlig nogle træningscamps hvor man bor, hvor der er nogle der fortæller dig alt hvad du skal spise, holder lidt styr på det, træner meget og godt osv.
Altså et slags træningsår? Som en slags efterskole bare hvor styrketræningen er sat højest?
Eller bare noget i den stil?

NoGood skrev:BBfreak skrev:du kan betale det halvde a min husleje, så kan du bo hos mig, så skal jeg nok sætte dig i sving![]()
hehe
Hvor bor du?

SørenDP skrev:Jeg læste engang på en højskoles hjemmeside, hvor de havde en linje decideret med styrketræning, hvor man vidst også kunne blive instruktør osv. Jeg kan bar eikke lige huske hvad den hed, men prøv google, for det er nok noget højskole du skal lede efter

charlie t skrev:SørenDP skrev:Jeg læste engang på en højskoles hjemmeside, hvor de havde en linje decideret med styrketræning, hvor man vidst også kunne blive instruktør osv. Jeg kan bar eikke lige huske hvad den hed, men prøv google, for det er nok noget højskole du skal lede efter
Aalborg Sportshøjskole, sportshojskolen.dk

SørenDP skrev:charlie t skrev:SørenDP skrev:Jeg læste engang på en højskoles hjemmeside, hvor de havde en linje decideret med styrketræning, hvor man vidst også kunne blive instruktør osv. Jeg kan bar eikke lige huske hvad den hed, men prøv google, for det er nok noget højskole du skal lede efter
Lige præcis

BBfreak skrev:NoGood skrev:BBfreak skrev:du kan betale det halvde a min husleje, så kan du bo hos mig, så skal jeg nok sætte dig i sving![]()
hehe
Hvor bor du?
I omegnen a Herning![]()
men hvis du tar imod tilbuddet skal du være opmærksom på jeg har en kæreste, og din andel a huslejen kan ikk betales "naturel"![]()

Rofleren skrev:SørenDP skrev:charlie t skrev:SørenDP skrev:Jeg læste engang på en højskoles hjemmeside, hvor de havde en linje decideret med styrketræning, hvor man vidst også kunne blive instruktør osv. Jeg kan bar eikke lige huske hvad den hed, men prøv google, for det er nok noget højskole du skal lede efter
Lige præcis
De har en sundhedslinie og en idrætslinie, men ingen styrketrænings linie
Og så er det også meget langt væk, da jeg bor i kbh.
Men hvis der var en decideret styrketræninglinie, med træning hver dag, perfekt kost osv. Så ville jeg nok overveje at tage dertil alligevel

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 16 gæster