Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

Barcelona2100 skrev:Jeg har også godt læst, at man godt kan, men det skulle være meget svært, og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det.
I mit tilfælde har jeg ikke noget muskelmasse, og det bliver alligevel snart vinter, så jeg snarter med at bulke.
Til næste sommer, vil jeg gerne have en model six-pack og generelt en god krop. Gerne noget lignede dette:
Planen er, at jeg følger en godt program(btb) til omkring april måned, hvor jeg så cutter ned til juli. Er der realistisk?

Oliverg skrev:Barcelona2100 skrev:Jeg har også godt læst, at man godt kan, men det skulle være meget svært, og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det.
I mit tilfælde har jeg ikke noget muskelmasse, og det bliver alligevel snart vinter, så jeg snarter med at bulke.
Til næste sommer, vil jeg gerne have en model six-pack og generelt en god krop. Gerne noget lignede dette:
Planen er, at jeg følger en godt program(btb) til omkring april måned, hvor jeg så cutter ned til juli. Er der realistisk?
Prøv dig frem
Træning er ikke rocket science, forstået således at teorien bag træning ikke er 100% korrekt. Alt dette med at er umuligt at gaine, mens man er kcal-underskud er på ingen måde sandt. Man har da tit hørt historier om, hvorledes folk har tabt sig, og samtidig fået større styrke(det kan selvfølgelig være neuro tilpasninger).
Jeg har personligt trænet i 2 år, og begyndte mere seriøst for 3 måneder siden. Min styrke i bænk lå omkring 50 kilo / 10 reps. Idag tager jeg let 60kilo / 10 reps. Samtidig har jeg tabt mig omkring 8 kilo fedt. Personligt har jeg altid spist ekstra de dage, hvor jeg har trænet, det vil sige i hvert fald 500 kcal. Samtidig spiser jeg også altid langsomt optaglige proteiner(~40g), før jeg skal sove. Jeg føler klart min restitution er blevet bedre.
Jeg tror bare du skal gøre op med dig selv, hvad du helst vil. Altså hvorvidt du vil lean bulk eller køre et ordentlig bulk. Specielt når man er ny indenfor træning, kan man let opnå de populære "begyndergains". Dette komme sandsynligvis til at ske ligemeget, om du er i kcal overskud eller underskud, så det er på ingen måde rigtigt med " og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det". Basalt set kan du nok opnå resultere ved begge forme for bulk, idet du samtidig siger du ikke trænet før, bliver du nok ret spinkel, hvis du cutter nu. Det vil personligt ikke synes om, men det er jo helt op til dig.
Ang. din plan ville det være fint, 4 måneder til at cutte, burde være nok til i hvert fald 8-10kilo, afhængig af din fedtprocent.

Mikael skrev:Oliverg skrev:Barcelona2100 skrev:Jeg har også godt læst, at man godt kan, men det skulle være meget svært, og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det.
Prøv dig frem
Træning er ikke rocket science, forstået således at teorien bag træning ikke er 100% korrekt. Alt dette med at er umuligt at gaine, mens man er kcal-underskud er på ingen måde sandt. Man har da tit hørt historier om, hvorledes folk har tabt sig, og samtidig fået større styrke(det kan selvfølgelig være neuro tilpasninger).
Jeg har personligt trænet i 2 år, og begyndte mere seriøst for 3 måneder siden. Min styrke i bænk lå omkring 50 kilo / 10 reps. Idag tager jeg let 60kilo / 10 reps. Samtidig har jeg tabt mig omkring 8 kilo fedt. Personligt har jeg altid spist ekstra de dage, hvor jeg har trænet, det vil sige i hvert fald 500 kcal. Samtidig spiser jeg også altid langsomt optaglige proteiner(~40g), før jeg skal sove. Jeg føler klart min restitution er blevet bedre.
Jeg tror bare du skal gøre op med dig selv, hvad du helst vil. Altså hvorvidt du vil lean bulk eller køre et ordentlig bulk. Specielt når man er ny indenfor træning, kan man let opnå de populære "begyndergains". Dette komme sandsynligvis til at ske ligemeget, om du er i kcal overskud eller underskud, så det er på ingen måde rigtigt med " og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det". Basalt set kan du nok opnå resultere ved begge forme for bulk, idet du samtidig siger du ikke trænet før, bliver du nok ret spinkel, hvis du cutter nu. Det vil personligt ikke synes om, men det er jo helt op til dig.
Ang. din plan ville det være fint, 4 måneder til at cutte, burde være nok til i hvert fald 8-10kilo, afhængig af din fedtprocent.
50kg i bænk x10 efter 1 år og 9 mdrs træning :/?

Oliverg skrev:Barcelona2100 skrev:Jeg har også godt læst, at man godt kan, men det skulle være meget svært, og at man helst skulle holde sig fra det, når man er ny indenfor det.
Prøv dig frem

3dec skrev:Jeg tror ikke du skal nøjes med "et lille cut", hvis du ligner ham fra den tråd du henviser til.

3dec skrev:6-8 kg er mit bud

Oliverg skrev:Træning er ikke rocket science, forstået således at teorien bag træning ikke er 100% korrekt. Alt dette med at er umuligt at gaine, mens man er kcal-underskud er på ingen måde sandt. Man har da tit hørt historier om, hvorledes folk har tabt sig, og samtidig fået større styrke(det kan selvfølgelig være neuro tilpasninger).

Barcelona2100 skrev:3dec skrev:6-8 kg er mit bud
Ok lyder ikke så meget. Tror jeg kan klare det på en måned.
Jeg tror, at jeg dropper at ligne ham til næste sommer. Det kan jeg ikke, har jeg fundet ud af. Så planen er:
- Starte med at cutte 8-10 kg ned, så jeg vejer 68-70. Højde 179. Burde kunne klares på en måned.
- Dernæst bulke til april, hvor jeg skal have taget omkring 12 kg på, hvor jeg vil veje 80. Men det er så muskler og ikke til at starte med fedt.
- Fra april cutter jeg så 10 kg ned, hvor jeg så vil veje 70.
Er det holdbart?
jeg vil sætte den til mindst 3 måneder, så du ikke brænder alt for meget muskelmasse. Du opnår nok heller ikke 12 kg muskelmasse på 6 måneder
Barcelona2100 skrev:3dec skrev:6-8 kg er mit bud
Jeg tror, at jeg dropper at ligne ham til næste sommer. Det kan jeg ikke, har jeg fundet ud af. Så planen er:
- Starte med at cutte 8-10 kg ned, så jeg vejer 68-70. Højde 179. Burde kunne klares på en måned.
- Dernæst bulke til april, hvor jeg skal have taget omkring 12 kg på, hvor jeg vil veje 80. Men det er så muskler og ikke til at starte med fedt.
Er det holdbart?

Thegame skrev:Barcelona2100 skrev:3dec skrev:6-8 kg er mit bud
Er det holdbart?
at tabe 10 kg fedt på én måned er måske liige i overkantenjeg vil sætte den til mindst 3 måneder, så du ikke brænder alt for meget muskelmasse. Du opnår nok heller ikke 12 kg muskelmasse på 6 måneder

3dec skrev:Barcelona2100 skrev:3dec skrev:6-8 kg er mit bud
Er det holdbart?
Det er svært at sige. Jeg aner jo intet om dine gener, men ligner du ham på billedet, ser det ud som om han har fucket sit bulk gevaldigt op, og/eller pakker meget fedt på maven.
Jeg forstår udemærket du gerne vil være cut og muskuløs, men det virker som om du har alt for travlt og er en anelse urealistisk ift. den tid det tager at nå dine mål. Sæt dig godt ind i tingene, og så bulk på en fornuftig måde, når du kan lide hvad du ser i spejlet. Det er ikke sikkert 8-10 kg er tilstrækkeligt, og at smide det på en måned, er hul i hovedet med mindre man er ekstremt overvægtig.

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 6 gæster