Tilbudsguide, uge 45, 2019
And og æg!
Tilbudsguide, uge 44, 2019
Svinemørbrad og mandler!
Tilbudsguide, uge 43, 2019
Havregryn og oksefilet!
Tilbudsguide, uge 42, 2019
Olivenolie, granatæble og mango!
Vi har 69544 registrerede brugere. Nyeste registrede medlem er JosephSoync
Vores medlemmer har i alt skrevet 2050006 indlæg i 100495 emner
0 nye indlæg i dag

klatzen skrev:Hej alle sammen.
Jeg har i det seneste halv års tid trænet, og de seneste 2,5 måned trænet seriøst vægttræning, 4 gange om ugen (man,tirs,tors- og fredag). Jeg er dog løbet lidt træt i mit nuværende træningsprogram og vil derfor gerne høre om en af jer eksperter vil sætte et sammen til mig.
Programmet skal helst være omkring de 3 - 4 dage om ugen, og i programmet vil det være dejligt hvis jeg kunne undgå squat og bent over row.
Mit formål med træningen er at få opbygget en masse muskel masse,mest på armene da jeg tidligere har døjet med (spaghetti arme), men også på bryst, mave og ryg.
Hvis der er en eller flere der vil hjælpe vil det være guld!
Forsat god aften.
Klatzen

#Rune skrev:Ellers er et 2 splits program aldrig en dårlig idé
Dag 1 - Ryg, biceps, skulder
Dag 2 - Bryst, triceps, ben
Begge dage suppleret med lend og mave.
Du kunne evt køre dem mandag/tirsdag, fri onsdag, torsdag/fredag, fri i weekenden - og så ellers bare igang igen om mandagen.
Øvelsesvalg er op til dig. Men sørg for at musklerne bliver brugt i forskellige bevægelser, så du ikke kun træne træk oppe fra og ned til ryggen, men variere med andre øvelser.

#Rune skrev:Ellers er et 2 splits program aldrig en dårlig idé
Dag 1 - Ryg, biceps, skulder
Dag 2 - Bryst, triceps, ben
Begge dage suppleret med lend og mave.
Du kunne evt køre dem mandag/tirsdag, fri onsdag, torsdag/fredag, fri i weekenden - og så ellers bare igang igen om mandagen.
Øvelsesvalg er op til dig. Men sørg for at musklerne bliver brugt i forskellige bevægelser, så du ikke kun træne træk oppe fra og ned til ryggen, men variere med andre øvelser.

og især hvis du ønsker større arme.
kwarzon skrev:Hvorfor vil du ikke lave Squat og Bentover? Begge er jo konge-øvelser i mine øjne???![]()

klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?

Nikolaj P skrev:klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?
2-3 til de store, og 1 til 2 til de små vil jeg sige

klatzen skrev:Nikolaj P skrev:klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?
Kan vi så blive enige om at det er triceps, biceps, ben og bryst der er de store? (:

Bork skrev:klatzen skrev:Nikolaj P skrev:klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?
Kan vi så blive enige om at det er triceps, biceps, ben og bryst der er de store? (:
Nej.
Ben, bryst, ryg er de store og triceps, biceps, skulder etc er mindre.

kwarzon skrev:Hvorfor vil du ikke lave Squat og Bentover? Begge er jo konge-øvelser i mine øjne???![]()

klatzen skrev:Bork skrev:klatzen skrev:Nikolaj P skrev:klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?
Nej.
arrh okay så er jeg med, men vil det så være nok med kun 1 til 2 øvelser til biceps og triceps når man ønsker større muskelmasse på armene?

Nikolaj P skrev:klatzen skrev:Bork skrev:klatzen skrev:Nikolaj P skrev:klatzen skrev:mange tak for jeres svar!, jeg må lige til at kigge lidt rundt og se om jeg kan fixe et ordentligt program sammen. men hvor mange øvelser til hver muskel gruppe vil i mene er optimal?
Nej.
arrh okay så er jeg med, men vil det så være nok med kun 1 til 2 øvelser til biceps og triceps når man ønsker større muskelmasse på armene?
ja, for det giver bedre at træne dem godt end at overtræne dine små muskler som dem ud har på armene, og det vil du gøre med 3 eller flere øvelser..

Brugere der læser dette forum: Ingen tilmeldte brugere og 18 gæster